دانلود کتاب جراحی زنان تلینده Te Linde’s Operative Gynecology 12ed

خرید ایبوک جراحی زنان تلینده Te Linde’s Operative Gynecology 12ed

برای دانلود کتاب جراحی زنان تلینده Te Linde’s Operative Gynecology 12ed بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود  PDF اورجینال ایمیل می شود.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از lww.com دارید با ما مکاتبه کنید.

 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا public.ebookcentral.proquest.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب جراحی زنان تلینده Te Linde’s Operative Gynecology 12ed خرید کتاب جراحی زنان تلینده Te Linde’s Operative Gynecology 12ed
دانلود کتاب جراحی زنان تلینده Te Linde’s Operative Gynecology 12ed خرید کتاب جراحی زنان تلینده Te Linde’s Operative Gynecology 12ed
Te Linde’s Operative Gynecology Twelfth Edition
by Victoria L Handa MD (Author), Linda Van Le MD (Author)

Hardcover: 848 pages
Publisher: LWW; Twelfth edition (July 9, 2019)
Language: English
ISBN-10: 1496386442
ISBN-13: 978-1496386441

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

ادرس اینترنتی کتاب :

دانلود رایگان کتاب  جراحی زنان تلینده Te Linde’s Operative Gynecology 12ed

جراحی زنان و زایمان Te Linde ، نسخه دوازدهم ، منبع معتبر شما در مورد مراقبتهای جامع بعد از عمل در بیماران متخصص زنان و زایمان است. از ویژگیهای جدید در این نسخه می توان به یک آغازگر در مورد بی حسی ، یک فصل در مورد موقعیت جراحی لگن ، یک بررسی عملی از زنان و زایمان کودکان و یک بخش در مورد استفاده از ابزار های جراحی اشاره کرد. تمام فصلها به روز شده اند تا منعکس کننده عملکرد زنان و زایمان معاصر و آخرین رویکرد های جراحی با حداقل تهاجم باشد. تصاویر جدید گنجانده شده است و هر فصل شامل توصیفات گام به گام تکنیکهای جراحی است. بهترین جراحان و معلمان امروز مرجع قابل خواندن ، شهودی و مختصر را برای کارآموزان و همچنین متخصص زنان و زایمان با تجربه ارائه میدهند.

 

دانلود کتاب جراحی زنان تلینده Te Linde’s Operative Gynecology 12ed

Te Linde’s Operative Gynecology, Twelfth Edition, remains your authoritative resource on the comprehensive perioperative care of gynecologic patients.  New features in this edition include a primer on anesthesia, a chapter on positioning for pelvic surgery, a practical review of pediatric gynecology, and a section on the use of surgical instruments.  All chapters have been updated to reflect contemporary gynecologic practice and the latest minimally invasive surgical approaches.  New illustrations are included and each chapter includes step-by-step descriptions of surgical techniques. Today’s best surgeons and teachers offer a readable, intuitive, and concise reference for trainees as well as the experienced gynecologist.
A completely restructured table of contents that reflects the needs of today’s novice and experienced surgeons  – ideal for quick reference and as a clinical refresher.
An intuitive, chronological structure, covering relevant topics from preoperative preparation through postoperative care, as well as an expansive section on gynecologic procedures and surgical management of selected conditions.
The same readable, easy-to-digest presentation you’ve come to expect from Te Linde’s.
Expanded “Steps in the Procedure” boxes are supplied for all surgical chapters – a favorite feature that provides clear, easy-to-follow roadmaps for each procedure.
More than 1,300 color illustrations, photographs and line drawings.

Enrich Your eBook Reading ExperienceRead directly on your preferred device(s), such as computer, tablet, or smartphone.
Easily convert to audiobook, powering your content with natural language text-to-speech.

دانلود کتاب جراحی زنان تلینده Te Linde’s Operative Gynecology 12ed

جراحی زنان و زایمان Te Linde ، نسخه دوازدهم ، منبع معتبر شما در مورد مراقبت های جامع بعد از عمل در بیماران متخصص زنان و زایمان است. از ویژگی های جدید در این نسخه می توان به یک آغازگر در مورد بی حسی ، یک فصل در مورد موقعیت جراحی لگن ، یک بررسی عملی از زنان و زایمان کودکان و یک بخش در مورد استفاده از ابزارهای جراحی اشاره کرد. تمام فصل ها به روز شده اند تا منعکس کننده عملکرد زنان و زایمان معاصر و آخرین رویکردهای جراحی با حداقل تهاجم باشد. تصاویر جدید گنجانده شده است و هر فصل شامل توصیفات گام به گام تکنیک های جراحی است. بهترین جراحان و معلمان امروز مرجع قابل خواندن ، شهودی و مختصر را برای کارآموزان و همچنین متخصص زنان و زایمان با تجربه ارائه می دهند.
یک لیست کاملاً بازسازی شده از مطالب که بیانگر نیازهای جراحان تازه کار و با تجربه امروزی است – ایده آل برای مرجع سریع و به عنوان یک تازه کننده بالینی.
یک ساختار شهودی و بصری ، شامل موضوعات مربوط به آماده سازی قبل از عمل از طریق مراقبت های بعد از عمل و همچنین بخش گسترده ای در مورد روش های زنان و زایمان و مدیریت جراحی از شرایط انتخاب شده است.
همان نمایش قابل خواندن و هضم آسان که انتظار دارید از Te Linde انتظار داشته باشید.
جعبه های “مراحل در مراحل” گسترده برای همه فصل های جراحی فراهم شده است – ویژگی مورد علاقه ای که نقشه های راه روشن و آسان برای هر روش را دنبال می کند.
بیش از 1300 تصویر رنگی ، عکس و نقاشی خط.

تجربه خواندن کتاب الکترونیکی خود را غنی کنید

مستقیماً در دستگاه (های) دلخواه خود مانند رایانه ، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند بخوانید.
به راحتی به کتاب صوتی تبدیل کنید ، و محتوای خود را با متن به گفتار به زبان طبیعی تبدیل کنید.

دکمه بازگشت به بالا