دانلود کتاب An Introduction to Asset Corrosion Management in the Oil and Gas Industry

خرید ایبوک An Introduction to Asset Corrosion Management in the Oil and Gas Industry

برای دانلود کتاب An Introduction to Asset Corrosion Management in the Oil and Gas Industry بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. ایبوک در سه فرمت Epub , AZW , پی دی اف تبدیل شده ، به محض خرید ارسال می شود.
 در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک یا سایت انجمن بین‌المللی مهندسان خوردگی (NACE International دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com و یا https://store.nace.org برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک An Introduction to Asset Corrosion Management in the Oil and Gas Industry دانلود مقدمه ای بر مدیریت خوردگی دارایی ها در صنعت نفت و گاز
خرید ایبوک An Introduction to Asset Corrosion Management in the Oil and Gas Industry دانلود مقدمه ای بر مدیریت خوردگی دارایی ها در صنعت نفت و گاز

An Introduction to Asset Corrosion Management in the Oil and Gas Industry, 2nd edition (e-book)

Product Number: 37619-E
ISBN: 978-1-57590-338-5
Author: Ali Morshed
Publication Date: 2016

لینک:

https://store.nace.org/an-introduction-to-asset-corrosion-management-in-the-oil-and-gas-industry-2nd-edition-e-book-

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک An Introduction to Asset Corrosion Management in the Oil and Gas Industry

برای اطمینان از کیفیت کتاب مدیریت‌خوردگی در صنعت نفت و گاز از علی مرشد ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره کتاب An Introduction to Asset Corrosion Management in the Oil and Gas Industry

THIS IS A DOWNLOADABLE E-BOOK : Open this e-book with an e-book reader.

NEW EDITION NOW AVAILABLE! CASE STUDIES HAVE BEEN ADDED!

Corrosion engineering alone could not adequately and efficiently mitigate corrosion in many oil and gas assets. The missing link is the corrosion management discipline and its applications. This book provides a clear and concise definition of the corrosion management concept. It discusses in detail the corrosion management process, its various products, shortcomings associated with corrosion management applications, and finally the benefits and potential cost savings associated with corrosion management applications. The contents are based on real case scenarios associated with various oil and gas assets and are intended to provide useful, practical, and straightforward guidance for corrosion and integrity engineers, integrity managers, students, or anybody else who is working in the field of asset integrity management in the oil and gas industry.

دانلود کتاب مقدمه ای بر مدیریت خوردگی دارایی ها در صنعت نفت و گاز

این کتاب الکترونیکی قابل بارگیری: این کتاب الکترونیکی را با خواننده کتاب الکترونیکی باز کنید.

ویرایش جدید در حال حاضر در دسترس است! مطالعات موردی اضافه شده اند!

مهندسی خوردگی به تنهایی نتوانسته است به طور مناسب و کارآمد خوردگی را در بسیاری از دارایی های نفت و گاز کاهش دهد. حلقه مفقود شده ، رشته مدیریت خوردگی و کاربردهای آن است. این کتاب تعریف واضح و مختصر از مفهوم مدیریت خوردگی ارائه می دهد. این کار با جزئیات در مورد فرآیند مدیریت خوردگی ، محصولات مختلف آن ، کاستی های مرتبط با برنامه های مدیریت خوردگی ، و در نهایت مزایا و صرفه جویی در هزینه بالقوه مرتبط با برنامه های مدیریت خوردگی بحث می کند. این مطالب براساس سناریوهای مورد واقعی در ارتباط با داراییهای مختلف نفت و گاز بوده و در نظر گرفته شده است تا راهنمایی های مفید ، عملی و سر راست را برای مهندسان خوردگی و یکپارچگی ، مدیران یکپارچگی ، دانشجویان و یا هر کس دیگری که در زمینه تمامیت دارایی فعالیت می کند ارائه دهد. مدیریت در صنعت نفت و گاز.

درباره نویسنده ایبوک علی مرشد

ایشان از سال 2002 به عنوان مهندس خوردگی در شركت‌های مختلف نفت و گاز به خصوص در بخش‌های بالا دستی و میانی مشغول بكار بوده و در مجله MP NACE International با موضوع مدیریت خوردگی مقالات زیادی به چاپ رسانده است.
ایشان از سال 2005 تا كنون كارگاه‌های آموزشی در زمینه مدیریت خوردگی برگزار كرده و مدیریت خوردگی را در مقطع دكترا در سال‌های 2011و 2013 در دانشگاه Robert Gordon University انگلستان تدریس كرده است.

دکمه بازگشت به بالا