دانلود کتاب Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

خرید ایبوک Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

برای دانلود ایبوک Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice و خرید کتاب بازاریابی هوش مصنوعی و پیش بینی انتخاب مصرف کننده بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub و به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات ‎ Kogan Page دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

 

دانلود کتاب Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice دانلود ایبوک بازاریابی هوش مصنوعی و پیش بینی انتخاب مصرف کننده
دانلود کتاب Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice دانلود ایبوک بازاریابی هوش مصنوعی و پیش بینی انتخاب مصرف کننده

 

Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice: An Overview of Tools and Techniques 1st Edition
by Dr Steven Struhl (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 9780749479558
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-0749479558

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

دانلود رایگان کتاب Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

The ability to predict consumer choice is a fundamental aspect to success for any business. In the context of artificial intelligence marketing, there are a wide array of predictive analytic techniques available to achieve this purpose, each with its own unique advantages and disadvantages. Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choiceserves to integrate these widely disparate approaches, and show the strengths, weaknesses, and best applications of each. It provides a bridge between the person who must apply or learn these problem-solving methods and the community of experts who do the actual analysis. It is also a practical and accessible guide to the many remarkable advances that have been recently made in this fascinating field.

 

دانلود ایبوک بازاریابی هوش مصنوعی و پیش بینی انتخاب مصرف کننده

توانایی پیش بینی انتخاب مصرف کننده یک جنبه اساسی برای موفقیت برای هر کسب و کاری است. در زمینه بازاریابی هوش مصنوعی، طیف گسترده‌ای از تکنیک‌های تحلیلی پیش‌بینی‌کننده برای دستیابی به این هدف وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب منحصر به فرد خود را دارند. بازاریابی هوش مصنوعی و پیش‌بینی انتخاب مصرف‌کننده برای ادغام این رویکردهای کاملاً متفاوت و نشان دادن نقاط قوت، ضعف و بهترین کاربردهای هرکدام به کار می‌رود. این پل ارتباطی بین فردی که باید این روش های حل مسئله را اعمال کند یا یاد بگیرد و جامعه متخصصانی که تجزیه و تحلیل واقعی را انجام می دهند، ایجاد می کند. همچنین یک راهنمای عملی و در دسترس برای بسیاری از پیشرفت های قابل توجهی است که اخیراً در این زمینه جذاب ایجاد شده است.

دکمه بازگشت به بالا