دانلود کتاب Brand Management Mastering Research Theory and Practice 3rd Edition

خرید ایبوک Brand Management Mastering Research Theory and Practice 3rd Edition

برای دانلود ایبوک Brand Management Mastering Research Theory and Practice 3rd Edition و خرید کتاب مدیریت برند تسلط بر نظریه و عمل تحقیق ویرایش سوم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به پی دی اف هر کتابی از انتشارات Routledge دارید با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

خرید کتابBrand Management Mastering Research Theory and Practice 3rd Edition

دانلود رایگان کتابBrand Management Mastering Research Theory and Practice 3rd Edition

Brand Management: Mastering Research, Theory and Practice is a valuable resource for those looking to understand how a brand can be conceptualized and thus managed in all its complexity. Going beyond the ‘quick fixes’ of branding, it offers a comprehensive overview of brand management theories from the last 35 years.

A highly regarded textbook, this fully updated third edition brings fresh perspectives on the latest research in, and analysis of, the various approaches to brand management. More than 1,000 academic sources have been carefully divided into a taxonomy with eight schools of thought – offering depth, breadth and precision to one of the most elusive management disciplines of our time.

Perfectly marrying theory with practice, this comprehensive text is particularly useful for advanced undergraduate and postgraduate students of brand management, strategy and marketing.

دانلود ایبوک مدیریت برند تسلط بر نظریه و عمل تحقیق ویرایش سوم

مدیریت برند: تسلط بر تحقیقات، تئوری و عمل منبع ارزشمندی برای کسانی است که به دنبال درک چگونگی مفهوم سازی یک برند و در نتیجه مدیریت با تمام پیچیدگی آن هستند. فراتر از «راه‌حل‌های سریع» برندسازی، مروری جامع بر تئوری‌های مدیریت برند در 35 سال گذشته ارائه می‌کند. یک کتاب درسی بسیار مورد توجه، این ویرایش سوم کاملاً به روز شده دیدگاه‌های تازه‌ای را در مورد آخرین تحقیقات و تحلیل رویکردهای مختلف مدیریت برند ارائه می‌کند. بیش از 1000 منبع آکادمیک به دقت به یک طبقه بندی با هشت مکتب فکری تقسیم شده اند – که عمق، وسعت و دقت را به یکی از گریزان ترین رشته های مدیریت زمان ما ارائه می دهد. این متن جامع که تئوری را با عمل تطبیق می دهد، به ویژه برای دانشجویان پیشرفته کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت برند، استراتژی و بازاریابی مفید است.

دکمه بازگشت به بالا