دانلود کتاب Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers

خرید ایبوک  Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers

برای دانلود ایبوک Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers و خرید کتاب درس طراحی برندهای B2B از Deloitte و 195000 مدیر برند روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت pdf اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Wiley دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers

دانلود کتاب Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand دانلود ایبوک درس طراحی برندهای B2B از Deloitte
دانلود کتاب Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand دانلود ایبوک درس طراحی برندهای B2B از Deloitte

 Designing B2B Brands: Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers 1st Edition, Kindle Edition
by Carlos Martinez Onaindia (Author), Brian Resnick (Author)

 ISBN-10 ‏ : ‎ 1118457471
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1118457474

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers

https://www.wiley.com/en-us/LaQue’s+Handbook+of+Marine+Corrosion,+2nd+Edition-p-9781119788836

دانلود رایگان کتاب Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers

برای اطمینان از کیفیت ایبوک  ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

Designing B2B Brands: Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers by Carlos Martinez Onaindia, Brian Resnick
2013 | ISBN: 1118457471 | English | 224 pages | PDF | 118 MB

دانلود کتاب Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers

“As an in-depth explanation of one organisation’s brand strategy, this guide is both fascinating and full of useful insights.” ― The CA magazine (UK)

Get tactical insight from the top business-to-business branding experts―and gain a global presence

This comprehensive manual lays out the steps necessary for creating an iconic global identity. It uses the lessons and inside knowledge of Deloitte, the world’s largest professional services organization, to help other business-to-business operations deliver a high-impact, value-added brand experience.

This book will illustrate all the components of an integrated brand identity system, and how they can be crafted and implemented for optimal effect. Here, the speculative is replaced by the proven: a seamless framework for global brand success, created and followed by an organization renowned for its consulting and advisory services.

Features essential up-to-date strategies for keeping your brand fresh and enduring
Addresses the role of designers; the marketing and communication function; human resources and talent teams; agencies and vendors; and more
Considers the impact of digital and social media, two massive forces requiring new thinking for B2B brands
Incorporates best practices for emerging markets
With guidance that takes you on a clear, linear path toward achieving your brand objectives, this impressive single-source volume is the one book no business marketing professional should be without.

دانلود ایبوک درس طراحی برندهای B2B از Deloitte و 195000 مدیر برند

به عنوان توضیحی عمیق درباره استراتژی برند یک سازمان، این راهنما هم جذاب و هم پر از بینش مفید است.» – مجله CA (بریتانیا) بینش تاکتیکی را از کارشناسان برتر برندسازی تجاری کسب و کار به دست آورید – و حضور جهانی کسب کنید این کتابچه راهنمای جامع مراحل لازم برای ایجاد یک هویت جهانی نمادین را بیان می کند. از درس‌ها و دانش درونی Deloitte، بزرگترین سازمان خدمات حرفه‌ای جهان، استفاده می‌کند تا به سایر عملیات‌های تجارت به کسب‌وکار کمک کند تا تجربه‌ای با تأثیر بالا و ارزش افزوده نام تجاری را ارائه دهند. این کتاب تمام اجزای یک سیستم هویت یکپارچه برند را نشان می‌دهد و اینکه چگونه می‌توان آن‌ها را برای تأثیر بهینه ساخت و پیاده‌سازی کرد. در اینجا، فرضیه با اثبات شده جایگزین می شود: یک چارچوب یکپارچه برای موفقیت برند جهانی، که توسط سازمانی معروف به خدمات مشاوره و مشاوره ایجاد شده و دنبال می شود. دارای استراتژی های به روز ضروری برای تازه و ماندگار نگه داشتن نام تجاری شما به نقش طراحان می پردازد. عملکرد بازاریابی و ارتباطات؛ منابع انسانی و تیم های استعدادیابی؛ آژانس ها و فروشندگان؛ و بیشتر تاثیر رسانه های دیجیتال و اجتماعی را در نظر می گیرد، دو نیروی عظیمی که نیاز به تفکر جدید برای برندهای B2B دارند بهترین شیوه ها را برای بازارهای نوظهور ترکیب می کند با راهنمایی هایی که شما را در مسیری روشن و خطی به سمت دستیابی به اهداف برندتان هدایت می کند، این کتاب تک منبع چشمگیر کتابی است که هیچ حرفه ای بازاریابی تجاری نباید بدون آن باشد.

دکمه بازگشت به بالا