دانلود کتاب Epitranscriptomics

خرید ایبوک Epitranscriptomics

برای دانلود ایبوک Epitranscriptomics و خرید کتاب اپی ترانسکریپتومیکس بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و Epub و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به پی دی اف هر کتابی از انتشارات Springer دارید با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

خرید کتاب Epitranscriptomics

دانلود کتاب Epitranscriptomics دانلود ایبوک اپی ترانسکریپتومیکس ISBN-10 ‏ : ‎ 3030716147 انتشارات Springer

Epitranscriptomics (RNA Technologies, 12) 1st ed. 2021 Edition

by Stefan Jurga (Editor), Jan Barciszewski (Editor)

ISBN-10 ‏ : ‎ 3030716147

ISBN-13 ‏ : ‎ 978-3030716141

Send email to download :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 25$

https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-030-71612-7

دانلود رایگان کتاب Epitranscriptomics

Epitranscriptomics
English | 2021 | ISBN: 3030716112 | 609 Pages |

This book reviews a novel and exciting field of cellular and molecular biology called epitranscriptomics, which focuses on changes in an organism’s cells resulting from the posttranscriptional modification of cellular RNA. RNA-binding proteins (RBPs) play a crucial role in these posttranscriptional modifications and also support several cellular processes necessary for maintaining RNA homeostasis. Exploring the mechanisms underlying RNA modifications and RBP function is an emerging area of biomedical research, taking the study of gene regulation a step beyond epigenetics.

دانلود ایبوک اپی ترانسکریپتومیکس

این کتاب یک حوزه جدید و هیجان انگیز از زیست شناسی سلولی و مولکولی به نام epitranscriptomics را بررسی می کند که بر تغییرات سلول های یک موجود زنده ناشی از اصلاح پس از رونویسی RNA سلولی تمرکز دارد. پروتئین های متصل شونده به RNA (RBPs) نقش مهمی در این تغییرات پس از رونویسی دارند و همچنین از چندین فرآیند سلولی لازم برای حفظ هموستاز RNA پشتیبانی می کنند. بررسی مکانیسم‌های زیربنایی تغییرات RNA و عملکرد RBP یک حوزه نوظهور از تحقیقات زیست‌پزشکی است که مطالعه تنظیم ژن را یک قدم فراتر از اپی ژنتیک می‌برد.

دکمه بازگشت به بالا