دانلود کتاب Healing through Relating A Skill-Building Book for Therapists

خرید ایبوک Healing through Relating A Skill-Building Book for Therapists

برای دانلود ایبوک Healing through Relating A Skill-Building Book for Therapists و خرید کتاب کتاب شفا از طریق ارتباط با مهارت‌سازی برای درمانگران بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Healing through Relating A Skill-Building Book for Therapists

 

دانلود کتاب Healing through Relating A Skill-Building Book for Therapists دانلود ایبوک کتاب شفا از طریق ارتباط با مهارت‌سازی برای درمانگران
دانلود کتاب Healing through Relating A Skill-Building Book for Therapists دانلود ایبوک کتاب شفا از طریق ارتباط با مهارت‌سازی برای درمانگران

Healing through Relating: A Skill-Building Book for Therapists Kindle Edition
by Jon Frederickson (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 0988378825
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-0988378827

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب Healing through Relating A Skill-Building Book for Therapists

 

دانلود رایگان کتاب Healing through Relating A Skill-Building Book for Therapists

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Healing through Relating A Skill-Building Book for Therapists

Would you like to be a more skilled therapist? Would you like to help the 50 percent of patients who drop out of therapy before they receive its full benefits? Would you like to connect with hard-to-reach patients so you can form a healing therapeutic alliance?While other books teach theory, this book will help you develop the specific skills you need to be an effective therapist. You can practice the exercises with a partner or with audio recordings, just like learning a language. And videos will show you how. Each of the forty-two skill-building exercises teaches a specific technique so you can successfully address typical impasses in therapy. Where you got stuck in the past, you’ll be able to move forward in the future.

You will learn what to say so you can assess and regulate anxiety, help patients develop and keep an effective focus that leads to change, teach patients to see and let go of avoidance strategies, work with patients who deny that they need therapy, mobilize patients’ will to work toward a positive goal, support patients so they can shift from denial to facing reality, and identify early signs of dropout so you can prevent it.

دانلود ایبوک کتاب شفا از طریق ارتباط با مهارت‌سازی برای درمانگران

آیا دوست دارید یک درمانگر ماهرتر باشید؟ آیا می خواهید به 50 درصد بیمارانی که قبل از دریافت مزایای کامل درمان ترک می کنند کمک کنید؟ آیا می‌خواهید با بیمارانی که دسترسی به آن‌ها سخت است ارتباط برقرار کنید تا بتوانید یک اتحاد درمانی شفابخش تشکیل دهید؟ در حالی که کتاب‌های دیگر تئوری را آموزش می‌دهند، این کتاب به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خاصی را که برای یک درمانگر مؤثر نیاز دارید، توسعه دهید. می‌توانید تمرین‌ها را با یک شریک یا با ضبط‌های صوتی تمرین کنید، درست مانند یادگیری یک زبان. و ویدئوها به شما نشان خواهند داد که چگونه. هر یک از چهل و دو تمرین مهارت‌سازی تکنیک خاصی را آموزش می‌دهد تا بتوانید با موفقیت به بن‌بست‌های معمول در درمان رسیدگی کنید. جایی که در گذشته گیر کرده اید، می توانید در آینده به جلو حرکت کنید.

شما یاد خواهید گرفت که چه بگویید تا بتوانید اضطراب را ارزیابی و تنظیم کنید، به بیماران کمک کنید تمرکز موثری داشته باشند که منجر به تغییر می شود، به بیماران بیاموزید که استراتژی های اجتناب را ببینند و کنار بگذارند، با بیمارانی که نیاز به درمان را انکار می کنند کار کنید، بیماران را بسیج کنید. می خواهد برای رسیدن به یک هدف مثبت تلاش کند، از بیماران حمایت کند تا بتوانند از انکار به رویارویی با واقعیت تغییر مسیر دهند و علائم اولیه ترک تحصیل را شناسایی کنند تا بتوانید از آن جلوگیری کنید.

دکمه بازگشت به بالا