دانلود کتاب Minor Surgery at a Glance

خرید ایبوک Minor Surgery at a Glance

برای دانلود ایبوک Minor Surgery at a Glance و خرید کتاب جراحی جزئی در یک نگاه بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و به زبان انگلیسی و سال 2016 ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به پی دی اف هر کتابی از انتشارات ‎‎ Wiley-Blackwellدارید، با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

خرید کتاب Minor Surgery at a Glance

دانلود رایگان کتاب Minor Surgery at a Glance

Minor Surgery at a Glance is an essential companion for those who wish to learn or familiarise themselves with minor surgery, including trainees and practising surgeons, dermatologists, GPs, and emergency medicine physicians. Covering the basic principles of minor surgery, as well as offering an overview of techniques and common procedures accompanied by step-by-step illustrations, this book also provides concise summaries of vital information and the clinical practicalities.

Providing an accessible and practical introduction to a rapidly expanding area of practice, Minor Surgery at a Glance is ideal for medical students, foundation programme doctors, and trainees in a wide variety of disciplines who perform minor operations.

دانلود ایبوک جراحی جزئی در یک نگاه

جراحی جزئی در یک نگاه یک همراه ضروری برای کسانی است که مایل به یادگیری یا آشنایی با جراحی های جزئی هستند، از جمله کارآموزان و جراحان مجرب، متخصصین پوست، پزشکان عمومی و پزشکان فوریت های پزشکی. این کتاب با پوشش اصول اولیه جراحی جزئی، و همچنین ارائه مروری بر تکنیک ها و روش های رایج همراه با تصاویر گام به گام، خلاصه مختصری از اطلاعات حیاتی و عملی بالینی را نیز ارائه می دهد. جراحی جزئی در یک نگاه با ارائه مقدمه ای در دسترس و عملی برای یک حوزه عملی که به سرعت در حال گسترش است، برای دانشجویان پزشکی، پزشکان برنامه بنیاد و کارآموزان در رشته های مختلف که عمل های جزئی را انجام می دهند، ایده آل است.

دکمه بازگشت به بالا