دانلود کتاب Profitable Trading with Renko Charts

خرید ایبوک Profitable Trading with Renko Charts

برای دانلود ایبوک Profitable Trading with Renko Charts و خرید کتاب تجارت سودآور با نمودارهای رنکو بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات ‎ Orient Paperbacks دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Profitable Trading with Renko Charts

دانلود کتاب Profitable Trading with Renko Charts دانلود ایبوک تجارت سودآور با نمودارهای رنکو 978-9386268273
دانلود کتاب Profitable Trading with Renko Charts دانلود ایبوک تجارت سودآور با نمودارهای رنکو 978-9386268273

Profitable Trading with Renko Charts Kindle Edition
by Prashant Shah (Author)

  ISBN-10 ‏ : ‎ 9386268272
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-9386268273

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Profitable Trading with Renko Charts

دانلود رایگان کتاب  Profitable Trading with Renko Charts

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Profitable Trading with Renko Charts

Profitable Trading with Renko Charts

One of the oldest and most popular Japanese charting methods, Renko can be used to profitably trade all types of financial markets and instruments — and over any time frame.

Renko charts offer traders many unique and unmatched advantages over other charting methods:

Renko charts are simple to use
Trends are easier to identify in Renko charts since the price is always either clearly bullish or bearish
Due to their uncluttered appearance, significant tradeable patterns are much easier to spot in Renko charts
Being objective in nature, entry and exit signals are clearly defined in Renko charts, making it easier to trade profitably
By eliminating insignificant price action, Renko charts help traders control overtrading — one of the biggest sources of trading losses.
This comprehensive book provides step-by-step guidance, from the basics of Renko charts to advanced methods of analysis and trading, keeping in mind Indian market characteristics:

What a Renko chart is — and how to plot it
How to use the traditional tools of technical analysis on Renko charts
Thorough description and analysis of major price patterns in Renko, along with examples and trading rules for each
How to use the unique features of Renko charts to identify strong sectors and strong stocks to trade
How to profit from the unique Renko chart indicators
How to effectively use Renko charts across multiple time frames
Tested and effective trading strategies for all kinds of markets, with rule-based entry and exit criteria
PLUS: 250 charts and examples from Indian markets.
With recent advancement in technology making Renko easily accessible on popular charting software, this book will help both experienced and novice traders to profit from this very powerful system.

دانلود ایبوک تجارت سودآور با نمودارهای رنکو

تجارت سودآور با نمودارهای رنکو یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین روش‌های ترسیم نمودار ژاپنی، Renko می‌تواند برای تجارت سودآور انواع بازارها و ابزارهای مالی – و در هر بازه زمانی استفاده شود. نمودارهای رنکو به معامله گران مزایای منحصر به فرد و بی نظیری نسبت به سایر روش های نمودار ارائه می دهد: استفاده از نمودارهای رنکو ساده است شناسایی روندها در نمودارهای رنکو آسانتر است زیرا قیمت همیشه یا به وضوح صعودی یا نزولی است. به دلیل ظاهر نامرتب آنها، الگوهای قابل معامله قابل معامله در نمودارهای رنکو بسیار آسان تر است ماهیت عینی بودن، سیگنال های ورود و خروج به وضوح در نمودارهای رنکو تعریف شده است و تجارت سودآور را آسان تر می کند. نمودارهای رنکو با حذف اقدامات بی‌اهمیت قیمت، به معامله‌گران کمک می‌کند تا معاملات بیش از حد را کنترل کنند – یکی از بزرگترین منابع زیان معاملات. این کتاب جامع راهنمایی های گام به گام از اصول نمودارهای رنکو تا روش های پیشرفته تجزیه و تحلیل و تجارت را با در نظر گرفتن ویژگی های بازار هند ارائه می دهد: نمودار رنکو چیست – و نحوه ترسیم آن نحوه استفاده از ابزارهای سنتی تحلیل تکنیکال در نمودارهای رنکو شرح و تجزیه و تحلیل کامل الگوهای اصلی قیمت در رنکو، همراه با مثال ها و قوانین معاملاتی برای هر کدام چگونه از ویژگی های منحصر به فرد نمودارهای رنکو برای شناسایی بخش های قوی و سهام قوی برای تجارت استفاده کنیم چگونه از شاخص های نمودار منحصر به فرد رنکو سود ببریم نحوه استفاده موثر از نمودارهای رنکو در بازه های زمانی متعدد استراتژی های معاملاتی آزمایش شده و موثر برای انواع بازارها، با معیارهای ورود و خروج مبتنی بر قانون به علاوه: 250 نمودار و نمونه از بازارهای هند. با پیشرفت‌های اخیر در فناوری که Renko را به راحتی در نرم‌افزار ترسیم نمودار محبوب در دسترس قرار می‌دهد، این کتاب به معامله‌گران با تجربه و مبتدی کمک می‌کند تا از این سیستم بسیار قدرتمند سود ببرند.

دکمه بازگشت به بالا