دانلود کتاب Rethinking Place Branding

خرید ایبوک Rethinking Place Branding

برای دانلود ایبوک Rethinking Place Branding و خرید کتاب بازاندیشی در برندسازی مکان بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به پی دی اف هر کتابی از انتشارات springer دارید با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

خرید کتاب Rethinking Place Branding

دانلود کتاب Rethinking Place Branding خرید ایبوک بازاندیشی در برندسازی مکان

Rethinking Place Branding: Comprehensive Brand Development for Cities and Regions 2015th Edition, Kindle Edition

by Mihalis Kavaratzis (Editor), Gary Warnaby (Editor), Gregory J. Ashworth (Editor)

Send email to download :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 25$

https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-319-12424-7

دانلود رایگان کتاب Rethinking Place Branding

As Place Branding has become a widely established but contested practice, there is a dire need to rethink its theoretical foundations and its contribution to development and to re-assert its future. This important new book advances understanding of place branding through its holistic, critical and evidence-based approach. Contributions by world-leading specialists explore a series of crucially significant issues and demonstrate how place branding will contribute more to cultural, economic and social development in the future. The theoretical analysis and illustrative practical examples in combination with the accessible style make the book an indispensable reading for anyone involved in the field.​

دانلود ایبوک بازاندیشی در برندسازی مکان

از آنجایی که برندسازی مکان به یک عمل کاملاً تثبیت شده اما مورد بحث تبدیل شده است، نیاز مبرمی به بازنگری در مبانی نظری و سهم آن در توسعه و تاکید مجدد بر آینده آن وجود دارد. این کتاب مهم جدید، درک برندسازی مکان را از طریق رویکرد جامع، انتقادی و مبتنی بر شواهد، ارتقا می‌دهد. مشارکت‌های متخصصان پیشرو جهان، یک سری مسائل بسیار مهم را بررسی می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه برندسازی مکان در آینده به توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کمک بیشتری می‌کند. تجزیه و تحلیل نظری و مثال‌های عملی گویا در ترکیب با سبک قابل دسترس، کتاب را به خواندنی ضروری برای هر کسی که در این زمینه مرتبط است تبدیل می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا