دانلود کتاب The 16 Undeniable Laws of Communication

خرید ایبوک The 16 Undeniable Laws of Communication

برای دانلود ایبوک The 16 Undeniable Laws of Communication و خرید کتاب 16 قانون انکارناپذیر ارتباطات بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت Epub و به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک The 16 Undeniable Laws of Communication

 

دانلود کتاب The 16 Undeniable Laws of Communication دانلود ایبوک 16 قانون انکارناپذیر ارتباطات ‎ 979-8887100081
دانلود کتاب The 16 Undeniable Laws of Communication دانلود ایبوک 16 قانون انکارناپذیر ارتباطات ‎ 979-8887100081

 The 16 Undeniable Laws of Communication: Apply Them and Make the Most of Your Message Hardcover – March 28, 2023
by John C. Maxwell (Author)

ISBN-13 ‏ : ‎ 979-8887100081

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب The 16 Undeniable Laws of Communication

 

دانلود رایگان کتاب The 16 Undeniable Laws of Communication

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب The 16 Undeniable Laws of Communication

It’s been said that public speaking is the number one fear of most people, with death being second. “This means,” said comedian Jerry Seinfeld, “if you have to be at a funeral, you would rather be in the casket than doing the eulogy.”

How can you overcome fear or ineffectiveness as a speaker? Learn the Laws of Communication!

John C. Maxwell has been a public speaker and motivational teacher for more than fifty years. He is one of only eight people on the planet who have been awarded Toastmaster’s Golden Gavel and been inducted into the National Speakers’ Association Hall of Fame. In The 16 Undeniable Laws of Communication: Apply Them and Make the Most of Your Message, he shares everything he’s learned from a lifetime of communication.

دانلود ایبوک 16 قانون انکارناپذیر ارتباطات

گفته شده است که سخنرانی در جمع ترس شماره یک اکثر مردم است و مرگ در رتبه دوم قرار دارد. جری ساینفلد کمدین گفت: «این بدان معناست که اگر باید در مراسم تدفین حضور داشته باشید، ترجیح می دهید در تابوت باشید تا مداحی». چگونه می توانید به عنوان یک سخنران بر ترس یا ناکارآمدی غلبه کنید؟ قوانین ارتباطات را بیاموزید! جان سی ماکسول بیش از پنجاه سال سخنران عمومی و معلم انگیزشی بوده است. او یکی از تنها هشت نفر روی این سیاره است که موفق به دریافت جایزه Toastmaster’s Golden Gavel شده و به تالار مشاهیر انجمن ملی سخنرانان راه یافته است. در 16 قانون انکارناپذیر ارتباطات: آنها را به کار ببندید و از پیام خود نهایت استفاده را ببرید، او همه چیزهایی را که از یک عمر ارتباط یاد گرفته است به اشتراک می گذارد.

دکمه بازگشت به بالا