دانلود کتاب The Great Reset And the War for the World

خرید ایبوک The Great Reset And the War for the World

برای دانلود ایبوک The Great Reset And the War for the World و خرید کتاب تنظیم مجدد بزرگ و جنگ برای جهان بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تیدیلی به همراه  Epub و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Skyhorse دارید با ما مکاتبه کنید.

 

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک The Great Reset And the War for the World

دانلود کتاب The Great Reset: And the War for the World دانلود ایبوک تنظیم مجدد بزرگ و جنگ برای جهان دانلود 1510774041
دانلود کتاب The Great Reset: And the War for the World دانلود ایبوک تنظیم مجدد بزرگ و جنگ برای جهان دانلود 1510774041

The Great Reset: And the War for the World Hardcover – August 30, 2022
by Alex Jones (Author)

ISBN-10 ‏ : ‎ 1510774041
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1510774049
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

ادرس اینترنتی کتاب The Great Reset And the War for the World

 

دانلود رایگان کتاب The Great Reset And the War for the World

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

 

دانلود کتاب The Great Reset And the War for the World

If you really want to know what’s happening in the world, this is the one book you must read now. Alex Jones is the most censored man on the planet and you should ask yourself why that is. There is a powerful authoritarian takeover in process that is seeking to capture the entire human system and turn it into an artificial factory farm controlled system. We are in a war for the future of the world. In this book, you will hear from the world’s elites, from their own mouths, what they are planning for you and your families and you will learn what you can do to fight it.

دانلود ایبوک تنظیم مجدد بزرگ و جنگ برای جهان

اگر واقعاً می خواهید بدانید که در دنیا چه اتفاقی می افتد، این تنها کتابی است که اکنون باید بخوانید. الکس جونز سانسور شده ترین مرد روی کره زمین است و باید از خود بپرسید که چرا اینطور است. یک تسلط اقتدارگرایانه قدرتمند در جریان است که به دنبال تسخیر کل سیستم انسانی و تبدیل آن به یک سیستم کنترل شده در مزرعه کارخانه ای مصنوعی است. ما در جنگی برای آینده جهان هستیم. در این کتاب، از زبان نخبگان جهان، از زبان خودشان، می‌شنوید که برای شما و خانواده‌تان چه برنامه‌ای دارند و خواهید آموخت که برای مبارزه با آن چه کاری می‌توانید انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا