دانلود کتاب The Research Impact Handbook

خرید ایبوک The Research Impact Handbook

برای دانلود ایبوک The Research Impact Handbook و خرید کتاب تاثیر پژوهش بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به پی دی اف هر کتابی از انتشارات ‎ Fast Track Impact دارید با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

خرید کتاب The Research Impact Handbook

دانلود کتاب The Research Impact Handbook خرید ایبوک تاثیر پژوهش 0993548202 download pdf ‎ 9780993548208

The Research Impact Handbook Ebook– April 4, 2016

by Mark S. Reed (Author)

Publisher ‏ : ‎ Fast Track Impact (April 4, 2016)
Language ‏ : ‎ English
Paperback ‏ : ‎ 275 pages
ISBN-10 ‏ : ‎ 0993548202
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-0993548208

Send email to download :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 25$

دانلود رایگان کتاب The Research Impact Handbook

This book will help you fast track the impact of your research, no matter what career stage or discipline you are in. Prof Reed’s evidence-based, relational approach delivers significant, wide reaching and lasting impacts. The book is based on principles that emerged from a decade of research on the generation, sharing and application of knowledge, and has been used to train researchers around the world. Packed full of practical tips and case studies, this book will inspire and equip you with the skills and confidence you need to embed impact in your research.

دانلود کتاب تاثیر پژوهش

این کتاب به شما کمک می کند تا تأثیر تحقیقات خود را سریعاً پیگیری کنید، صرف نظر از اینکه در چه مرحله شغلی یا رشته ای هستید. این کتاب بر اساس اصولی است که از یک دهه تحقیق در مورد تولید، اشتراک و کاربرد دانش پدید آمده است و برای تربیت محققان در سراسر جهان استفاده شده است. این کتاب مملو از نکات کاربردی و مطالعات موردی است، این کتاب شما را با مهارت‌ها و اعتماد به نفسی که برای تأثیرگذاری در تحقیقات خود نیاز دارید، الهام‌بخش و مجهز می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا