دانلود کتاب The Slangtionary

خرید ایبوک The Slangtionary

برای دانلود ایبوک The Slangtionary و خرید کتاب عامیانه بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تبدیلی و epub و AZW و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Jones House Publishing دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک The Slangtionary

 

دانلود کتاب The Slangtionary دانلود ایبوک عامیانه 1099034566----9781099034565
دانلود کتاب The Slangtionary دانلود ایبوک عامیانه 1099034566—-9781099034565

The Slangtionary Kindle Edition
by Montayj  (Author), Earl Gillaspie (Author), Shemetria Johnson (Author), Jazz Claiborne (Editor)

ISBN-10 ‏ : ‎ 1099034566
ISBN-13 ‏ : ‎ 978-1099034565

Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

ادرس اینترنتی کتاب The Slangtionary

دانلود رایگان کتاب The Slangtionary

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب The Slangtionary

The Slangtionary offers a tentative history of slang throughout the decades. The main purpose is to preserve the original culture and slanguage from being rewritten and stolen in in a ritualistic and historical fashion. Slang or ebonics is the language that makes the world go ‘round. It is unique and changing, and just like the English language, there are multiple slang words that mean the same thing and there are words whose meaning tends to change with the passing of time. All of this is essential into understanding key players in society that have had to make a life out of living.

دانلود ایبوک عامیانه

The Slangtionary تاریخچه آزمایشی زبان عامیانه را در طول دهه ها ارائه می دهد. هدف اصلی این است که فرهنگ و زبان اصیل را از بازنویسی و سرقت به شیوه ای آیینی و تاریخی حفظ کند. زبان عامیانه یا آبنوس زبانی است که جهان را به گردش در می آورد. این منحصر به فرد و در حال تغییر است و درست مانند زبان انگلیسی، کلمات عامیانه متعددی وجود دارد که معنای یکسانی دارند و کلماتی هستند که معنای آنها با گذشت زمان تغییر می کند. همه اینها برای درک بازیگران کلیدی جامعه که مجبور به ساختن زندگی با زندگی هستند ضروری است.

دکمه بازگشت به بالا