دانلود گزارش Alkylation for Motor Fuels خرید PEP Report RP088B

خرید گزارش PEP Report RP088B

برای دانلود گزارش Alkylation for Motor Fuels Processes Process Economics Program Report RP 88 B و خرید ریپورت PEP Report RP 088B بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود Report ایمیل می شود.این ریپورت در فرمت PDF و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی گزارش مربوط به سال 2001 و قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.

برای خرید گزارشهای Process Economics Program Report کافیست آدرس گزارش را برای ما ارسال کنید. هزینه دریافت PDF فایل از سایت S&P Global، اعلام و پس از واریز هزینه ارسال میشود.

spglobal.com
در صورتی که نیاز به پی دی اف هر گزارشی از سایت spglobal.com دارید با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

خرید ریپورت PEP Report RP 088 B

خرید گزارش از PEP برای دانلود گزارش Process Economics Program از موسسه (SRI) IHS - تجزیه و تحلیل فنی و اقتصادی فرایندهای مواد شیمیایی و صنایع پتروشیمی

Alkylation for Motor Fuels

PEP REPORT 88B

Published June 2001

https://www.spglobal.com/commodityinsights/en/ci/products/chemical-technology-pep-alkylation-for-motor-fuels-2001.html

Send email to download :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 200$

دانلود گزارش Alkylation for Motor Fuels

The catalytic addition reaction of isobutane with light olefins to form highly branched paraffins is the alkylation process employed in the petroleum refining industry to produce a gasoline blending component called alkylate. Commercial alkylation catalysts are sulfuric acid or hydrofluoric acid. The C5+ highly branched paraffins have very desirable qualities that make alkylate a premium blending stock, especially favored environmentally. The prospects for alkylate demand for gasoline continue to grow, driven by the increasing demand for gasoline and influenced by contrary environmental needs. On the one hand, the reduction in gasoline specifications for aromatic, olefins and sulfur contents and for lower volatility (Reid vapor pressure) are potentially creating huge demand for high octane alkylate. Additional demand is being created by the ban on MTBE in California and potentially elsewhere. On the other hand, perceived environmental and safety risks involved in handling HF and sulfuric acid catalysts are restricting influences.

A combination of industry efforts has reduced the risks of HF release. Equipment has less acid inventory and a lower probability of release. Additional mitigation equipment can be installed and improved procedures implemented. Risk is further reduced by quick acid dump systems. Phillips has successfully commercialized the ReVAP process developed with Mobil that uses a new HF catalyst containing a proprietary vapor pressure reduction additive that inherently reduces risk both at the plant and during transportation. Two plants are licensed in California. UOP is offering for license a solid acid alkylation process, the Alkylene™ Process, that avoids the problems of both liquid acids.

Butylenes are the predominant alkylation olefins. Some propylene is alkylated along with the butylene. Amylenes are less attractive but can be successfully alkylated if contaminants, mainly diolefins, are selective hydrogenated and cyclopentene kept out of the amylene distillation cut. STRATCO has developed a sulfuric acid process that improves the economics of alkylating propylene and amylenes. With the changes in gasoline specifications, also alkylating some amylene is an increasingly more attractive option to provide high octane gasoline stock.

The report presents an overview of the alkylation market environment, technology development, and economics since PEP Report 88A, Alkylation for Motor Fuels, issued in 1993. The report will be of value to people involved in planning refining investments or research and development as well as those involved with planning, managing, operating or designing existing alkylation plants. This report will be especially of value to refiners worldwide who have to respond to the markets demand for cleaner fuels and safer processes.

دانلود گزارش آلکیلاسیون برای سوخت موتور از آی آچ اس

واکنش افزودن کاتالیزوری ایزوبوتان با الفین های سبک برای تشکیل پارافین های بسیار شاخه دار، فرآیند آلکیلاسیون است که در صنعت پالایش نفت برای تولید یک جزء مخلوط کننده بنزین به نام آلکیلات استفاده می شود. کاتالیزورهای آلکیلاسیون تجاری عبارتند از اسید سولفوریک یا اسید هیدروفلوئوریک. پارافین های C5+ بسیار شاخه دار دارای کیفیت های بسیار مطلوبی هستند که آلکیلات را به ترکیبی با کیفیت تبدیل می کند، مخصوصاً از نظر محیطی مورد علاقه. چشم انداز تقاضای آلکیلات برای بنزین به رشد خود ادامه می دهد، که ناشی از افزایش تقاضا برای بنزین و تحت تأثیر نیازهای محیطی مخالف است. از یک طرف، کاهش مشخصات بنزین برای محتویات آروماتیک، الفین و گوگرد و برای فراریت کمتر (فشار بخار رید) به طور بالقوه تقاضای زیادی برای آلکیلات با اکتان بالا ایجاد می کند. تقاضای اضافی با ممنوعیت MTBE در کالیفرنیا و به طور بالقوه جاهای دیگر ایجاد شده است. از سوی دیگر، خطرات زیست محیطی و ایمنی درک شده در دست زدن به کاتالیزورهای HF و اسید سولفوریک تأثیرات محدود کننده ای دارند.

ترکیبی از تلاش های صنعت خطرات انتشار HF را کاهش داده است. تجهیزات موجودی اسید کمتر و احتمال انتشار کمتری دارند. تجهیزات کاهش اضافی را می توان نصب کرد و رویه های بهبود یافته را اجرا کرد. با سیستم های تخلیه سریع اسید، خطر بیشتر کاهش می یابد. فیلیپس فرآیند ReVAP را با موفقیت تجاری سازی کرده است که با Mobil توسعه یافته است که از یک کاتالیزور HF جدید حاوی یک افزودنی کاهش فشار بخار اختصاصی استفاده می کند که ذاتاً خطر را هم در کارخانه و هم در حین حمل و نقل کاهش می دهد. دو کارخانه در کالیفرنیا مجوز دارند. UOP یک فرآیند آلکیلاسیون اسید جامد، فرآیند Alkylene™ را برای مجوز ارائه می دهد که از مشکلات هر دو اسید مایع جلوگیری می کند.

بوتیلن ها الفین های آلکیلاسیون غالب هستند. مقداری پروپیلن همراه با بوتیلن آلکیله می شود. آمیلن ها جذابیت کمتری دارند، اما اگر آلاینده ها، عمدتاً دیولفین ها، انتخابی هیدروژنه شوند و سیکلوپنتن از برش تقطیر آمیلن دور نگه داشته شوند، می توانند با موفقیت آلکیله شوند. STRATCO یک فرآیند اسید سولفوریک را توسعه داده است که اقتصاد آلکیله کردن پروپیلن و آمیلن را بهبود می بخشد. با تغییرات در مشخصات بنزین، همچنین آلکیله کردن مقداری آمیلن یک گزینه جذاب تر برای تهیه بنزین با اکتان بالا است.

این گزارش مروری بر محیط بازار آلکیلاسیون، توسعه فناوری و اقتصاد از زمان گزارش PEP 88A، Alkylation برای سوخت موتور، که در سال 1993 صادر شد، ارائه می‌کند. کسانی که درگیر برنامه ریزی، مدیریت، بهره برداری یا طراحی کارخانه های آلکیلاسیون موجود هستند. این گزارش به ویژه برای پالایشگاه‌های سراسر جهان که باید به تقاضای بازار برای سوخت‌های پاک‌تر و فرآیندهای ایمن‌تر پاسخ دهند، ارزشمند خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا