پسورد دانشگاه

اکانت بنکر | دسترسی به داده Banker

پسورد سایت TheBankerDatabase.com

خرید پسورد Banker

سایت TheBankerDatabase.com یکی از سایتهای معتبر در زمینه داده ها و اطلاعات بانکهای دنیا است. ادرس سایت مجله معتبر بنکر به نشانی  www.thebankerdatabase.com است که برای دسترسی به داده ها و انالیزهای ان ، نیاز به خرید اشتراک است. نشریه معتبر بنکر (The Banker) از  معتبر ترین بانکهای اطلاعاتی در زمینه  مالی و بانکی است.

این سایت شامل دیتابیس ۳۰۰۰۰ هزار بانک ،رتبه بندی بانکها ،شاخص های رتبه بندی ،دارایی ها و…  می باشد. رتبه بندی ۱۰۰۰ بانک برتر هر سال از دیگر اطلاعات بسیار مفید این سایت می باشد. شما با ورود به  سایت  از بخش آزمایشی  Free Trial به مدت ۱۴ روز بهمره مند شوید(جهت ثبت نام به بخش Top 50 وارد شوید یا روی آیکن FREE 14-day trial کلیک کنید). .دسته بندی منطقه ای ( بانکهای اسلامی خاور میانه آسیای  مرکزی آمریکا ، اروپا و…) . دریافت  اشتراک سالیانه Subscribe از دیگر مزایای این سایت می باشد.

برای خرید اکانت Banker و دریافت پسورد بنکر با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

بنکر TheBanker چیست ؟

بنکر (انگلیسی: The Banker) یک نشریه انگلیسی زبان است که به صورت ماهانه خبرهای امور مالی بین‌المللی را منتشر می‌کند و متعلق به فایننشال تایمز می‌باشد. این مجله برای اولین بار در ژانویه سال ۱۹۲۶ توسط ویراستار اخبار مالی برندن براکن، که از سال ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۸ رئیس فایننشال تایمز شد، منتشر شد.

چرا دسترسی به سایت بنکر Banker ؟

نشریه بنکر از زمان تاسیس، خود را به یاری ویژگیهای نشریه از قبیل مصاحبه های تخصصی و رویدادهای متفاوت، وقف امور مالی بین المللی نموده است.

نشریه بنکر به عنوان مهمترین منبع امور بانکی و مالی در سرتاســر جهان شناخته می شود. این نشریه در 180 کشور توزیع شده و یکی از مراجع کلیدی اطلاعاتی و تحلیلی برای صنعت بانک داری اســت.

نشریه ی یاد شده، دارای گزارش هایی در زمینه بازارهای مالی جهانی،مدیریت وجوه نقد و خدمات اوراق بهادار، مقررات و سیاست ها، تامین مالی کالاها، زیرساخت ها و تامین مالی پروژه محور، تجارت الکترونیک و فن آوری، اتاق پایاپای و تسویه وجوه و مسایل مرتبط با مدیری نظارت و راهبری میباشد.

چه کسانی بنکر را می‌خوانند؟

بنکر به‌طور گسترده‌ای در بانک‌ها، مؤسسات مالی، بانک‌های مرکزی و وزارت‌ خانه‌های اقتصاد بیش از 180 کشور در دنیا خوانده می‌شود. تقریباً 60 درصد از خوانندگان بنکر روسا، مدیران عامل و مدیران ارشد مالی شرکت‌ها هستند.

پایگاه داده منحصربه‌فرد بنکر

بنکر پایگاه داده منحصربه‌فردی شامل اطلاعات بیش از 5000 بانک از سراسر جهان را در اختیار دارد که شامل اطلاعات و آمارهای کاملی درباره بانک‌هاست. در این پایگاه داده شاخص‌های کاربردی متفاوتی در مورد هر یک از بانک‌ها آمده است که به‌خوبی امکان مقایسه و ارزیابی عملکرد بانک‌ها را در طی سال‌ها فراهم می‌کند.

گزارش Banker از 1000 بانک برتر جهان

1000 «بانک برتر جهان» عنوان گزارشی است که ماه جولای هرسال توسط بنکر منتشر می‌شود. این رده‌بندی درواقع نتیجهٔ ارزیابی سالانه از اطلاعات موجود در پایگاه داده بنکر است. این رده‌بندی همان‌گونه که از نامش پیداست فهرستی هزارتایی از بزرگ‌ترین بانک‌های جهان است. رده‌بندی بنکر برای شناخت رهبران و بازیگران اصلی صنعت بانکداری در جهان و ارزیابی عملکردشان به کار می‌رود.
رده‌بندی بنکر در سطح جهان به‌عنوان یک راهنمای قطعی در مورد قدرت و سودآوری بانک‌ها شناخته می‌شود.

امکانات در دسترس با پسورد thebankerdatabase.com

با خرید یوزر و پسورد سایت بانکر به داده ها و امکانات زیر دسترسی خواهید داشت.

For Buy user password of Banker please contact us

For get Account of TheBanker Please Contact Us :

ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

  • Full research universe of 5,000 banks, 190 countries and 130+ data points
  • Detailed bank profiles
    • – HQ Contact information
    • – 130+ financial data points
    • – Performance benchmarking
    • – Ranking history
    • – Downloadable annual reports
    • – Senior managment details
    • – Subsidiary banks
    • – 30-year archive
    • – FT.com news and markets data
  • Advanced search and filtering, peer group analysis and full downloadability
  • Interactive world map – View country rankings and build reports
  • The Banker Rankings – Global and regional rankings featuring up to 1000 banks and 8 key data points.
  • Access to TheBanker.com – in-depth coverage of key financial markets and comments from leaders and policymakers worldwide

 بانک‌ها بر چه اساسی رده‌بندی می‌شوند؟

در پایگاه داده بنکر شاخص‌های مختلفی در مورد بانک‌ها اندازه‌گیری و ثبت شده‌اند. شاخص‌هایی همچون سرمایه نوع یک و دو، سود، نرخ سرمایه به دارایی و بسیاری شاخص‌های دیگر از این جمله‌اند. بنابراین بر اساس هر یک از این شاخص‌ها می‌توان رده‌بندی متفاوتی ایجاد کرد. رده‌بندی اصلی بنکر بر اساس میزان سرمایه نوع اول است.

قرار گرفتن در فهرست 1000 بانک برتر جهان نشریه بنکر تا چه اندازه اهمیت دارد؟

به گزارش رده، اصطلاح «به انتخاب نشریه معتبر بنکر» عبارتی است که چند سالی است که گاهی در تبلیغات و اخبار روابط عمومی بانک‌ها از آن استفاده می‌شود. محتوای این اخبار و تبلیغات نیز این است که بانک موردنظر در سال گذشته و بر اساس انتخاب نشریه بنکر عنوانی را در سطح جهانی و یا در بین بانک‌های ایران کسب کرده است.

The Banker – Unrivalled coverage of global finance & banking

The Banker is an English-language monthly international financial affairs publication owned by The Financial Times Ltd. and edited in London, United Kingdom

نشریه بنکر ماهنامه‌ای به زبان انگلیسی است که از سال 1926 در حوزه مسائل مالی بین‌المللی منتشر می‌شود. بنکر متعلق به شرکت فایننشال تایمز است و یک نهاد خصوصی است. تنظیم و ویرایش این نشریه در لندن انجام می‌شود.
بنکر درواقع منبع اصلی صنایع بانکداری و مالی در دنیاست. بنکر علاوه بر انتشار گزارش‌ها در مورد بازارهای مالی جهانی به پوشش عمیق‌تر وضعیت هر منطقه و کشور نیز درزمینهٔ بانکداری و مالی می‌پردازد. در کنار این مطالب بنکر به حیطه‌های رگولاتوری و قانون‌گذاری، مدیریت نقدینگی و خدمات مربوط به مشتقات مالی، تأمین مالی، تسویه بین‌بانکی و مسائل حکومتی در حوزه صنعت نیز می‌پردازد. این نشریه در طول 90 سال فعالیت خود به منبع مورد اعتماد صنعت بانکداری جهان تبدیل شده است

نشریه بنکر

 

اکانت بنکر پسورد Banker | دسترسی به داده TheBanker.com | فروش پسورد اکانت دسترسی به بنکر Banker | استفاده از داده ها و صورتهای مالی بانکها | اکانت Bankerگیگاپیپرگیگاپیپر
فروش پسورد اکانت دسترسی به بنکر Banker | استفاده از داده ها و صورتهای مالی بانکها | اکانت Banker

مجله” بنکر” وابسته به موسسه « Financial Times» مهمترین ارگان تخصصی بین‌المللی بانکی به شمار می‌رود که از سال 1926 تا کنون نسبت به درجه‌بندی بانکها در سطح جهان اقدام و هرسال به اعلام فهرست یکهزار بانک برتر جهان را معرفی می‌کند .

دریافت پاسخ سوالات زیر از Banker

براساس گزارش مجله The Banker کدام بانک ایرانی را از نظر حجم دارايي و عملکرد (نسبت سود به متوسط سرمايه) به عنوان بانک برتر معرفي کرده است؟

بر اساس اعلام مجله The Banker، کدام بانک ايران از نظر شاخص سود قبل از کسر ماليات در بين 10 بانک ايران مقام نخست را از آن خود کرده است؟

گزارش ويژه نشريه بنكر در مورد 500 بانك اسلامي برترجهان چیست؟

جایگاه بانک‌های ایران در فهرست بنکر؟

فروش اکانت دسترسی به بنکر Banker

جهت استفاده از داده ها و صورتهای مالی بانکهای بین المللی نیاز به به اکانت سایت http://thebanker.com دارید. برای خرید اکانت مستقیم سایت بنکر و دریافت پسورد The Banker با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

جهت اطمینان، تصویری از یکی از صفحات سایت Banker در زیر قرار داده شده است.

اکانت بنکر پسورد Banker | دسترسی به داده TheBanker.com | فروش پسورد اکانت دسترسی به بنکر Banker | استفاده از داده ها و صورتهای مالی بانکها | اکانت Bankerگیگاپیپرگیگاپیپر
اکانت بنکر پسورد Banker | فروش پسورد اکانت دسترسی به بنکر Banker | استفاده از داده ها و صورتهای مالی بانکها | اکانت Banker
Username and password required for access to this database :The Banker Database

 

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. بنده جهت مقایسه تطبیقی بازار سرمایه ایران با هشت کشور منتخب اروپایی فرانسه انگلیس آلمان ایتالیا سوئد ایرلند یونان و روسیه با تاکید بر نوزده مولفه تاثیرگذار نیاز به داده های پنج سال اخیر کشورهای اروپایی دارم چگونه می توانم این داده ها را بدست بیاورم؟

  2. با سلام وعرض ارادت و تشکر وافر از زحمات عالیه شما و ارزوی توفیق روز افزون ،بنده جهت انجام رساله دکتری خودم نیاز به شاخص های تعیین کننده وضعیت بانکداری اسلامی در ایران و همچنین شاخص های تطبیقی بانکداری اسلامی ایران با چند کشور موفق در این زمینه دارم ،لطفا در صورت امکان راهنمایی بفرمایید ،با تشکر. ج یوسفی

  3. چطور می تونم به ترجمه های مقاله ها دسترسی داشته باشم ؟

    ضمن تشکر از اطلاعات خوب و مفید تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا