سرقت ادبی Plagiarism

خرید بسته چک کردن Plagiarism با iThenticate

تعیین درصد مشابهت مقاله با 16 هزار تومان!

هزینه چک کردن پلیجریزم یک فایل

هزینه بررسی سرقت ادبی مقاله با iThenticate تنها 39 هزار تومان می باشد. گزارش Plagiarism به صورت PDF ارسال می شود. درصورتی که نیاز به چک کردن سرقت ادبی چند مقاله دارید، تخفیفاتی در نظر گرفته می شود.
هزینه مقالات و متونی که بیشتر از 24 صفحه دارند، مبلغ 49 هزار تومان می باشد. هزینه بررسی پلاژیاریسم فایلهایی که بیشتر از 50 صفحه دارند،مبلغ 59 هزار تومان است.

بابت امنیت مقالات شما، فایل مقاله و گزارش بررسی شده پس از مدت زمان کوتاهی حذف می شوند.

خرید بسته سایت iThenticate برای تعیین درصد مشابهت

در صورتی که تعداد مقالات شما برای بررسی درصد مشابهت بیشتر از 5 فایل است، می توانید با خرید بسته های زیر در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

  • همچنین افرادی که می دانند فایل مقاله انها نیاز به چندین بار بررسی دارد تا بتوانند درصد مشابهت ان را کمتر از 15 درصد کنند ، می توانند بسته اول را خریداری کنند.
  • سردبیران مجلات و یا اساتید دانشگاهی که نیاز دارند در طول یکسال به بررسی میزان دزدی ادبی مقالات دانشجویان بپردازند، با خرید بسته های زیر می توانند در سریعترین زمان، کاملترین گزارش plagiarism را دریافت کنند.

تعداد مقالات قابل بررسی

هزینه بسته پلاجیاریسم به تومان

قیمت هر مقاله به تومان با خرید بسته

هدیه رایگان با خرید بسته

6 مقاله 168 هزار  28 هزار چک کردن رایگان سیمیلاریتی 0 مقاله
11 مقاله 297 هزار 27 هزار بررسی رایگان سیمیلاریتی 0 فایل
21 مقاله 546 هزار 26 هزار چک کردن رایگان درصد مشابهت 0 فایل
50 مقاله یک میلیون و 250 هزار تومان 25 هزار چک کردن پلیجریسم رایگان 0 مقاله
100 مقاله * دو میلیون و 300 هزار تومان 23 هزار چک کردن یک مقاله انگلیسی از نظر سرقت علمی
200 مقاله ** 4 ملیون و 400 هزار 22 هزار چک کردن رایگان ﭘﻠﯿﺠﺮﯾﺴﺖ یک مقاله

* در بسته چک کردن 100 مقاله با iThenticate در هر بار درخواست حداقل 2 مقاله بایستی ارسال شود.

** در بسته 200 تایی مقاله ، در هر درخواست سه اعتبار مقاله کسر می شود. (هر زمان که درخواستی را ارسال می کنید حداقل سه مقاله را ارسال کنید، در غیر اینصورت اگر یک مقاله ارسال شود سه امتیاز کسر می شود)

نکات در خرید بسته های پلاجیاریسم

1- کلیه بسته های چک کردن پلاجیاریسم با تعداد اعلام شده در بالا، به این صورت است که شما با واریز هزینه بسته، می توانید به همان تعداد مقاله برای ما ارسال کنید و ما در کمتر از 8 ساعت کاری ریپورت ان را ارسال می کنیم. با خرید بسته ها، یوزر و پسورد iThenticate ارسال نمی شود.

2- مقالات خود را می توانید از طریق یکی از روشهای ارتباطی (ایمیل ، تلگرام ، واتس آپ) برای ما ارسال کنید. جواب از همان طریق ارسال می شود. لطفا همیشه مقالات را از یک روش ارسال کنید. اینگونه نباشد که هر بار مقاله را از یک روش ارسال کنید.

3- اعتبار کلیه بسته های پلاجیاریسم بالا یکسال می باشد.

4- هزینه کل بسته plagiarism بایستی یکجا واریز گردد.

5- منظور از “هدیه رایگان هر بسته” این است که مثلا در ردیف اول با واریز 168 هزار ت می توانید 6 مقاله را برای ما ارسال کنید و ریپورت درصد تشابه ان را دریافت کنید. یا با خرید بسته 100 مقاله ای و واریز دو میلیون و 300 هزار تومان ، مجموعا 101 مقاله را برای ما ارسال کنید و فایل ریپورت سیمیلاریتی ان را دریافت کنید.

6- اعتبار اعلام شده در بسته پلاجیاریسم اعلامی برای متون کمتر از 24 صفحه است. اگر فایل شما بین 24 تا 50 صفحه است، دو اعتبار از بسته کسر می شود. درصورتی که فایل بیشتر از 50 صفحه باشد 3 اعتبار ازبسته plagiarism کسر می شود.بیشتر از 80 صفحه بصورت توافقی کسر می شود.

مراحل تعیین درصد تشابه مقاله (Plagiarism) با آیتنتیکیت

برای چک کردن سرقت ادبی با iThenticate مراحل زیر را انجام دهید :

1- کافیست مقاله خود را (در فرمت PDF و یا Word) از طریق یکی از راههای ارتباطی مشخص شده در صفحه ارتباط با گیگاپیپر ارسال کنید. (ارسال اصل مقاله بدون تصویر یه تلگرام و یا WhatsApp و یا ایمیل). مطابق توضیحات گفته شده در انتهای پست، در صورتی که نیاز به تنظیم خاصی در سایت آیدنتیکیت هست، اعلام شود.

2- مشخصات واریزی (واریز هزینه 19 هزار ت به یکی از حسابهای سایت گیگاپیپر) – حتما اعلام شود. واریز به کدام بانک؟ چه تاریخ؟ چه مبلغی؟ انجام شده است. افرادی که بسته پلاجیاریسم خریداری کرده اند، فقط بار اول مشخصات واریزی را اعلام می کنند و در دفعات بعد نیاز به واریز اعلام مشخصات واریزی نیست.

3- گزارش درصد شباهت (سرقت ادبی) در قالب PDF در کمتر از 8 ساعت اداری، از همان طریق که اصل مقاله را ارسال کرده اید، برای شما ارسال می شود.

 سرقت ادبی یا Plagiarism چیست؟

سرقت علمی که معادل انگلیسی آن plagiarism است در زبان فارسی به صورت‌های مختلفی ترجمه شده است که از جمله عبارتند از: دزدی علمی، سرقت علمی، دستبرد علمی و سوء استفاده علمی.

Plagiarism با نامهای سرقت ادبی، سرقت علمی، دستبرد علمی، Plagiarism یا پلاجیاریزم، پلاجریزم شناخته می شود. پلاجیاریزم یعنی کپی کردن آثار، ایده ها و در اینجا نوشته های دیگران که در حقیقت زیر پا گذاشتن قانون کپی رایت و ارتکاب به سرقت ادبی است. شایعترین نوع پلاجیاریزم، کپی برداری پژوهشی از منابع چاپ شده قبلی است یعنی اینکه مطلبی را که چاپ شده عینا در متن مقاله خود کپی کنیم که این امر به راحتی توسط نرم افزارهای چک کننده پلاجیاریزم ردیابی شده و سبب ریجکت سریع مقاله یا fast reject  می شود.

موردی که اعتبار نویسنده را زیر سوال می برد و حتی باعث می شود که مجله، مقالات بعدی نویسنده را بدون بررسی ریجکت کند. این مورد، یک مساله اخلاقی یا ethical issue محسوب می گردد چون مطلبی بدون ذکر صاحب اثر یا منبع به سرقت رفته است.

چرا نیاز به Plagiarism Checker داریم؟

جدا از پذیرش اصل پژوهش پاک و لزوم اصالت متن، هر کار پژوهشی برای دیده شدن و به ثمر رسیدن نیازمند به چاپ در قالب مقاله علمی یا کتاب است. چاپ و اکسپت هر مقاله علمی نیاز به تایید افراد و موسساتی دارد که معمولا آنها را با نام سردبیر، داور، ژورنال علمی و غیره میشناسیم.  مسئولان مجلات معتبر علمی، مقالات دریافتی را در اولین قدم به دقت از لحاظ سرقت ادبی بررسی میکنند و در صورت تشخیص سرقت علمی، مقاله Reject خواهد شد و حتی به مرحله بررسی محتوای علمی هم نمیرسد.

بنابراین بهترین انتخاب، بررسی و تشخیص سرقت علمی توسط خود نویسنده مقاله است تا با بازنویسی قسمت هایی از متن که کپی شده از سرقت ادبی پیشگیری شود. گیگاپیپر با ارائه خدمات ضد سرقت ادبی و علمی و تعیین درصد سرقت ادبی در مقالات آی اس آی به شما کمک می کند. همچنین پلاژیاریسم پایان نامه هم انجام می شود.

کراس رفرنس (Cross Reference) چیست؟

بررسی evaluation of plagiarism isi با نرم افزار iThenticate
بررسی evaluation of plagiarism isi با نرم افزار iThenticate

کراس رفرنس را به نوعی می توان اسکلت ارتباطات ارجاعی مقالات دانست این شرکت مستقل غیر دولتی در سال ۲۰۰۰ راه اندازی شد و یکی از آژانس های ارائه دهنده ی کد DOI می باشد.

کراس چک درواقع سرویسی است تهیه شده از طرف iThenticate که کراس رفرنس آن را به ناشران ارائه می دهد تا اصل بودن مقالاتی که برای آن ها ارسال می شود را چک کند و در واقع نوعی پلاژیاریسم چکر می باشد. وجود لگوی  کراس چکر به معنای این است که یک ناشر هر آن چه را که در تشخیص اصل بودن یک نوشته باید انجام می داده انجام داده است. iThenticate همچنین جدای از کراس چکر سرویس دیگری برای مولفان و نویسندگان مقالات ارائه می دهد که می توانند نوشته های خود را از نظر داشتن پلاژیاریسم چک کنند.

چرا نیاز به یررسی مقاله از نظر پلاجیاریزم Plagiarism با ithenticate داریم؟ بررسی مقاله خود از نظر پلاجیاریزم Plagiarism نحوه تشخیص پلاجیاریزم بررسی پلاجیاریزم با ithenticate چک کردن رایگان Plagiarism آنلاین مقاله سرقت ادبی مقاله با iThenticate | چک کردن سرقت ادبی با iThenticate
چرا نیاز به یررسی مقاله از نظر پلاجیاریزم Plagiarism با ithenticate داریم؟ چک کردن سرقت ادبی با iThenticate

چرا نرم‌ افزار iThenticate برای میزان درصد تشابه مقاله؟

چرا سرقت ادبی مقاله را با نرم افزار iThenticate انجام دهیم؟ معروف ترین و کاربردی ترین سایت تشخیص سرقت ادبی مقاله و نرم افزار همانندجو در جهان می باشد که با دسترسی به بيش از ۴۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ صفحه وب و ۱۲۲،۰۰۰،۰۰۰ محتواي اطلاعاتي، از جمله افزون بر ۳۸،۰۰۰،۰۰۰ اثر منتشرشده از بيش از ۳۰۰ انتشارات علمي كه عضو Cross Check هستند. آثار پژوهشگران را قبل از ارسال برای داوری و چاپ در ژورنال های معتبر بین المللی بررسی مینماید. Cross Check یا Crossref نیز توسط این سایت مشخص می گردد. iThenticate ابزاری مطمئن برای پیشگیری از سرقت ادبی در مقالات است. نرم افزار iThenticate به دلایل زیر قدرتمندترین نرم افزار برای چک کردن موارد سرقت ادبی (پلاژیاریسم) در مقالات علمی است.

موتور جستجوگر قدرتمند و پیشرفته تشخیص سرقت ادبی، تـشـابـه مـتنی را در تـمام صـفحات اینترنتی با دقت بالا و حساسیت به حـداقل چـهار کــلمه تـشابـه انجام میدهد و تمامی موارد احتمالی سرقت ادبی‌ را به‌ دقت مشخص میکند.
گزارش بسیار دقیق تشابه متنی مقاله خود را با ذکر درصد تـشابه، مـوارد تـشابـه متنـی و لـینک منـابع کپـی شـده بصورت هـایـلایت شـده در قالب فایل PDF در سریـع تـرین زمان ممکن دریافت کنید.
پشتیبانی از بررسی متن نه تنها به زبان انگلیسـی، بلکه به چـندیـن زبان مختلف از جـمله فرانسوی، آلمانـی، روسی، اسپانیایی، ترکی و سایر زبانهای لاتین انجام میپذیرد. توجه شود زبان فارسی مورد پشتیبانی ایدنتیکیت نیست.
متن خود را در قـیاس با اینترنت یـا مقاله خود بررسی کنید. جـستجـوی میـلیـاردها صـفحه ایـنترنتی بصورت آنلاین و لحظـه‌ ای انجام میشود. حتی صفحاتی که بصورت روزانه به اینترنت افزوده میشوند نیز مورد بررسی قرار میگیرند.
فایل های اسکن شده به هیـچ عـنوان در جـستجوگر ذخیـره نمیشوند و بعد از یک ساعت از سیستم حـذف میشوند و اگر در آینده توسط سرویس‌‌ های تشابه متنی دیـگر بررسی شوند بعنوان سرقت‌ ادبی شناخته نخواهند شد.
پشتیبانی از فرمت‌های مـختلف فایـل مانند پی دی اف و ورد. تشخیص خودکار شیوه ارجاع منابع درون متـن مانند هاروارد، ای پی ای، شیکاگو، ام‌ال‌ای
بر خلاف اکثر نرم‌ افزارهای تشخیص سرقت ادبی که تنها به بررسی صفحات اینترنتی محدود میشوند، سرویس‌ آیتنتیکیت علاوه‌ بر صفحات اینترنتی به دیتابیس آفلاین مجلات معتبر نیز دسترسی دارد.
بررسی مقاله خود از نظر پلاجیاریزم Plagiarism نحوه تشخیص پلاجیاریزم بررسی پلاجیاریزم با ithenticate چک کردن رایگان Plagiarism آنلاین مقاله سرقت ادبی مقاله با iThenticate | چک کردن سرقت ادبی با iThenticate گیگاپیپر
بررسی مقاله و تشخیص پلاجیاریزم Plagiarism با نرم افزار iThenticate چک کردن سرقت ادبی با iThenticate

مشکلات دانشجویان ایرانی در استفاده از iThenticate

متاسفانه استفاده از سرویس iThenticate: Plagiarism Detection Software به دلایل زیر با محدودیت جدی مواجه است.

  • تحریم های علمی
  • هزینه بالای سرویس iThenticate
  • شرایط سخت پرداخت انلاین با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی
سرویس بررسی سرقت ادبی یا plagiarism checker با استفاده از هر دو نرم افزار iThenticate و Turnitinبرقرار است. یعنی وابسته به تمایل شما می توانیم مقاله را با iThenticate و همچنین با Turnitin چک کنیم.

مقاله ارسالی با چه منابعی مقایسه خواهد شد؟

علاوه بر تمامی متون بارگزاری شده قابل جستجو در اینترنت، تمامی متون ارسالی از نظر تشابه نگارشی با بیش از 40 میلیون مقالۀ پژوهشی منتشر شده توسط بیش از 590 ناشر علمی، فنی و پزشکی بین المللی مقایسه خواهد شد. همچنین پایگاه داده مقایسه ای iThenticate شامل بیش از یک میلیون چکیده موجود در پایگاه PubMed، و بیش از 20000 عنوان پژوهشی از EBSCOhost و the Gale InfoTrac OneFile می باشد.

iThenticate همچنین دارای جستجوگر وب اختصاصی با نمایه سازی بیش از 10 میلیون صفحه وب به صورت روزانه و در مجموع بیش از 50 میلیارد صفحه وب است. همچنین می توان بیش از 100000 نشریه با آرشیوبندی بیش از 40 میلیون از مقالات علمی، کتب و مجموعه مقالات کنفرانس ها به iThenticate را که از طریق Cross Check طراحی شده، توسط خدمات iThenticate مورد جستجو قرار داد.

انواع فایل های مورد قبول در نرم افزار iThenticate کدامند؟

مقالات خود را می توانید در پسوندهای زیر MS Word، Word XML ، WordPerfect ، PostScript ، PDF ، HTML ، RTF ، HWP ، OpenOffice (ODT) و متن ساده، برای ما ارسال کنید تا از نظر سرقت ادبی چک شوند.

نکات چک کردن پلاجیاریزم مقاله

1- قسمت قدردانی، و اطلاعات نویسنده را حتما قبل از ارسال فایل پاک کنید.

2- با توجه به اینکه تصاویر نقشی در پلاژیریسم ندارند، لطفا برای کاهش حجم فایل، تصاویر موجود را در سند را حذف کنید و سپس برای چک پلاجیاریسم ارسال کنید.

تنظیمات iThenticate برای چک کردن پلاجیاریسم مقاله

مطابق تنطیمات زیر می توان پلاجیاریسم را چک کرد. پیشفرض ما فقط دو مورد اول یعنی Exclude quotes و Exclude bibliography را تیک می زنیم. بنابراین در صورتی که شما تنظیم دیگری را مد نظر دارید، حتما همراه با فایل ارسال مقاله اعلام بفرمایید که کدام موارد باید انتخاب و کدام موارد نباید انتخاب شود. توجه کنید در صورتی که پس از ارسال فایل Report اعلام بفرمایید که با تنظیم دیگری می خواهید گزارش ایدنتیکیت ارسال شود، بایستی هزینه دوباره پرداخت شود.

Check to exclude quoted text from comparison of documents submitted in this folder
Exclude quotes

Check to exclude bibliography from comparison of documents submitted in this folder
Exclude bibliography

Check to exclude phrases associated with this folder (or with your account) from comparison of documents submitted in this folder
Exclude Phrases

Check to exclude match instances from reports that are below the set word count.
Exclude Small Matches

Check to exclude sources below the set thresholds from reports.
Exclude Small Sources

Exclude Sections:

Check to exclude the Abstract from comparison of documents submitted to this folder.
Abstract

Check to exclude the Methods and Materials section from comparison of documents submitted to this folder. Includes variations: Method, Methods, Materials and Methods

Methods and Materials

بررسی سرقت ادبی مقاله isi با نرم افزار iThenticate چک کردن رایگان مقاله با آیتنتیکیت تشخیص پلاجیاریسم Plagiarism تعیین رایگان درصد تشابه مقاله پلاجیاریزم

بررسی سرقت ادبی مقاله isi با نرم افزار iThenticate چک کردن رایگان مقاله با آیتنتیکیت تشخیص پلاجیاریسم Plagiarism تعیین رایگان درصد تشابه مقاله پلاجیاریزم

بررسی Similarity پایان نامه از نظر سرقت ادبی

هزینه بررسی و چک کردن سرقت ادبی تز و چک پلاجریسم ان مبلغ 29 هزار تومان می باشد.

سوالات متداول در بررسی سرقت ادبی مقاله isi با نرم افزار iThenticate

زمان تحویل فایل PDF گزارش نرم افزار iThenticate ؟

بررسی سرقت ادبی+ تعیین درصد مشابهت با نرم افزار IThenticate در قالب فایل PDF ارسال می شود. تمام نتایج در کمتر از 8 ساعت و معمولا طی 15 دقیقه اول ارسال می شود.

آیا امکان چک کردن متن فارسی هم وجود دارد؟

خیر. در حال حاضر، تنها زبان های لاتین پشتیبانی میشوند

آیا برای چک کردن مجدد مقاله میبایست اعتبار جدید خریداری شود؟

پس از اینکه گزارش Plagiarism ارسال شد، درصورتی که میزان درصد تشابه مقاله بیشتر از 20 درصد باشد، نیاز است که نویسنده با تغییر بخشهایی از مقاله و پارافریز مقاله دوباره مقاله را جهت بررسی چک کند. بررسی دوباره نیازمند واریز دوباره هزینه است.

تعداد کلمه قابل بررسی در هر نوبت ارسال مقاله چقدر می باشد؟

شما می توانید تا حداکثر 400 صفحه در هر فایل برای ما ارسال کنید منوط بر اینکه حجم فایل مقاله یا کتاب و یا هر نوشته دیگری از 40 مگابایت بیشتر نباشد.

نمونه گزارش ارسالی نرم افزار iThenticate چگونه است؟

نمونه ای از گزارش های تحویلی توسط آیتنتیکیت

در این قسمت، مروری سریع خواهیم داشت بر آنچه که برای شما به عنوان گزارش آیتنتیکیت به صورت PDF توسط گیگاپیپر ارسال می شود.

ما برای شما گزارش ها را در قالب فایل پی دی اف (pdf) ارسال می کنیم. هر گزارش ارسالی شامل 3 قسمت اصلی می باشد.
1.Cover Page (که صفحه اول هر پی دی اف ارسالی را شامل می شود)

در این صفحه عنوان فایل ارسالی شما و نام سفارش دهنده اثر درج می شود.

2.محتوای اصلی (که از صفحه 2 تا صفحه نامحدود بسته به مقدار مطلب شما ادامه خواهد داشت)

در این صفحات، هر قسمت از متن اصلی ارسالی شما، در صورتی که توسط نرم افزار iThenitcate مشکوک به سرقت ادبی/علمی شناخته شود، با یک رنگ به خصوص هایلایت و شماره گزاری خواهد شد. توضیح اینکه،هر رنگ و هر شماره، نماینده یک رفرنس به خصوص است که در قسمت سوم گزارش ارسالی قابل مشاهده است)

سرقت ادبی مقاله | بررسی مقاله و تشخیص پلاجیاریزم Plagiarism با نرم افزار iThenticate بررسی سرقت ادبی مقاله با iThenticate تعیین درصد تشابه مقاله (Plagiarism) با آیتنتیکیت
چک سرقت ادبی مقاله با ایدنتیکیت | بررسی پلاجیاریسم با iThenticate

3.گزارش درصد تشابهات/ اعلام رفرنس ها

در این صفحات که شروع ان با درج یک درصد بزرگ می باشد، شما می توانید به درصد تشابه کلی متن شما با متون جستجو شده توسط iThenticate دست یابید. همچنین، در این صفحه، رفرنس خطوط  Highlight شده بر اساس رنگ یا شماره مشخص شده اعلام شده اند و شما می تواند به تعداد لغت و میزان درصدی که از هر رفرنس استفاده شده است نیز دسترسی داشته باشد.

اگر به منبع یک مطلب استناد (رفرنس دهی) کنیم، آیا ممکن است باز هم متهم به سرقت ادبی شویم؟

در صورت استناد درست و منطبق با قوانین، میتوانیم ایده ها و یا عبارات منابع دیگر را براحتی استفاده کنیم. ولی باید به طور کل مراقب باشیم که از این امکان سوءاستفاده نکنیم، مثلاً اگر فردی عمده­ی اثر خود را مستند به کلمات یا ایده های شخص دیگری بکند باز هم ممکن است به سرقت ادبی متهم شود. همچنین، اگر فردی کلمات یک منبع استناد شده را با تغییرات کم و بدون استفاده از علامت نقل قول (quotation marks) استفاده کند، باز هم ممکن است به سرقت ادبی متهم شود.

نیاز دارم که خودم به سایت iThenticate دسترسی داشته باشم و خودم مقاله ام را از نظر دزدی ادبی چک کنم؟

برای اینکار نیاز به یوزر و پسورد iThenticate دارید. بری خرید اکانت iThenticate به لینک مربوطه رجوع کنید. توجه داشته باشید که اکانتهای موجود امکان بررسی و تشخیص تشابهات ادبی برای حداقل هزار مقاله را دارد و هزینه انها بیشتر از 4 میلیون تومان می باشد. برای همین درصورتی که نیاز به چک کردن سرقت ادبی چند مقاله دارید، ارسال مقاله و چک کردن پلاجیاریزم ان توسط ما بصرفه تر است.

 

آیا این هزینه شامل پارافریز (رفـع اثـر سـرقت ادبـی) هم میشود؟

خیر. این اسکن تنها شامل گزارش موارد تشابه متنی و یا سرقت ادبی است. ما هیچگونه تغییری در متن شما ایجاد نمیکنیم. با استفاده از این گزارش، شما میدانید چه قـسمت هایی از متن بعنوان سرقت ادبی شناخته خواهد شد و میتوانید به راحتی نسبت به بازنویسی آن اقدام کنید. برای پارافریز مقاله، می توانید با بخش چاپ مقاله مکاتبه کنید.

بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان چگونه است؟

شما می توانید با دعوت از 6 نفر به استفاده از سرویس پلاجریزم از چک کردن رایگان سیمیلاریتی استفاده کنید. پس از اینکه 6 نفر معرفی شده، از سرویس چک کردن سیمیلاریتی مقاله استفاده کردند، می توانید مقاله خود را ارسال کنید تا به صورت رایگان درصد تشابه مقاله و ریپورت ان ارسال شود. با این فرایند سرقت ادبی مقاله به صورت رایگان انجام می شود. نرم افزار تشخیص سرقت علمی iThenticate مشابه یاب مشابه یاب متون کشف سرقت علمی نرم افزار سرقت علمی سایت تشخیص کپی بودن مقاله تشخیص سرقت علمی

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

‫14 دیدگاه ها

  1. عرض سلام و احترام. لیست قیمت خرید اکانت از سایت ithenticate رو میخواستم و اینکه من هر بار که یک مقاله رو چک می کنم، به عنوان یک مقاله جدید در نظر گرفته میشه یا همون یکی حساب میشه؟
    با احترام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا