چاپ مقالهسرقت ادبی Plagiarism

خرید اکانت iThenticate

بررسی سرقت ادبی مقاله

برای اطلاع از تعرفه اکانتهای iThenticate و Turnitin ( تعداد مقاله ای که  با ithenticate  و Turnitin می توانید بررسی کنید و همچنین مدت اعتبار ) با ما مکاتبه کنید.

بررسی مقاله با iThenticate و Turnitin

حداقل اکانت iThenticate دارای اعتبار 500 مقاله و اعتبار 1 ساله می باشد که هزینه ان 999 هزار تومان می باشد. اکانتهای با مدت زمان اعتبار بیشتر و قابلیت بررسی چند هزار مقاله نیز موجود است.

هزینه بررسی یک مقاله توسط ما 24 هزار تومان می باشد. توضیحات تکمیلی در ادرس زیر

بررسی سرقت ادبی با iThenticate

چرا اکانت iThenticate نیاز داریم؟

همزمان با رشد و افزایش ضریب نفوذ اینترنت، آنچه باید بیشتر از پیش مراقب آن بود عبارت است از: حفظ اصالت اثر. تصور گذشتگان از “دزد”، فردی بود با نقاب و چهره ای خشن و ترسناک. غافل از اینکه تصویر “دزد” امروزی شاید چندان هم تعجب ما را برنیانگیزد. بویژه اگر این دزدی از نوع “دزدی ادبی” Plagiarism باشد.

روزی نیست که ناشرین و سردبیران با این نوع دزدی برخورد نکنند. دفاتر مجلات و مراکز ارزشیابی علمی تقریبا هر روز با انواعی از این سرقتهای ادبی مواجه میشوند و صد افسوس اینکه طرف مقابل ما یک عضو فرهیخته از جامعه دانشگاهی ماست که متاسفانه تنها و تنها بدلیل “عدم آگاهی” و کاملا “غیرعمد” در دام این موارد گرفتار میشود. به منظور افزایش آگاهی و تعریف مصادیق مجرمانه در قدم اول میخواهیم به معرفی یکی از دقیقترین و کاملترین ابزارهای تشخیص دزدی ادبی Plagiarism بپردازیم. این ابزار (iThenticate) محصول شرکت Crossref میباشد که متاسفانه بدلیل تحریهای علمی یکطرفه ایرانیان از داشتن آن محروم میباشند.

iThenticate  چیست؟

iThenticate یک سرویس پیشرو و یک نرم افزار حرفه ای تشخیص سرقت ادبی و فن آوری پیشگیری از آن است که توسط ناشران علمی و گروه های پژوهشی در سراسر جهان پشتیبانی و استفاده می شود بطوریکه اطمینان لازم از اصالت پیش نویس مقاله را قبل از انتشار ایجاد مینماید. با کمک این بانک اطلاعاتی گزارش دقیق درصد سرقت ادبی با ارایه مستندات کامل از منبعی که کپی برداری صورت گرفته است، در زمانی کوتاه و در ابتدای ورود مقاله، پیش از بررسی مقاله توسط داور و سردبیر، توسط مدیر تولید مجله در کوثر انجام میشود.

بررسی سرقت ادبی مقاله | سرقت ادبی مقاله | اکانت iThenticate | خرید اکانت iThenticate | تشخیص سرقت ادبی | سایت سرقت ادبی.گیگاپیپر
اکانت iThenticate | خرید اکانت iThenticate بررسی سرقت ادبی مقاله | سرقت ادبی مقاله | اکانت iThenticate | خرید اکانت iThenticate | تشخیص سرقت ادبی | سایت سرقت ادبی.

کاربرد iThenticate در Plagiarism

iThenticate به سردبیران، نویسندگان و محققان کمک می کند تا با مقایسه نسخه های پیش نویس مقاله خود با بیش از ۲۴ میلیارد صفحات وب و ۱۲۲ میلیون آیتم های محتوایی، از جمله ۳۲ میلیون اثر منتشر شده از بیش از ۳۰۰ انتشارات علمی که عضو Cross Check  هستند، از سوء رفتار درمورد سرقت ادبی جلوگیری کنند.

سامانه  Cross Check

سرویسی است که بوسیله سایت  Crossref و نرم افزار iThenticate ارائه می شود و قادر است نسخه اولیه مقاله نویسنده را با نوشته های موجود در پایگاه داده ها مقایسه کرده و مشابهات را نشان دهد.

موارد ناشی از سرقت ادبی مظنون به ندرت به یک مجله یا ناشر محدود می شود. بنابراین، راه حل های نرم افزاری نیازمند همکاری بین (در صورت مطلوب) تمام انتشارات است. در سال 2008، Crossref و جامعه انتشارات STM برای ایجاد CrossCheck، یک سرویس بود که به ویراستاران کمک می کند تا اصالت اسناد را بررسی کنند. CrossCheck توسط نرم افزار Authentication از iParadigms، شناخته شده در جامعه دانشگاهی به عنوان ارائه دهنده Turnitin است.

بیش از 200 عضو CrossRef، از جمله Elsevier، با اهدای مقالات مجلات کامل و فصل کتاب برای ایجاد یک پایگاه داده منحصر به فرد از بیش از 50 میلیون مقاله همکاری می کنند. توجه داشته باشید که حتی این پایگاه داده کاملا جامع نیست: تحقیق منتشر شده توسط ناشران غیرمستقیم یا قبل از دوران دیجیتال ممکن است غایب باشد. سهم Elsevier شامل 10 میلیون مقاله و 7000 کتاب است و همچنانکه همه مقاله های منتشر شده اضافه شده است، همواره افزایش می یابد.

برای یک لیست قابل جستجو از تمام ناشران شرکت کننده، لطفا به آدرس: www.crossref.org/crosscheck_members.html

برای یک لیست قابل جستجو از تمام مجلات در پایگاه داده CrossCheck، لطفا به آدرس: www.ithenticate.com/search مراجعه کنید

مزایای iThenticate

با کمک این بانک اطلاعاتی گزارش دقیق درصد سرقت ادبی با ارایه مستندات کامل از منبعی که کپی برداری صورت گرفته است، در زمانی کوتاه و در ابتدای ورود مقاله انجام میشود.

استناد iThenticate به کدام منابع است؟

لیست بزرگترین پایگاههای اطلاعاتی مورد استفاده  iThenticate برای  مقایسه و  تشخیص اقتباس از آثار ادبی به شرح ذیل میباشد:

CROSSREF, Science Direct, Oxford Nature, ISI Web of Sciences, PubMed, Cengage Learmomg, and more than 130 Library

مراحل استفاده و بکارگیری iThenticate

۱ Upload مقاله در نرم افزار
۲ . استخراج نتایج و تخمین درصد مشابهات
۳ بررسی مشابهات و ارسال آن به نویسنده
۴ تصمیم گیری موارد مشکوک یا درصد بالا بر اساس قوانین اخلاق در نشر COPE

فروش اکانت iThenticate

با خرید اکانت iThenticate یک یوزر و پسورد آیدنتیکیت به شما داده می شود که مستقیما در آدرس https://app.ithenticate.com/en_us/login وارد میکنید. با اکانت ایدنتیکیت می توانید بدون نیاز به سایت یا فردی به عنوان واسطه، مقاله خود از نظر سرقت ادبی چک کنید.

مزایای خرید اکانت iThenticate

  •  ارائه دسترسی شخصی به iThenticate (قویترین سرویس آنلاین چک کننده مقالات در جهان)
  • دسترسی مستقیم به سایت ithenticate، بدون نیاز به سایت یا افراد واسطه
  • سردبیران مجله میتوانند با چک کردن مقالات ژورنال خود با iThenticate اعتبار علمی مجلات خود را حفظ کنید. هزینه اکانت iThenticate بسیار کمتر از سایت اصلی می باشد.
  • امکان بررسی از یک مقاله تا پنج میلیون مقاله (اکانتهای iThenticate از نظر تعداد مقالات قابل بررسی و همچنین تاریخ اعتبار با هم متفاوت هستند)
  • امکان سفارش اکانت شخصی (با اعتبار چند هزار مقاله جهت بررسی با iThenticate ) و اکانت سازمانی ( با اعتبار چند ملیون مقاله جهت چک کردن سرقت ادبی)
در صورتی که نیاز به بررسی یک و یا چند مقاله با iThenticate دارید، می توانید به جای خرید اکانت iThenticate، مقاله را برای ما ارسال کنید تا ما گزارش iThenticate ان را خدمتتتان ارسال کنیم.

فیلم اموزش کار با ایدنتیکیت iThenticate: How to Get Started

فیلم آموزشی تفسیر گزارشهای iThenticate

Processing your Document and Understanding your iThenticate Report

 کلمات کلیدی :
بررسی سرقت ادبی مقاله – تشخیص و رفع سرقت علمی Plagiarism
کنترل و بررسی سرقت ادبی مقاله لاتین | تشخیص سرقت علمی و همپوشانی مقالات با نرم افزار های آنلاین iThenticate و Turnitin | سایت رفع سرقت ادبی
بررسی اصالت مقاله  | پارافرایز متون انگلیسی | تشخیص سرقت علمی مقالات |
اکانت grammarly | رفع سرقت ادبی
بررسی سرقت ادبی مقاله | بررسی سرقت ادبی مقاله با Turnitin
اکانت ithenticate | سامانه همانند جو مقالات | نرم افزار تشخیص سرقت ادبی مقاله |
بررسی مقاله با ithenticate | نرم افزار تشخیص و بررسی سرقت علمی مقاله
اکانت turnitin
بررسی مقاله با turnitin
منبع : دانشگاه علوم پزشکی با این لینک

بررسی سرقت ادبی مقاله [ پلاجیاریزم (Plagiarism) ]خود را با سرویس iThenticate چک کنید و نتیجه بررسی سرقت ادبی مقاله بصورت PDF ، چند ساعت بعد به ایمیل شما ارسال می شود.

برای اطلاع از هزینه بررسی مقاله با iThenticate و همچنین هزینه بررسی مقاله با Turnitin با ما مکاتبه کنید.

کمترین قیمت اکانتهای iThenticate  و Turnitin دیگر اکانتهای  سرقت ادبی مقاله را از ما بخواهید.

درخواست اکانت iThenticate

فرم زیر را پر کنید، تا مدت اعتبار مورد نیاز شما و تعداد مقاله ای که در این مدت می خواهید از لحاظ سرقت ادبی بررسی کنید، مشخص شود. هزینه اکانت در پاسخ ارسال می شود.





    دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

    برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

    مقاله های مشابه

    ‫19 دیدگاه ها

    1. سلام فایلی دارم با سیزده هزار کلمه
      می خواهم خودم با استفاده از نرمافزار سرقت ادبی آن را بررسی کنم.
      ممنون می شوم هزینه و نحوه استفاده از سرویس را برایم توضیح دهید؟
      ممنون

    2. لطفا لیست قیمتها را بفرستید.

      برای من بیشتر مدت اعتبار اکانت مهم تر هست. شاید در سال نیاز به بررسی 10 مقاله داشته باشم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا