دانلود کتاب

خرید کتاب از آمازون

خرید ایبوک خارجی از Amazon ارزان

خرید کتاب از آمازون

بی شک دسترسی به آخرین نسخه‌های کتاب‌های فیزیکی و حتی کتاب‌های الکترونیکی PDF و نسخه های الکترونیکی Kindle نیاز هر دانشجو، محقق ،پژوهشگر و علاقمندان به مطالعه است، اما با توجه به اینکه کاربران ایرانی دسترسی به روش‌های پرداخت بین‌المللی ندارند، لذا خرید کتاب بصورت فیزیکی و بعضا بصورت الکترونیکی امکان‌پذیر نیست.

در صورتی که نیاز به خرید کتاب از آمازون (Amazon) و وب سایت هایی نظیر ایبی (eBay) دارید، بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری و کارت بازرگانی می توانید از GigaPaper.ir کمک بگیرید. کافیست ISBN کتاب درخواستی خود را برای ما ارسال کنید تا PDF کتاب یا کیندل ان ارسال شود.
خرید کتاب از وب سایت آمازون amazon | خرید کتاب از امازون | دانلود کتابهای کیندل amazon
خرید کتاب از امازون | دانلود کتابهای کیندل amazon

آمازون کیندل یا کیندل آمازون یک سری کتاب خوان الکترونیکی است که توسط شرکت amazon.com طراحی شده که به کابرانش اجازه دانلود، خرید، خواندن کتاب و مجله را میدهد. از آنجایی که کشور ما هنوز هم بعد از برجام تحت تحریم بعضی از شرکت های آمریکایی می باشد بر آن شدیم که به هموطنان عزیز در مورد خرید آخرین نسخه های کتاب های آمازون کمک کنیم.کتاب های امازون به صورت الکترونیکی یا چاپی بوده و میتواند در پلتفرم های مختلف مثل ویندوز، مرورگر، برنامه اندرویید، آی او اس و… مورد استفاده قرار بگیرد.

ما توانایی خرید نسخه های PDF، ePub، کیندل اورجینال کتابها را داریم. برای خرید کیندل امازون، کافیست مشخصات کتابهای مورد نیاز خود را برای ما ارسال کنید.

تصورات نادرست در مورد خرید کتاب از آمازون

۱- درست است که کتاب‌های کاغذی (Paperback) به ایران پست نمی‌شوند، ولی کتاب‌های کیندل (Kindle) نسخه کاغذی نیست و به صورت الکترونیکی می باشد، بنابراین نیاز به پست نیست. شما می‌توانید کتاب‌های الکترونیک فروشگاه کنیدل را به محض خرید مشاهده و مطالعه کنید.

2- برخی گمان می‌کنند که برای استفاده از کتاب‌های الکترونیک، باید حتما کتاب‌خوان کیندل داشت. این تصور کاملا اشتباه است. کیندل برنامه‌هایی برای همه سیستم عاملها دارد. بعد از نصب اپلیکیشن کیندل (اندروید iOs /ویندوز ) ،یک رایانه قدیمی با ویندوز ایکس پی داشته باشید و چه یک آی‌پد یا موبایل با سیستم عامل ویندوز یا اندروید، باز هم می‌توانید از کتاب‌های کیندل بهره ببرید.

برای خرید کتاب از آمازون مشخصات کتاب درخواستی خود را ایمیل کنید تا همکاران ما کمتر از 8 ساعت درخواست شما را بررسی و نتیجه را اعلام کنند.

تصورات نادرست در مورد خرید کیندل از آمازون

1- کتاب‌های کیندل خیلی گران هستند: از بیش از چند میلون کتاب موجود در فروشگاه کیندل، 1ملیون جلد، قیمتی زیر ۱۰ دلار دارند و در مقام مقایسه، قیمت متوسط کتاب‌های کیندل نسبت به کتاب‌های چاپ‌شده در ایران چندان بالا نیست.

2- خرید کتاب از آمازون نیاز به کارت اعتباری مسترکارت ، پی پال و … ندارد. می توانید با خرید گیفت کارت آمازون هزینه کتابهای کیندل امازون را پرداخت کنید.

برای خواندن و استفاده از کتاب های کیندل حتما باید اکانت آمازون داشته باشید (البته کتابهای کیندل هم تبدیل به فرمت pdf می کنیم و نسخه پی دی اف ان هم ارسال می شود) ولی برای نسخه های PDF و ePub نیازمند نرم افزار خاصی نمی باشد.

با وجود اینکه امکان خرید کیندل از امازون وجود دارد ولی به دلایل مشکلات ذکر شده در خرید pdf از آمازون ، پیش از اقدام به خرید کتاب از آمازون حتما کتاب مورد نظر خود را در سایت گیگاپیپر جستجو کنید. در صورتی که کتاب مورد نظر شما در بخش آرشیو کتاب، موجود باشد با هزینه بسیار ناچیز (کمتر از یک درصد قیمت کتاب اصلی کتاب) قابل دانلود به صورت آنی می باشد. در صورتی که کتاب شما در آرشیو کتاب موجود نبود کتاب خود را در بخش دانلود کتاب های آمازون و یا Worldcat.org جستجو کنید و سفارش قیمت گذاری آنرا ثبت کنید. مدت زمان قیمت گذاری تقریبا ۲ ساعت می باشد. در صورتی که کتاب خود را نیافتید مشخصات کتاب خود را در ایمیل ارسال کنید. قیمت نسخه الکترونیکی کتاب ارائه شده در گیگاپیپر بسیار کمتر از قیمت کتاب و یا کیندل در سایت آمازون می باشد.

نحوه خرید کتاب از آمازون و دانلود PDF کتاب

برای دانلود رایگان و یا خرید کتاب های درخواستی خود به یکی از لینک های زیر مراجعه کنید:

دانلود رایگان کتاب لاتین

برخی از کتابهای موجود در آرشیو گیگاپیپر بصورت رایگان و برخی با پرداخت هزینه کتاب، خدمتتتان ارسال می شود. برای دانلود رایگان ایبوک اورجینال و کتاب زبان اصلی دانشگاهی، با ما مکاتبه کنبد.

دانلود کتاب از آمازون

برای دانلود کتاب های سایت آمازون  و دریافت ایبوک به صورت pdf با گیگاپیپر مکاتبه کنید.

خرید کتاب از آمازون

دسترسی به تمام کتاب های کیندل سایت آمازون و خرید با قیمتی بسیار مناسب و کمتر از قیمت دلاری اعلام شده در آمازون. برای خرید کیندل از امازون، کافیست مشخصات کتاب درخواستی را به ما اعلام کنید.

درخواست خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب های آمازون به صورت pdf و کیندل و یا فرمت دلخواه شما

درخواست خرید کتاب از گوگل بوکز

خرید کتاب های داخل سایت گوگل بوکز به ادرس http://books.google.com با کمترین هزینه و با فرمت PDF اورجینال

درخواست کتاب لاتین

درخواست تمامی منابع لاتین اعم از مقاله، استاندارد، کتاب ، پایان نامه و …

خرید pdf از آمازون

برای اطلاع از تفاوت نسخه Kindle و Paperback کتاب و مشکلات خرید کتاب از آمازون به لینک بالا رجوع شود. راهکار خرید کتاب از آمازون هم مطرح شده است.

برای خرید کتاب زبان اصلی از آمازون ، گوگل بوک ، Ebay  و … تنها کافیست لینک کتاب را از طریق تلگرام و یا ایمیل ارسال کنید.

کلمات کلیدی : خرید کتاب از آمازون | خرید کتاب اورجینال | خرید کتاب زبان اصلی | خرید کتاب خارجی از آمازون | خرید کیندل آمازون | خرید مستقیم از Amazon | دانلود Kindle کیندل

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا