دانلود کتاب

خرید pdf از آمازون

دانلود Ebook از سایت Amazon

سایت Amazon

آمازون هم اکنون یکی از بزرگترین فروشگاههای اینترنتی جهان است که کار خود را در ابتدا با فروش کتاب در سال 1994 آغاز کرد. شرکت آمازون هم‌اکنون کتاب، سی‌دی، دی‌وی‌دی، بسته‌های نرم‌افزاری و حتی کفش و لباس نیز عرضه می‌کند و امروزه بیشترین درصد فروش را در بین سایر فروشگاه‌های اینترنت دارد.

کتاب های زیادی که نسخه الکترونیکی آنها توسط ناشرین خارجی مانند Brill،Taylor & Francis‌،DeGruyter ،Routledge ،CRC Press، منتشر شده و در فروشگاههای اینترنتی مانند Amazon و Ebay و … موجود است، توسط گیگاپیپر با قیمتی کمتر قابل ارسال است.

خرید مستقیم کتاب از آمازون

برای خرید pdf از آمازون ابتدا وارد سایت امازون شوید.

خرید pdf از Amazon، خرید pdf از آمازون، خرید pdf کتاب خارجی، خرید ارزان کتاب از آمازونگیگاپیپر
خرید pdf از Amazon

در کادر بالا، نام کتاب مورد نظر را تایپ و بر روی علامت ذره بین کلیک کنید تا جستجو انجام شود.

برای سفارش خريد کتاب از آمازون کافی است، لینک کتاب درخواستی خود (آدرس موجود در نوارابزار یا همان toolbar) را برای از طریق ایمیل ارسال کنید.

نسخه Kindle و Paperback کتاب

در جستجوی کتاب در امازون متوجه خواهید شد که برخی از کتابها فقط نسخه Paperback و برخی فقط نسخه Kindle دارند و برخی از کتب هر دو نسخه پیپربک و کیندل دارند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید. در چند سال اخیر امکان خرید کتاب از آمازون تحت فرمت مخصوص این شرکت با عنوان Kindle فراهم شده است. تعداد کتاب های الکترونیکی این سایت در حدود 5 تا 6 میلیون می باشد.

نسخه Kindle کتاب و گزینه paperback نسخه چاپی کتابگیگاپیپر
نسخه Kindle و paperback نسخه چاپی کتاب

نسخه Kindle کتاب همان نسخه الکترونیکی و نسخه paperback نسخه چاپی کتاب است.

برای خرید کتاب از آمازون میتوانید شماره ISBN کتاب در آمازون برای ایمیل کنید تا PDF کتاب و یا کیندل ان خدمتتتان ارسال شود.

خرید کیندل کتاب از آمازون

می‌توانید بجای خرید نسخه فیزیکی کتاب، ان را بصورت نسخه الکترونیکی (کیندل Kindle) سفارش دهید. پس از سفارش و پرداخت هزینه دلاری کتاب ،کیندل کتاب از طریق حساب کاربری شخص قابل دسترس است. بعد از نصب اپلیکیشن کیندل (اندروید iOs /ویندوز )  به قسمت کتابخانه رفته و کتاب مورد نظر را خواهید دید.

توجه شود که هر کتابی نسخه الکترونیکی ندارد و برخی کتابها و مقاله ها به صورت الکترونیکی منتشر نشده است، در این حالت تنها گزینه ممکن تهیه اسکن کتاب در خارج از کشور و ارسال ان در قالب PDF می باشد که هزینه ان به مراتب کمتر از ارسال نسخه چاپی کتاب است. برای سفارش نسخه اسکن کتاب، لینک ان از Amazon.com و دیگر مشخصات ان را ایمیل کنید.

مشکلات خرید کتاب از آمازون

  1.  محدودیت پرداخت ارزی : با توجه به اینکه اکثرا ایرانیان Master Card و یا پی پال (Paypal) ندارند، امکان خرید کتاب از آمازون برای همه فراهم نمی باشد.
  2. قیمت بالای کتاب: با توجه به قیمت بالای کتاب ها، و ارزش کم ریال در مقابل دلار امریکا، خرید کتاب از آمازون برای اکثر دانشجویان و پژوهشگران به صرفه نمی باشد.

مشکل خرید کیندل از امازون

یکی از دیگر از مسائلی که در هنگام خرید کتاب از آمازون در فرمت الکترونیکی باید مد نظر داشته باشید این است که اکثر کتاب ها دارای قفل نرم افزاری (DRM) است، یعنی شما نمی توانید به راحتی کتاب را پرینت گرفته و یا به دوستان و آشنایان خود آنها را امانت بدهید.

مشکل خرید فرمت چاپی کتاب از Amazon

نکته دیگر در مورد خرید کتاب از آمازون در فرمت چاپی این است که شما علاوه بر قیمت کتاب بایستی هزینه بالایی برای پست این کتاب ها به داخل ایران بدهید.

همچنین زمانی در حدود 2 تا 3 هفته زمان برای انتقال کتاب های خریداری شده به ایران لازم است. در آخر اینکه شما به صورت مستقیم نمی توانید اقدام به خرید کتاب از آمازون نمایید و بایستی از شرکت های واسطه که درصدی از خرید (حدود 10 تا 25 درصد) را به عنوان کارمزد می گیرند، خرید کتاب را انجام دهید.

راهکار خرید کتاب از آمازون

با توجه به مسائل ذکر شده در بالا توصیه می کنیم پیش از اقدام به خرید کتاب از آمازون حتما کتاب مورد نظر خود را در سایت گیگاپیپر جستجو کنید. در صورتی که کتاب مورد نظر شما در بخش آرشیو کتاب، موجود باشد با هزینه بسیار ناچیز (کمتر از یک درصد قیمت کتاب اصلی کتاب) قابل دانلود به صورت آنی می باشد. در صورتی که کتاب شما در آرشیو کتاب موجود نبود کتاب خود را در بخش دانلود کتاب های آمازون و یا Worldcat.org جستجو کنید و سفارش قیمت گذاری آنرا ثبت کنید. مدت زمان قیمت گذاری تقریبا 2 ساعت می باشد. در صورتی که کتاب خود را نیافتید مشخصات کتاب خود را در ایمیل ارسال کنید. قیمت نسخه الکترونیکی کتاب ارائه شده در گیگاپیپر بسیار کمتر از قیمت کتاب و یا کیندل در سایت آمازون می باشد.

مزایای خرید کتاب از گیگاپیپر

مزایای خرید ایبوک از گیگاپیپر به جای خرید pdf از آمازون :

  1. قیمت کتاب حداکثر 10 درصد قیمت دلاری می باشد
  2. کتاب سفارش داده شده بین 2 تا 24 ساعت برای شما تهیه می شود
  3. کتاب هیچ گونه قفل محدود کننده ای ندارد
  4. ما تمامی سایت های دانلود کتاب الکترونیک را جستجو کرده و بهترین کیفیت ممکن را به شما ارائه می کنیم.
  5. مشخص می کنیم که کتاب در کدام یک از فرمتها قابل تهیه است :
  • در فرمت PDF اورجینال
  • در فرمت کیندل با پسوند azw
  • در فرمت Epub
  • در قالب پی دی اف غیراورجینال و بصورت Images PDF OCR

بعضی از ناشران اروپایی و آمریکایی

اسامی بخشی از ناشران اروپایی و آمریکایی که کتاب‌های آنها از طریق گیگاپیپر قابل تهیه می باشد، به شرح زیر است: Brill از هلند با موضوعات: علوم انسانی، بخصوص مطالعات اسلام و ادیان، Taylor & Francis‌ از انگلستان با موضوعات مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و پزشکی، Routledge با موضوعات علوم انسانی، معماری و هنر، CRC Press با موضوعات مهندسی، علوم پایه و مدیریت و Edward Elgar با موضوعات اقتصاد، بازرگانی و محیط زیست.

موسسات انتشاراتی DeGruyter که کتاب‌های با موضوعات ادیان، زبان، ادبیات، پزشکی و ریاضی عرضه می‌کند. Edinburgh University با موضوعات مطالعات ادیان، تاریخ و هنر. Bloomsbury با موضوعات: ادیان، ادبیات، تاریخ و هنر، Facet با موضوعات علوم کتابداری. Quintessenz با موضوعات علوم پزشکی بخصوص دندانپزشکی.

کلمات کلیدی:

خرید pdf از آمازون ، خرید ایبوک انگلیسی ،خرید کتاب زبان اصلی ، خرید مستقیم کتاب از آمازون ، دانلود کتاب های آمازون ،خرید کیندل Kindle

 

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. با عرض سلام خدمت شما

    لطفا این کتاب‌ها را در سایت بارگذاری کنید. همگی در سایت آمازون موجود هستند.
    با تشکر

    1-Deformation and Fracture Mechanics of Engineering Materials 6th Edition by richard hertzberg ,2020 , ISBN: 978-1119670575

    2- ABAQUS for Engineers: A Practical Tutorial Book by ryan lee , 2019 , ISBN: 978-1696288590

    3- Introduction To Finite Element Method 4th edition by J.N.Reddy , 2020 , ISBN: 978-1259861901

      1. کتاب لاتین 1- حوادث عادی:زندگی با فناوری های پرخطر
        Normal Life Events With High Risk Premiums
        2- سازمان های پیچیده (مقاله ای انتقادی)
        Complex Organizations ( Critical Articles )
        اثر و نویسنده:چارلز بی. پرو
        Charles B .Peru

      1. visuality برای معماران خلاقیت معماری و نظریه‌های مدرن ادراک و تخیل

        نوشته Branko mitrovic

        چاپ کتاب: انتشارات دولتی یا ایالتی نمایش همه قالب‌ها و زبان‌ها

        زبان: انگلیسی

        ناشر: Charlottesville: انتشارات دانشگاه ویرجینیا، 2019

        ……………………….
        بازسازی معماری

        نویسنده: مارسل فال کون.

        کتاب الکترونیکی تمامی قالب‌ها و زبان‌ها

        زبان: انگلیسی

        , elsevier science publishers, amsterdam
        ……………………………….
        کتاب لنداسكيپ و ديزاين معماری و معماری منظر
        ………………
        کتاب آموزش معماری آکادمیک ریشه و تاثیر این مکتب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا