چاپ مقاله

نرم افزار شناسایی سرقت ادبی در داخل اسناد و صفحات وب ، دانلود برنامه Plagiarism Checker X v6.0.3

نرم افزار Plagiarism Checker X شناسایی سرقت ادبی در داخل اسناد

توضیحات

Plagiarism Checker X یک ابزار عملی و موثر است و هدف اصلی آن کمک کردن به شما در چک کردن و قرار دادن محتوای مشابه در داخل اسناد متنی و صفحات وب است. سرقت ادبی یک سردرد مداوم برای دانش آموزان, معلمان, نویسندگان محتوای وب, مدیران وبسایت و ناشران آنلاین می باشد که با در دسترس بودن منابع آنلاین, روند کپی پیست در حال رشد است. نرم افزار Plagiarism Checker X به شما در شناسایی سرقت ادبی در مقالات پژوهشی, وبلاگ و وبسایت ها کمک می کند. با سرعت و دقت بالاتر شما می توانید به راحتی اصالت سند خود را در کمتر از چند ثانیه چک کنید. به سادگی محتوای خود را وارد نرم افزار کرده و دکمه آنالیز را کلیک کنید. نرم افزار هر جمله را در موتور هیا جستجوی پیشرو بررسی می کند. (گوگل, یاهو و بینگ). همچنین یک گزارش html جامع در زمان کوتاه ارائه می دهد که شما می توانید برای راحتی و یا مرجع خود آن را ذخیره کنید.

ویژگی و امکانات برنامه Plagiarism Checker X :

  • حریم خصوصی داده: احترام یه حفظ حریم خصوصی داده شما و همه چیز که در داخل نرم افزار پیست کردید. این یک نرم افزار خدماتی نیست, بنابراین شما می توانید از ان در دسکتاپ استفاده کنید.
  • دقت و سرعت: تجزیه و تحلیل مقایسه محصولات مختلف و ابزار آنلاین چک کردن سرقت ادبی, نشان می دهد که این محصول ۳ برابر سریع تر از رقبای خود است. شما می توانید گزارش کامل HTML در چند ثانیه دریافت کنید.
  • رسیدن به منبع اصلی: بهترین کشف دستبرد علمی آنلاین با توجه به گزارش جامع آن است. هنگامی که شما نوشته خود را برای چک کردن ارسال کنید, برخی از URL ها به شما نمایش داده می شود که محتوای همان موارد ارائه شده می باشد و به این معنی است که به راحتی می توانید داده های کپی شده را شناسایی کنید.

شناسایی سرقت ادبی در مقالات پژوهشی

سرقت ادبی موضوعی است که همواره در کنار پژوهش امروز از آن یاد می شود و به نظر می رسد فناوری اطلاعات نیز تأثیر به سزایی در افزایش سرقت ادبی آگاهانه و ناآگاهانه دارد، زیرا مطالب با سرعت بالا و دقت پایین در شبکه ی گسترده ی جهانی منتشر می شوند و دسترسی به اطلاعات آسان تر شده است. معمولا سرقت ادبی از دو طریق انجام می شود: استفاده از مطالب نویسنده ی دیگر در هر قالبی (متن، تصویر و …) بدون ذکر منبع و یا استفاده ی بیش از حد مجاز عین عبارت از منابع دیگر، حتی با وجود ذکر منبع. کپی و چسباندن پاراگراف های یک متن علمی در دنیای امروز با چند کلیک ساده بر روی موس کامپیوتر انجام می شود و سرعت عمل در سرقت ادبی را به طرز معجزه آسایی بالا برده است. نرم افزار Plagiarism Checker X ابزار عملی و کارآمدی است که اسناد گوناگون را برای یافتن سرقت ادبی کاوش و مقایسه می کند و مواردی که احتمال سرقت ادبی دارند و شبیه به متون دیگر هستند را نشان می دهد. هدف اصلی این نرم افزار کمک به شما در بررسی و تشخیص محتویات مشابه در داخل اسناد و صفحات وب است. این نرم افزار ابزار ویژه ای برای معلمان و دانش آموزانی است که نیازمند ابزاری برای تشخیص دادن داده های اصلی از سرقت های ادبی بر روی اینترنت هستند. این نرم افزار به سرعت کل اسناد شما را اسکن کرده و در عرض چند ثانیه نتایج به دست آمده را برای شما نمایش می دهد. در حقیقت این نرم افزار برای جلوگیری از سرقت ادبی طراحی شده است. ثابت شده است که Plagiarism Checker X یک راه حل کاملا کارآمد برای چک کردن و شناسایی محتویات یکسان در داخل اسناد متعدد است.

همچنین اگر نمی خواهید کل سند مورد بررسی قرار گرفته و تنها به دنبال چک کردن وجود کلمات خاصی در متن هستید می توانید با استفاده از گزینه هایی که در نرم افزار وجود دارد کلمات کلیدی خاصی را تعریف کنید تا نرم افزار نتایج جستجو بر اساس این کلمات را برای شما نمایش دهد. در این نرم افزار هم امکان مقایسه محتویات یک صفحه وب با دیگر صفحات وب موجود بر روی اینترنت و تشخیص محتوای تکراری آن فراهم شده است و هم امکان مقایسه دو متن با یکدیگر و تشخیص موارد تکراری موجود در آن ها. و همین طور می توانید محتویات چندین سند را به صورت هم زمان مقایسه کرده و محتویات تکراری موجود در آن ها را شناسایی کنید.

دانلود برنامه Plagiarism Checker X v6.0.3

قابلیت های کلیدی نرم افزار Plagiarism Checker X:

– کمک به شما در بررسی و تشخیص محتویات مشابه در داخل اسناد مختلف و صفحات وب
– جلوگیری از سرقت ادبی
– استفاده اسان
– سریع
– یک راه حل کاملا کارآمد برای چک کردن و شناسایی محتویات یکسان موجود در داخل اسناد متعدد
– امکان تعریف کلمات کلیدی و چک کردن اسناد بر اساس آن ها
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

نرم افزار شناسایی سرقت ادبی در داخل اسناد و صفحات وب ، دانلود برنامه Plagiarism Checker X v6.0.3 گیگاپیپر نرم افزار شناسایی سرقت ادبی در داخل اسناد و صفحات وب ، دانلود برنامه Plagiarism Checker X v6.0.3 گیگاپیپر نرم افزار شناسایی سرقت ادبی در داخل اسناد و صفحات وب ، دانلود برنامه Plagiarism Checker X v6.0.3 گیگاپیپر

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا