پزشکیمطالب ویژه
موضوعات داغ

خرید اکانت آپتودیت UpToDate

خرید اکانت UpToDate رسمی | خرید اکانت آپتودیت | دانلود uptodate 2023 اکانت اپ تو دیت

خلاصه مقاله
  • اکانت اپتودیت انلاین یکساله 307 هزار تومان - اکانت Uptodate آفلاین + انلاین با 497 هزار

 

 

 

 

چکیده

اکانتهای اپتودیت دو نوع هستند : 1-اکانت انلاین آپتودیت 2- اکانت افلاین به همراه آنلاین Uptodate

که بصورت شش ماهه و یکساله و همگی برای دو دستگاه، با قیمتهای زیر در طرح ویژه بفروش میرسد.

اکانت انلاین : شش ماهه 207 هزار تومان و یکساله 307 هزار تومان

اکانت افلاین + آنلاین : شش ماهه 297 هزار تومان و یکساله 497 هزار تومان

کافیست مبلغ را به شماره کارت 6037998227824579 بانک ملی بنام بنام زهرا تورجی زاده واریز کرده و فرم انتهای سایت را تکمیل کنید. اکانت ظرف چند دقیقه تا حداکثر 8 ساعت ایجاد و از طریق ایمیل اطلاع داده می شود.

هر سوالی دارید از طریق تماس ،تلگرام و یا واتس اپ 09035556564 مطرح بفرمایید.

فروش ویژه اکانت آپتودیت آنلاین تا پایان اسفند ماه 1402

اکانت انلاین اپتودیت با تخفیف ویژه تنها 207 هزار تومان برای مدت 6 ماه
اکانت آنلاین دسترسی به UpToDate با تخفیف ویژه تنها 307 هزار تومان برای استفاده به مدت یکسال

فروش اکانت آپتودیت آفلاین به همراه انلاین

این اکانتها قابل استفاده در دو دستگاه است.  مزیت این اکانت این است که می توانید محتوای آپتودیت را با حجم تقریبی 2 گیگابایت دانلود کنید و در مواقعی که دسترسی به اینترنت ندارید، از نرم افزار آپتودیت استفاده کنید (مورد 6 از توضیحات پایین).

اکانت آپتودیت با قابلیت استفاده بصورت آفلاین و همچنین انلاین با هزینه 297 هزار ت برای مدت شش ماه.
اکانت دسترسی آفلاین و انلاین به UpToDate با تخفیف ویژه 497 هزار تومان برای استفاده به مدت یکسال

تحویل فوری اکانت UpTodate

اکانتها حداکثر تا 8 ساعت پس از تکمیل فرم انتهای سایت ، ایجاد می شوند. ولی در صورتی که نیاز فوری به ثبت اطلاعات و استفاده از ان دارید، میتوانید پس از واریز هزینه و تکمیل فرم ، ادرس ایمیل و یوزر انتخابی اپتودیت خود را به تلگرام و یا واتس اپ 09035556564 با عنوان : تحویل فوری اکانت آپتودیت” ارسال بفرمایید. سعی خواهد شد که در کمتر از یک ساعت اکانت ایجاد و اطلاع داده شود.

با توجه به محدودیتهای جدید ایجاد شده ، کاربران از لاگین در سایت Uptodate.com/login خودداری کنند و فقط در اپلیکیشن در گوشی و یا تبلت وارد شوند.در صورتی که اکانت قفل شود پیام Account Locked Your account has been locked due to suspicious activity. می دهد و اکانت قابل برگشت نیست.نکات گفته شده با دقت رعایت شود. برای دانلود آپ آپتودیت بر روی لینک کلیک کنید 

چرا خرید از ما ؟

یوزر و پسورد داده شده قابل استفاده در دو دستگاه (مثلا موبایل و تبلت یا یک موبایل اندروید و دیگری ios) می باشد. . (برخلاف مابقی شرکتها که یوزر و پسوردهای انها فقط در اپلیکیشن خودشان معتبر است و در نرم افزار اصلی UpToDate کار نمی کند! ).
اکانتهای Uptodate که تحت عنوان مادام العمر توسط برخی سایتها بفروش می رسد، هر یک یا دو ماه بروزرسانی می شود! (تصور کنید که مثلا برای گرفتن اطلاعات جدید در مورد COVID-19 بایستی دو ماه صبر کنید تا اپلیکشین اپدیت شود!) ولی با این اکانتهای رسمی اپتودیت، برنامه هر لحظه بروز است و نیاز نیست منتظر بروزسانی ماهیانه باشید.

تفاوت Uptodate Online با نسخه Offline Uptodate:

✅1- نسخه آفلاین آپتودیت که به تازگی توسط وب سایت گیگاپیپر در دسترس کاربران قرار گرفته دارای قابلیت ذخیره منابع و data بر روی گوشی و یا تبلت شما میباشد. افرادی که در محل کار، دسترسی به اینترنت ندارند می توانند از اپتودیت آفلاین استفاده کنند.

✅2- از این رو نسخه آفلاین آپتودیت به فضای داخلی بسیار بیشتری (حدودا 1.5 گیگ) از گوشی نسبت به نسخه آنلاین (30مگابایت) نیاز دارد.

✅3-در نسخه آفلاین قابلیت دسترسی بدون اتصال به اینترنت وجود دارد ولی این قابلیت در نسخه آنلاین وجود ندارد.

✅4-قابلیت بروز رسانی همچنان به صورت خودکار مانند آپتودیت آنلاین موجود میباشد.

نحوه خرید اکانت آپتودیت 2024

برای دریافت اکانت اپتودیت ، کافیست فرم انتهای صفحه را پر کنید (مشخصات شخصی + اطلاعات واریزی) ، اکانت تا 8 ساعت اداری، پس از پر کردن فرم ایجاد و از طریق ایمیل اطلاع داده می شود.

قیمتهای فوق به مدت محدود در سال 1402 معتبر است. بدیعی است، عزیزانی که اکانت آپتودیت را برای مدت شش ماه خریداری می کنند، پس از گذشت شش ماه از زمان اکانت آپتودیت، در صورتی که نیاز به تمدید اکانت خود را داشته باشند با قیمتهای جدید (درصورتی که فروش ویژه برقرار بود با همان 207 هزار تومان و درصورتی که برقرار نبود با قیمت 247 تومان) صورت می گیرد.

نحوه تمدید اکانت UpToDate

افرادی که مایل هستند اکانت قبلی خود را با همان یوزر قبلی تمدید کنند، کافیست پس از واریز هزینه سه ماهه یا یکساله (مطابق قیمت جدید اعلامی در بالا)، بر روی آخرین ایمیل دریافتی از ما Reply کنید و مشخصات واریزی را اعلام کنید. اکانت UpTodate شما با همان یوزر و پسورد قبلی تمدید می شود و بر روی ایمیل اطلاع داده می شود.

اکانت انلاین UpToDate  تک دستگاه به مدت محدود 287 هزار تومان برای مدت یکسال – اکانت 307 هزار ت برای دو دستگاه و مبلغ 287 هزار ت برای یک دستگاه – اکانت تک دستگاه فقط یک ساله عرضه می شود و شش ماهه ندارد. اکانت افلاین بصورت تک دستگاهه ندارد.

شماره حسابها برای واریز هزینه اکانت

خرید اکانت آپتودیت UpToDate پسورد UpToDate UpToDate آپتودیت آندروید ، دانلود نرم افزار آپ تو دیت ،دانلود آخرین ورژن uptodate، دانلود uptodate 2018 | نحوه عضویت در uptodate دسترسی رایگان به uptodate یوزر پسورد uptodate خرید up to date خرید اکانت آپ تو دیت نحوه ثبت نام در اپ تو دیت اکانت رایگان uptodate گیگاپیپر
خرید اکانت آپتودیت UpToDate

هزینه اکانت به شماره کارت 6037998227824579 بانک ملی بنام بنام زهرا تورجی زاده و یا به یکی از شماره حسابهای سایت که در لینک زیر مشخص شده است، واریز گردد. شماره حساب و شماره کارت 8 بانک مختلف وجود دارد. تفاوتی ندارد که به کدام حساب واریز شود. حتما در فرم انتهای صفحه و در قسمت “مشخصات واریزی” مشخص شود که چه مبلغی؟ به کدام بانک؟ در چه تاریخی؟ واریز شده است.

شماره حسابهای گیگاپیپر

کاربران IOS اپل نیازی به تغییر یا پاک کردن اپلیکیشن UptoDate خود ندارند، اپلیکیشن ارائه شده در وبسایت گیگاپیپر اورجینال بوده و مشکلی در‌کاربری شما ایجاد نخواهند کرد.

آپتودیت UpToDate چیست؟

سامانه UpToDate یکی از معتبرترین منابع بالینی مبتنی بر شواهد است که شامل مجموعه‌ای از اطلاعات پزشکی، دسترسی به مقالات و جزوات دارویی Lexi-Comp و اطلاعات تعاملی drug-to-drug ،drug-to-herb و herb-to-herb می‌باشد. UpToDate مدعی است از بیش از 5,700 پزشک به عنوان نویسنده و ویراستار استفاده کرده است.

دانلود رایگان uptodate 2024

با توجه به اینکه این نرم افزار برای IP Address ایران محدود شده است، فایل apk ان در نرم افزار کافه بازار موجود است.

معرفی UpToDate

منبع اطلاعاتی الکترونیکی است که اطلاعاتی تفصیلی را درباره مراقبت از بیمار و موارد بالینی (علائم بالینی، روشهای آزمایشگاهی و تشخیص و درمان بیماریها) ارائه میدهد که برای پزشکان و بیماران کاربرد دارد.
این مجموعه محصول کار بیش از ۴۰۰۰ پزشک در بیش از ۷۷۰۰ موضوع در زمینه های مختلف علوم پزشکی می باشد. همچنین بیش از ۳۶۰٫۰۰۰ کاربر در دنیا از این مجموعه استفاده کرده وبازخورد های خود را در جهت تکمیل و رفع مشکلات آن ارائه می کنند.در این مجموعه تعداد زیادی پرسش و پاسخ وجود دارد که با کمک پزشکان بالینی و کاربران این مجموعه تهیه شده.

دانلود آپتودیت آی او اس اپل | آیفون | آیپد | خرید اکانت UpToDate | خرید اکانت آپ تو دیت اصلی | اکانت up to date | نحوه عضویت در uptodate
دانلود آپتودیت آی او اس اپل | آیفون | آیپد

امکانات نرم افزار UpToDate

  • دارای بیش از 360.00 کاربر آنلاین و آفلاین در سرتاسر دنیا
  • در برداشتن اطلاعاتی که نتیجه ویرایش و مصاحبه با بیش از 4000 پزشک است.
  • پوشش دادن بیش از 7700 موضوع در 15 زمینه پزشک
  • دارا بودن بیش از 80.000 صفحه متن و گرافیک و لینک به مطالب پزشکی
  • دارا بودن بیش از 260.00 مرجع و بانک اطلاعات دارویی
  • دارا بودن توصیه های درمانی بر اساس بهترین مشاهدات پزشکی
  • مانیتور کردن بیش از 430 ژورنال پزشکی جهت تکمیل کردن این مجموعه
  • کنترل کیفیت مقالات و اطلاعات دریافتی از منابع مختلف قبل از اضافه کردن به مجموعه
  • امکان جستجویی دارویی خاص
  • امکان مرور کلیه موضوعات
  • و …

برای اطلاعات بیشتر از امکانات UpToDate به https://www.uptodate.com/home/help-demo رجوع کنید.

خرید اکانت آپتودیت 2024

استفاده از خدمات UpToDate نیاز به خرید اشتراک دارد که از طریق گیگاپیپر به قیمت بسیار مناسبی در دسترس پزشکان قرار گرفته است. برای خرید اکانت آپتودیت پس از واریز هزینه، مشخصات واریزی + اطلاعات گفته شده در بخش “عضویت در uptodate” را از طریق پر کردن فرم انتهای صفحه، ارسال کنید. اکانت اختصاصی شما حداکثر تا 8 ساعت بعد ایجاد می شود.

خرید اکانت uptodate خرید اکانت رسمی آپتودیت | پسورد UpToDate | خرید اکانت اپ تو دیت | نحوه عضویت در uptodate دسترسی رایگان به اپتودیت یوزر پسورد uptodate خرید اکانت آپ تو دیت اکانت رایگان uptodate
دانلود نرم افزار uptodate 2023 خرید اکانت آپ تو دیت خرید اکانت uptodate اکانت رایگان آپتودیت

 

مزایای خرید اکانت آپ تو دیت از گیگاپیپر

1- معتبر بودن یوزر و پسورد در سایت uptodate.com

صفحه Login برنامه UptoDate که یوزر وپسورد آپتودیت نیاز دارد | خرید اکانت آپ تو دیت | User Password Uptodate - خرید اکانت UpToDate | پسورد آپ تو دیت | خرید اکانت آپ تو دیت | اکانت up to date | نحوه عضویت در uptodate دسترسی رایگان به uptodate یوزر پسورد uptodate خرید up to date خرید اکانت آپ تو دیت نحوه ثبت نام در اپ تو دیت اکانت رایگان اپتودیت
صفحه Login برنامه UptoDate که یوزر وپسورد آپتودیت خریداری شده را در این قسمت وارد می کنید. عضویت در آپ تو دیت

توجه شود که یوزر و پسورد uptodate ارسال شده، کاملا معتبر و اورجینال بوده و شما این یوزر و پسورد را در خود نرم افزار آپ تو دیت و در سایت رسمی https://www.uptodate.com  وارد می کنید.(با توجه به محدودیتهای ایجاد شده ، فعلا امکان لاگین در سایت آپتودیت فراهم نیست) این درحالی است که پسورد آپ تو دیت موسسات دیگر که کار فروش اکانت uptodate را انجام میدهند (مانند iMD – Medical Resources)، در نرم افزار UpToDate Mobile و سایت uptodate.com معتبر نیست. بلکه این یوزر و پسورد فقط در آپ Application خودشان (مثلا نرم افزار iMD) معتبر است.

بنابراین شما نرم افزار آپ تودیت UpToDate اصلی و اورجینال را برای سیستم عامل اندورید از Google play و یا کافه بازار ویا هر مکان دیگری دانلود می کنید. برای سیستم عامل IOS از سیبچه و یا App Store دانلود می کنید و مطابق تصویر زیر یوزر و پسورد را در نرم افزار UpToDate وارد می کنید.

2- یوزر و پسورد قابل استفاده در دو دستگاه می باشد.

با هزینه اعلامی شما می توانید هم در موبایل و هم در تبلت خود از این پسورد استفاده کنید. همچنین به تعداد نامحدود در سایت uptodate.com استفاده کنید. این درحالی است که موسسات دیگر هزینه پسورد uptodate برای یک دستگاه را X تومان و درصورتی که بخواهید در دو دستگاه وارد کنید هزینه مازادی را دریافت می کنند. کلیه پسوردهای uptodate گیگاپیپر قابل استفاده در دو دستگاه می باشد.

3- همیشه بروز و با اخرین تغییرات

یکی از تفاوتهای اساسی پسورد رسمی uptodate که توسط گیگاپیپر بفروش می رسد با پسوردهایی که موسسات دیگر ارایه می کنند و فقط در mobile-apps ها جواب می دهد، در این است که هر لحظه که اطلاعات و برنامه UpToDate بروزرسانی شود، اطلاعات شما هم بروز می شود ولی زمانی که شما از طریق app موسسه به اپ تو دیت دسترسی دارید، تنها زمانی اطلاعات شما بروز می شود که موسسه نرم افزار خود را بروزرسانی کند که اینکار را بصورت ماهانه و برخی موارد سه ماهه انجام می دهد.

4-اکانت اختصاصی آپتودیت برای هر شخص

اکانتهای آپتودیت به نام و نام خانوادگی و تخصص فرد در سایت uptodate ثبت می شود. بنابراین پس از لاگین در آپتودیت، مطابق تصویر زیر در جلوی welcome نام و نام خانوادگی فرد نمایش داده می شود.

5- ابزارهای Calculators و Drug Interactions

مطابق تصویر، در صفحه اول علاوه بر قسمت Contents دو بخش Calculators و Drug Interactions وجود دارد.

بخش Calculators و Drug Interactions در برنامه UptoDate آپتودیت 2020  خرید اکانت UpToDate | پسورد آپ تو دیت | خرید اکانت آپ تو دیت | اکانت up to date | نحوه عضویت در uptodate دسترسی رایگان به uptodate یوزر پسورد uptodate خرید up to date اکانت رایگان uptodate
عضویت در اپتودیت | بخش Calculators و Drug Interactions در برنامه UptoDate

6- دانلود uptodate افلاین

استفاده از اپتودیت بصورت آفلاین و هم انلاین وجود دارد. پس از دریافت یوزر و پسورد اپتودیت، در صفحه اول وارد قسمت Offline Content شوید. مطابق تصویر زیر، می توانید مشخص کنید که فقط Topics ها با حجم 333 مگابایت به صورت افلاین باشد و یا اینکه علاوه بر Topics قسمت گرافیک Graphics هم بصورت افلاین قابل دسترس باشد، که در این صورت فضای 1.2 گیگابایت نیاز دارد. توجه شود که شما هر زمان که اینترنت پرسرعت داشتید، می توانید محتوای افلاین را دانلود کنید.

اکانت آپتودیت با قابلیت استفاده بصورت انلاین و آفلاین با هزینه 297 هزار ت برای مدت شش ماه. آپ تو دیت آفلاین مانند دیگر اکانتها قابل استفاده در دو دستگاه است و بصورت آنلاین هم قابل استفاده می باشد. با توجه به محدودیت ها، اکانتها قابل لاگین در سایت Uptodate.com نیست

یکی از مزایای دیگر دریافت اکانت اپتودیت از گیگاپیپر (اکانت رسمی اپتودیت)، اپدیت شدن اتوماتیک محتوا هنگام اتصال به شبکه WIFI می باشد.(پیام انتهای صفحه)

دانلود آفلاین برای اکانتهای اپتودیت برای ایفون و اندروید خرید اکانت UpToDate اصلی خرید پسورد uptodate
آپتودیت
خرید اکانت UpToDate اصلی خرید اکانت آپتودیت دانلود uptodate 2023
uptodate offline 2023

Get full UpToDate content including more than 11,000 clinical topics, 9,500 graded recommendations and 6,000 unique drug monographs without an internet connection.

Access UpToDate content without WiFi or an internet connection
View mobile optimized content, including calculators
Earn CME for each clinical question researched*
Download content updates when connected to the internet

Setup UpToDate

Set up UpToDate MobileComplete in 3 easy steps:

Open the UpToDate Mobile App on your device
Select “Offline Content” on the home screen
Choose “Topics” or “Topics and Graphics” to install content on your device

6- قابل نصب بر روی تلفن های همراه اندروید، آیفون، کامپیوترهای شخصی و مک بوک

7- با قابلیت بروز رسانی به آخرین نسخه موجود

8- پشتیبانی دائمی توسط گیگاپیپر

عضویت در آپتودیت

برای ساخت اکانت اختصاصی آپتودیت و عضویت در سایت UpToDate نیاز به مشخصات زیر است. بنابراین برای ایجاد اکانت UpToDate نیاز به اطلاعات زیر می باشد :

1- نام First Name (لطفا نام به صورت انگلیسی ارسال بفرمایید)

2- نام خانوادگی Last Name (لطفا به صورت انگلیسی ارسال بفرمایید)

3- ایمیل Email

4- تخصص Specialty ( یکی از موارد اعلام شده در ادامه )

5- یوزرنیم پیشنهادی Username (ترجیحا یک یوزرنیم منحصربفرد باشد. درصورتی که یوزرنیم آپ تو دیت تکراری باشد، با یوزر مشابه ایجاد می شود)

6- پسورد Password (توجه کنید که حتما قوانین پسورد آپ تو دیت که در ادامه اورده شده است رعایت شود. پسورد آپ تو دیت حتما بایستی بین 8 تا 24 کاراکتر باشد. حداقل یکی از حروف ان بایستی حروف بزرگ انگلیسی باشد. حتما یکی از کاراکترها باید عدد و یا کاراکترهای ویژه مثل @ , # , $ ,… باشد.)

قوانین پسورد آپ تو دیت

در مورد پسورد آپ تو دیت باید قوانین زیر رعایت شود: بین 8 تا 24 کاراکتر ، حداقل یک حرف بزرگ ، حداقل یک عدد و یا یکی از کاراکترهای ویژه باید در پسورد باشد. در صورت عدم رعایت قوانین زیر در پسورد UpTodate باعث می شود که پسورد پیش فرض گیگاپیپر برای یوزر اپتودیت شما انتخاب شود.

Password rules:

• 8 to 24 characters

• at least 1 uppercase letter

• cannot match username

• at least 1 number, or special character from the following set:

  . - _ @ # $ * ! ( ) + =

1- یوزر و پسورد نمی تواند یک مقدار داشته باشد. یوزرهای پرتکرار مانند اسامی کوچک مثلا amirhossein , ali ,… انتخاب نکنید.

2- درصورتی که پسورد را بدون رعایت قوانین گفته شده ارسال کنید، پسورد پیش فرض گیگاپیپر اختصاص پیدا می کند و پس ایجاد اکانت نمی توانید پسورد آپتودیت را تغییر دهید. بنابراین در صورتی که برایتان اهمیت دارد که پسورد خودتان باشد، همه قواعد پسوردی Uptodate را رعایت بفرمایید.

3- درصورتی که یوزر شما قبلا توسط شخص دیگری در اپتودیت گرفته شده باشد، شماره 2 به انتهای یوزر اضافه می شود. بنابراین ترجیحا از اسمهای کوچک متداول مانند محمد، علی و… به عنوان یوزر آپتودیت استفاده نکنید.

اکانت رایگان UpToDate

در صورت معرفی پنج نفر و خرید اکانت UptoDate توسط انها ، یک اکانت رایگان اپتودیت برایتان ارسال می شود که توسط ان میتوانید دسترسی رایگان به uptodate داشته باشید. در صورتی که افراد معرفی شده اکانت یکساله آپتودیت خریداری کنند، اکانت اپتودیت رایگان یکساله برایتان ارسال می شود.

اکانت UpToDate خرید اکانت اپتودیت پسورد UpToDate خرید اکانت آپ تودیت اکانت رایگان uptodate عضویت در نرم افزار UpToDate دانلود رایگان 2021 uptodate برای ایفون و اندروید
برنامه آپتودیت آندروید دانلود آپتودیت 2023 دسترسی رایگان به UpToDate


ارسال اکانت up to date قبل از واریز

برای ایجاد اعتماد سازی و بررسی امکانات نرم افزار آپتودیت،امکان ارسال پسورد آپ تو دیت قبل از واریز هزینه برای اساتید و پزشکان هیات علمی با شرایط زیر فراهم است.

  • ارسال درخواست اکانت up to date با ایمیل رسمی دانشگاهی با عنوان “ارسال پسورد UpToDate قبل از واریز هزینه”
  • ادرس اینترنتی صفحه شخصی استاد در اینترنت

لطفا اكانت uptodate با مشخصات زیر ایجاد گردد :
۱- نام First Name
Alireza
۲- نام خانوادگی Last Name
Teymouri
۳- ایمیل Email
Alirezat9990@gmail.com
۴- تخصص Specialty
General practice
۵- یوزرنیم پیشنهادی Username
Alirezat5204
۶-پسورد Password
gigaPaper20$ir

مبلغ …… به بانک …. برای اکانت آپ تو دیت شش ماهه/ یکساله/دوساله در تاریخ ….. واریز شده است.

سوالات قبل از خرید اکانت UpToDate

در صورتی که هر سوالی در مورد اکانت آپتودیت دارید، می توانید در قسمت نظرات مطرح کنید در کمتر از 12 ساعت پاسخ داده می شود.

قیمت نرم افزار UptoDate چقدر است؟

نرم افزار اپتودیت رایگان است ولی پس از اجرای برنامه در اولین صفحه، یوزر و پسورد نیاز دارد. هزینه پسورد اپتودیت آنلاین برای مدت شش ماهه 207 هزار تومان برای دو دستگاه می باشد.

نرم افزار آپتودیت در چه سیستم عامل هایی قابل استفاده است؟

نرم افزار Uptodate روی سیستم عامل های iOS ( آیفون و آیپد ) و اندروید قابل استفاده است . امکان استفاده از نرم افزار اپتودیت در سیستم عامل های Mac، Windows و Linux در مرورگر وجود دارد.

آیا امکان تماس با شما برای پرسیدن سوالات و حل مشکلات است ؟

بله. ساپورت و پشتیبانی نرم افزار UptoDate با ایمیل ، تلگرام و تلفن 09035556564 انجام می شود.

در صورت تعویض گوشی و یا ریست کردن گوشی نیاز به خرید مجدد نرم افزار آپ تو دیت هست؟

خیر . در صورت تغییر گوشی یا ریست شدن گوشی ، مجددا نرم افزار UpToDate رو داخل گوشی نصب کنید . با یوزرنیم و پسورد UpToDate خود وارد برنامه شوید. و در قسمت Content Offline بخشهای مورد را مجددا دانلود کنید.

ایا یوزر و پسوردهای ارسالی شما اكانت واقعی براي كار با uptodate.com است؟

بله – دقیقا – این یوزر و پسورد اپتودیت در نرم افزار موبایل UpToDate کار می کند. جهت اطمینان می توانید وارد سایت اپتودیت به ادرس uptodate.com شوید و یوزر و پسوردی که به شما داده شده را در قسمت لاگین وارد نمایید. بر خلاف شرکتهای دیگر که یوزر و پسورد ارسالی انها در سایت اپتودیت و همچنین نرم افزار رسمی UpToDate کار نمی کند. یوزر و پسوردهای ارسالی شرکتهای دیگر فقط در نرم افزار ها و آپ های خودشان عمل می کند.
برای اطلاع از هزینه خرید گروهی پسورد UpToDate با ما مکاتبه کنید.

دانلود اخرین نسخه نرم افزار اپتودیت

برای دانلود جدیدترین نسخه اپتودیت برای اندورید و IOS کافیست به ادرس “دانلود نسخه جدید اپتودیت” بروید.

خرید اکانت آپ تو دیت و عضویت در سایت UpToDate

برای ایجاد اکانت اپ تو دیت و عضویت در سایت اپتودیت دات کام کافیست فرم زیر را کامل کنید. توجه کنید قوانین گفته شده در بالا را رعایت کنید، خصوصا قوانین پسورد : (پسورد آپ تو دیت حتما بایستی بین 8 تا 24 کاراکتر باشد. حداقل یکی از حروف ان بایستی حروف بزرگ انگلیسی باشد. حتما یکی از کاراکترها باید عدد و یا کاراکترهای ویژه مثل @ , # , $ ,… باشد.). تنها در صورتی که مشخصات واریزی در فرم مشخص شده باشد، اکانت ایجاد می شود.

فرم ثبت نام برای اکانت uptodate

    مشخصات شما برای ایجاد اکانت آپتودیت




    نحوه آشنایی:



    تخصص :

    نوع اکانت :

    مدت اعتبار :

    واریز به بانک :

    دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

    برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

    ‫206 دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا