پزشکی

اکانت Embase پسورد امبیس

خرید اکانت embase.com | یوزر و پسورد پایگاه ام بیس

هزینه اکانت پایگاه ام بیس

هزینه اکانت embase.com مبلغ 330 هزار تومان برای شش ماه می باشد.
فروش اکانت embase شش ماهه با هزینه 250 هزار تومان. این تخفیف تا پایان دی سال 1401 برقرار می باشد.

نحوه خرید اکانت امبیس

برای دریافت پسورد Embase ( قابل استفاده بر روی سایت www.embase.com ) ، کافیست فرم انتهای صفحه را پر کنید (مشخصات شخصی + اطلاعات واریزی) ، اکانت تا 8 ساعت، پس از پر کردن فرم ایجاد و از طریق ایمیل اطلاع داده می شود.

نحوه تمدید اکانت Embase

افرادی که مایل هستند اکانت Embase قبلی خود را با همان یوزر قبلی تمدید کنند، کافیست پس از واریز هزینه (مطابق قیمت جدید اعلامی در بالا)، بر روی آخرین ایمیل دریافتی از ما Reply کنید و مشخصات واریزی را اعلام کنید. اکانت embase.com شما با همان یوزر و پسورد قبلی تمدید می شود و بر روی ایمیل اطلاع داده می شود.

شماره حسابها برای واریز هزینه اکانت

هزینه اکانت به یکی از شماره حسابهای سایت که در لینک زیر مشخص شده است، واریز گردد. شماره حساب و شماره کارت 8 بانک مختلف وجود دارد. تفاوتی ندارد که به کدام حساب واریز شود. حتما در فرم انتهای صفحه و در قسمت “مشخصات واریزی” مشخص شود که چه مبلغی؟ به کدام بانک؟ در چه تاریخی؟ واریز شده است.

شماره حسابهای گیگاپیپر

معرفی embase

پایگاه Embase یکی از بزرگترین مجموعه های اطلاعاتی الکترونیکی است که توسط انتشارات Elsevier تهیه و ارائه می شود. این پایگاه داده، اطلاعات ارزشمندی چون اطلاعات دارویی، اثرات نامطلوب داروها، دستگاه های پزشکی، اطلاعات تحقیقاتی زیست پزشکی مرتبط با بیماری ها و سایر موارد تکمیلی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تصاویری از سایت cochranelibrary

اکانت Embase خرید یوزر و پسورد امبیس دسترسی به پایگاه اطلاعاتی زیست پزشکی و علوم دارویی یوزرنیم embase.com خرید اکانت ام بیس
اکانت Embase خرید یوزر و پسورد امبیس دسترسی به پایگاه اطلاعاتی زیست پزشکی و علوم دارویی یوزرنیم embase.com خرید اکانت ام بیس

ویژگی های Embase

این پایگاه اطلاعاتی یک منبع زیست پزشکی و علوم دارویی است که  اطلاعات حدود ۴۰ میلیون رکورد از سال ۱۹۷۴ تا کنون را دارا می باشد و سالانه ۱.۵ میلیون رکورد جدید به آن اضافه می شود. همچنین، به عنوان یک پایگاه داده پزشکی ، بیش از ۸۳۰۰ عنوان مجله را پوشش می دهد.

Embase یکی از وسیع ترین پایگاه های اطلاعات پزشکی است که شهرت زیاد آن بدلیل نمایه سازی قوی آن می باشد. نمایه Embase   از مهم ترین مجلات اروپا و آسیا تشکیل شده است که در دیگر پایگاه های اطلاعاتی پزشکی دیده نمی شود .متن کامل مقالات(بجز مقالاتی که از مدلاین گرفته شده) توسط نمایه سازان انسانی و خبره به طور دستی انجام می شود .
از امتیازات منحصر به فرد Embase  اصطلاح نامه مختص آن است که Emtree یا Elsevier Life Science Thesaurus نامیده می شود. این اصطلاح نامه دارای ساختار سلسله مراتبی کنترل شده برای زیست پزشکی و علوم زیستی مرتبط است و شامل طیف وسیعی از اصطلاحات برای داروها، بیماری ها، وسایل پزشکی و و مفاهیم ضروری علوم زیستی است. متخصصان زیست پزشکی الزویر از این اصلاحنامه برای نمایه سازی متن کامل مقالات مجلات موجود در Embase  استفاده می کنند.

پوشش موضوعی EMBASE

پوشش موضوعی EMBASE شامل موارد زیر است:

تحقیقات دارویی ، داروشناسی و سم شناسی
پزشکی بالینی
پژوهش های زیست پزشکی
مدیریت بهداشت
بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای
روان پزشکی
پزشکی قانونی
مهندسی پزشکی
EMTREE تزاروسLife Science الزویر است که اطلاعات زیست پزشکی را توصیف می کند.

نحوه دسترسی به امبیس

پس از خرید یوزر و پسورد سایت ام بیس، ایمیل و پسورد خریداری شده از گیگاپیپر را در قیمت Login سایت https://www.embase.com/search/quick وارد کنید.

اکانت رایگان embase

در صورت معرفی پنج نفر و خرید اکانت امبیس توسط انها ، یک یوزر و پسورد رایگان embase برایتان ارسال می شود که توسط ان میتوانید دسترسی رایگان به سایت embase داشته باشید.


فرم ثبت نام برای اکانت Embase

    مشخصات شما برای ایجاد اکانت Cochrane




    نحوه آشنایی:



    واریز به بانک :

    دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

    برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

    مقاله های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا