داده آماری

دسترسی به وب آو ساینس Web Of Science

دسترسی به پایگاه Web Of Science | دسترسی به پایگاه استنادی وب آو ساینس

وب آو ساینس چیست؟

پایگاه وب آو ساینس یک نمایه استنادی علمی است که توسط تامسون رویترز ایجاد شده‌است که جستجو استنادی جامع را فراهم می‌کند. همچنین دسترسی به پایگاه داده‌های مختلف را هم می‌دهد.

پایگاه (Web Of Science (WOS یک نمایه استنادی است که بر این واقعیت است که استناد در علم به عنوان ارتباط بین اقلام تحقیقات مشابه بکار گرفته می‌شود و منجر به تطبیق یا ارتباط با ادبیات علمی، مانند مقالات مجلات، کنفرانس‌ها، چکیده‌ها، و غیره می‌شود.

پس از واریز هزینه به یکی از شماره حسابهای سایت (بخش پرداخت هزینه از منوی سایت) ، مشخصات واریزی را از طریق تلگرام ، واتس اپ و یا ایمیل ارسال کنید و اعلام شود که هزینه بابت اسکوپوس ، وب اف ساینس و یا هر دو و اینکه چند ماهه واریز شده است.

قیمت دسترسی به Web Of Science تا پایان تابستان 1402

برای خرید اکانت Web Of Science کافیست مشخصات واریزی را در تلگرام، واتساپ یا ایمیل ارسال کنید. در کمتر از 8 ساعت کاری، یوزر و پسورد Web Of Science ارسال می شود.

اکانت وب آو ساینس با ضمانت یک ماهه با هزینه 87 هزار تومان

اکانت Web Of Science با ضمانت سه ماهه با هزینه 147  هزار تومان

اکانت Web Of Science با ضمانت شش ماهه با هزینه 217 هزار تومان

برای اطلاع از هزینه اکانتهای Web Of Science با ضمانتهای بیشتر از 6 ماه مکاتبه کنید. اکانتهای بالا از نوع پروکسی و یا ایمیل و پسوردهای سایت می باشد.

اکانت مستقیم Web of science

دریافت اکانت مستقیم وب اف ساینس (مستقیما ایمیل و پسورد را در وب سایت http://webofscience.com وارد می کنید).  شش ماهه 290 هزار تومان – یکساله 390 هزار تومان

اکانت مستقیم وب اف ساینس Web of Science شامل دسترسی به موارد زیر است :

WOS+ Incites+ESI+JCR+Endnote

قیمت اکانت Web Of Science + اکانت Scopus

در صورتی که علاوه بر دسترسی به Web Of Science ، نیاز به دسترسی پایگاه اسکوپوس هم دارید، می توانید با پرداخت  کمی هزینه بیشتر (از قیمتهای بالا) ، دسترسی به هر دو پایگاه استنادی اسکوپوس و وب آوساینس داشته باشید. پس از خرید اکانت WOS ، یوزر و پسورد Web Of Science و با لینک دسترسی به Web Of Science ارسال می شود.

اکانت Scopus + اکانت وب آو ساینس با ضمانت یک ماهه با هزینه 144 هزار تومان

اکانت Scopus + اکانت وب او ساینس با ضمانت سه ماهه با هزینه 244 هزار تومان

اکانت Scopus + اکانت وب آوساینس با ضمانت شش ماهه با هزینه 344 هزار تومان

اکانت اختصاصی Scopus

دریافت اکانت اسکوپوس بصورت ایمیل و پسورد ، شش ماهه 240 هزار تومان – یکساله 340 هزار تومان

واریز هزینه

برای دریافت اکانت اسکوپوس و یا اکانت وب آو نالج ، و یا اکانت هر دو سایت Scopus  و webofknowledge.com بایستی مشخصات پرداختی را از طریق تلگرام ، واتساپ و یا ایمیل گیگاپیپر ارسال کنید. برای دریافت شماره حساب ها و شماره کارتهای گیگاپیپر و اطلاعات تماس گیگاپیپر بر روی لینکها کلیک کنید.

شماره کارت برای خرید اکانت اسکوپوس و WOS

به شماره کارت بانک ملی  (بنام زهرا تورجی زاده)
6037998227824579

واریز و مشخصات واریزی را در فرم یا تلگرام یا واتس اپ به شماره 09035556564 اطلاع دهید. در صورت عدم دسترسی به پیام رسانها ، در ایمیل اطلاع دهید.

تنظیمات و امکانات اکانت webofknowledge

در بخش More Settings سایت ISI Web of Knowledge امکانات و تنظیمات زیر وجود دارد. با توجه به اینکه Timespan (محدوده تاریخی) برای درخواست کنندگان اکانت پایگاه وب آو ساینس حائز اهمیت است، محدوده پوششی All years  از سالهای 1900 تا 2023 است. تنظیمات دیگر قابل تغییر بصورت زیر است :

Web of Science Core Collection: Citation Indexes
Science Citation Index Expanded (SCI-EXPANDED) –1900-present
Social Sciences Citation Index (SSCI) –1900-present
Arts & Humanities Citation Index (A&HCI) –1975-present
Conference Proceedings Citation Index- Science (CPCI-S) –2008-present
Conference Proceedings Citation Index- Social Science & Humanities (CPCI-SSH) –2008-present
Emerging Sources Citation Index (ESCI) —present
Web of Science Core Collection: Chemical Indexes
Current Chemical Reactions (CCR-EXPANDED) —present
(Includes Institut National de la Propriete Industrielle structure data back to 1840)
Index Chemicus (IC) —present

 گیگاپیپر

مزایای یوزر و پسورد WOS

تحقیقات علمی بسیار گسترده است، نشان دادن ارتباطات معنی دار بین پژوهش های گذشته و حال و همچنین بین نویسندگان، تا زمانی که شما اطلاعات مناسب نداشته باشید، بسیار پیچیده است.

با استفاده از پلتفرم Web of Science، می توانید به یک گستره بی حد و حصر اطلاعات از تحقیقات قبلی در سطح جهان دست یابید و نیز با دسترسی به Web of Science Core Collection، میتوانید اطلاعات جدیدی را از طریق متادیتا و ترسیم ارتباط سایتیشن ها استخراج کنید.

اکانت WOS برای اکسس به سایتیشن ها

پلاتفرم WoS، شاخص های سایتیشن های منطقه ای، داده های ثبت اختراعات، شاخص های موضوعات تخصصی و شاخص های مجموعه داده های تحقیقاتی را به Web of Science Core Collection متصل می کند که در مجموع بیش از 33000 مجله هستند، این بدین معناست که شما برای داشتن یک تحقیق کامل و همه جانبه به جامعه بزرگ و صحیح از آثار علمی دسترسی دارید.

Web Of Science چیست؟

گذشته از این، ادبیات پژوهش نشان می‌دهد بیشترین ضریب تأثیر در یک زمینه خاص یا بیش از یک نظم و انضباط را می‌توان به راحتی از طریق یک نمایه استنادی ایجاد کرد. به عنوان مثال، نفوذ مقاله را می‌توان با اتصال به تمام مقالات که آن را ذکر کرده‌اند و به آن استناد داده‌اند، تعیین کرد.

یوجین گارفیلد، «پدر نمایه‌سازی استنادی از ادبیات آکادمیک» است که راه‌اندازی نمایه استنادی علوم (SCI) توسط او، منجربه ایجاد پایگاه وب آو ساینس شد. برای اطلاعات بیشتر به پایگاه وب او ساینس به ادرس http://ipscience.thomsonreuters.com/product/web-of-science مراجعه کنید.

دسترسی به Web of Science

برای دسترسی به web of science ,و وب سایت webofscience.com و دسترسی به سامانه های استنادی وب آف ساینس (ESI, InCite,JCR,WOS) فرم انتهای صفحه را به همراه مشخصات واریزی تکمیل کنید و یا در واتساپ و یا تلگرام پیام دهید.

دسترسی به WOS،سامانه های استنادی وب او ساینس (Web Of Science)، دسترسی به جی سی آر (Journal Citation Reports)، دسترسی به اینسایت (InCite) و Essential Science Indicators در انتهای مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.

دسترسی به WOS،سامانه های استنادی وب او ساینس (Web Of Science)، دسترسی به جی سی آر (Journal Citation Reports)، دسترسی به اینسایت (InCite) و Essential Science Indicators گیگاپیپر
دسترسی به WOS،سامانه های استنادی وب او ساینس (Web Of Science)، دسترسی به جی سی آر (Journal Citation Reports)، دسترسی به اینسایت (InCite) و Essential Science Indicators

پایگاه Web of Science

یکی از مهمترین پایگاه های علمی است که با عنوان ISI نیز شناخته می شود. این پایگاه معتبرترین مقالات علمی را در رشته های مختلف گردآوری می کند و انتشار مقاله در این پایگاه نشان از کیفیت بالای مقاله دارد به طوری که تولیدات علمی هر کشور نیز با توجه به اطلاعات ارائه شده این پایگاه سنجیده می شود.این پایگاه بعنوان اولین پایگاه استنادی جهان میزان استفاده و استناد هر مقاله را نشان می دهد. در این پایگاه امکان ارائه داغترین مقالات در سطح دنیا وجود دارد.

مزایای دسترسی به وب آف ساینس

همواره از آگاهی از نویسندگان هسته، مجلات هسته، مهمترین کنفرانس ها و یا شاخص ترین سازمان ها و کشورها در یک حوزه پژوهشی مورد توجه مسئولین سیاستگذاری های پژوهشی، دانشجویان، پژوهشگران و کارکنان حوزه علم سنجی است. دانشجویان به منظور نگارش بخش پیشینه پژوهش و نیز به منظور ارائه اطلاعاتی در مورد اهمیت پژوهش خود نیازمند آگاهی از اهمیت مسأله پژوهشی خود در سال های متمادی هستند. بعلاوه آگاهی از روش تحلیل با استفاده از بانک اطلاعاتی وب آف ساینس (Web of Science) به دانشجویان کمک خواهد کرد تا بتوانند مجلات مناسب با حوزه موضوعی و حدود و صغور موضوع خود را تشخیص دهند و با پژوهشگران بین المللی مطرح در حوزه موضوعی خود تیم پژوهشی تشکیل دهند.

اهمیت وب آف ساینس (Web of Science)

هم اکنون، نشر مقالات و آثار علمی در مجلات آی اس آی (ISI) بیش از پیش، اهمیت یافته است و یکی از معیارهای سنجش کیفیت یک مقاله، نشر آن در مجلات معتبر آی اس آی است. به منظور آگاهی از روند شکل گیری یک موضوع و توجه به آن در دوره های زمانی مختلف، به منظور آگاهی از پژوهشگران هسته در یک حوزه علمی، به منظور آگاهی از کنفرانس مهم و باکیفیت در یک حوزه و نیز برای یافتن و تحلیل مقالات پر استناد و داغ در یک حوزه علمی، آشنایی با بانک اطلاعاتی وب آف ساینس (Web of Science) به کلیه پژوهشگران کمک خواهد کرد تا شمای کلی از آثار با کیفیت داشته باشند.

بنابراین کلیه پژوهشگران، چنانچه بخواهند اطلاعاتی در رابطه با پیشینه حوزه کاری خود نیز نظیر: ترسیم روند زمانی رشد یا افول با توجه به یک موضوع، مجلات مهم در یک حوزه موضوعی و با کیفیت، کنفرانس های مهم در یک حوزه، سازمان های مهم منتشرکننده مقالات با کیفیت و نظایر آن در یک حوزه موضوعی پیدا کنند، آشنایی با بخش های مختلف این بانک اطلاعاتی به آن ها کمک خواهد کرد.

پایگاه JCR

JCR پایگاه مکمل این پایگاه هست که ضریب تاثیر یا ایمپکت فکتور مجلات و رشد یا نزول آنها را در میان مجلات آن حوزه و در سال های مختلف مورد بررسی قرار می دهد . با استفاده از این پایگاه امکان شناخت معتبرترین مجلات هر رشته وجود دارد ضمن انکه میزان اعتبار هر مجله نیز توسط این پایگاه مورد ارزیابی قرار می گیرد.

نکات خرید اکانت Scopus

توجه شود که با خرید اکانت اسکوپوس، تنها به موتور جستجوی ان دسترسی خواهید داشت.اینگونه نیست که با پرداخت این هزینه بتوانیم به کلیه مقالات موجود در اسکوپوس دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به متن کامل مقالات نیاز به اکانتهای مختلف می باشد که سطح دسترسی های انها و هزینه هر کدام متفاوت است.

نکات خرید اکانت وب اف ساینس

1- با خرید اکانت WOS تنها به موتور جستجوی ان دسترسی خواهید داشت  و امکان دانلود متن کامل کل مقالات را نخواهید داشت.

2- – برای استفاده از اکانتهای نوع 1 بایستی از ابزارهای دور زدن (ق*ن*د شکن) استفاده کنید. برای اکانتهای نوع دوم هم ترجیحا از این ابزارها استفاده کنید. در صورتی که در خارج از ایران هستید، نیاز به این ابزارها نیست.

هزینه بخش های دیگر سایت webofknowledge مثلا بخش JCR و یا ESI متفاوت است. برای خرید پسورد JCR سایت WOS  ، اکانت ESI سایت وب اف ساینس و اکانت inCites سایت Web of Science بر روی لینک کلیک کنید. برای اطلاع از هزینه اکانت JCR و ESI با ما مکاتبه کنید.

دسترسی رایگان Web Of Science

برای دریافت یوزر و پسورد رایگان Web Of Science، کافیست ما را به سه نفر از دوستان خود معرفی کنید (در کانال تلگرام و یا پیام شخصی و یا ایمیل). پس از خرید  سه نفر از دوستان شما، اکانت رایگان Web Of Science و دسترسی رایگان به پایگاه استنادی وب آو ساینس برایتان ارسال می شود.

راهنماي استفاده از پایگاه اطلاعاتی Web Of Science

در ادامه چند فایل PDF راهنمای سایت Web Of Science به زبان فارسی آورده شده است.

راهنمای رایگان پایگاه WOS (Web Of Science) به زبان فارسی

راهنمای استفاده از web of science به زبان فارسی

راهنمای استفاده از وب آف ساینس به فرمت PDF و به زبان فارسی

[pdf-embedder url=”http://www.GigaPaper.ir/wp-content/uploads/2018/06/Download-Web-of-Science-Help.pdf” title=”Download Web-of-Science Help”] [pdf-embedder url=”http://www.GigaPaper.ir/wp-content/uploads/2018/06/Free-Web_Of_Science.pdf” title=”Free Web_Of_Science”] [pdf-embedder url=”http://www.GigaPaper.ir/wp-content/uploads/2018/06/ISIWebofKnowledge-Tutorial.pdf” title=”ISIWebofKnowledge Tutorial”]

فرم درخواست دسترسی به Web Of Science





    دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

    برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

    ‫10 دیدگاه ها

    1. سلام ببخشید بعد از واریز چقدر طول میکشه دسترسی به سایتهای اسکوپوس و‌وب اف ساینس امکانپذیر بشه؟

    2. سلام.
      من نیازمند خریداری اکانت WOS به تعداد بالا هستم.
      با شماره موجود در سایت تماس گرفتم موفق به برقراری ارتباط نشدم.
      ممنون می‌شوم من را راهنمایی کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا