سرقت ادبی Plagiarismمطالب ویژه

بررسی سرقت ادبی با iThenticate

چک کردن Plagiarism با آیتنتیکیت - تعیین درصد مشابهت مقاله

مراحل تعیین درصد تشابه مقاله (Plagiarism) با آیتنتیکیت

برای چک کردن سرقت ادبی با iThenticate مراحل زیر را انجام دهید :

1- کافیست مقاله خود را (در فرمت PDF و یا Word) از طریق یکی از راههای ارتباطی مشخص شده در صفحه ارتباط با گیگاپیپر ارسال کنید. (ارسال اصل مقاله بدون تصویر یه تلگرام و یا WhatsApp و یا ایمیل). مطابق توضیحات گفته شده در انتهای پست، در صورتی که نیاز به تنظیم خاصی در سایت آیدنتیکیت هست، اعلام شود. همچنین نکات مطالعه شود. در صورتی که به هر دلیل بخواهید همان مقاله دوباره بررسی شود، مشمول پرداخت دوباره هزینه است.

2- مشخصات واریزی (واریز هزینه 39 هزار ت به شماره کارت بانک ملی بنام زهرا تورجی زاده 6037998227824579) – حتما اعلام شود. واریز چه تاریخ؟ چه ساعت ؟چه مبلغی؟ انجام شده است.

3- گزارش درصد شباهت (سرقت ادبی) در قالب PDF در کمتر از 8 ساعت اداری، از همان طریق که اصل مقاله را ارسال کرده اید، برای شما ارسال می شود.

شماره کارت برای پرداخت هزینه 

مبلغ را به شماره کارت بانک ملی  (بنام زهرا تورجی زاده) 
6037998227824579

واریز بفرمایید و مشخصات واریزی را از طریق تلگرام ، واتس اپ (09035556564) و یا ایمیل ارسال کنید.

تخفیف در گزارش سرقت ادبی با iThenticate

هزینه بررسی سرقت ادبی مقاله (که کمتر از 24 صفحه است) با iThenticate تنها 39 هزار تومان می باشد. گزارش Plagiarism به صورت PDF ارسال می شود. درصورتی که نیاز به چک کردن سرقت ادبی چند مقاله دارید، تخفیفاتی در نظر گرفته می شود. برای اطلاع از قیمت بسته های چک پلاجیاریسم بر روی لینک خرید بسته های پلاجیاریسم کلیک کنید با خرید این بسته ها هزینه چک کردن هر مقاله تا 19 هزار تومان کاهش می یابد.

هزینه چک کردن درصد تشابه متون بیشتر از 24 صفحه

هزینه مقالات و متونی که بیشتر از 24 صفحه دارند، مبلغ 49 هزار تومان می باشد. هزینه بررسی پلاژیاریسم فایلهایی که بیشتر از 50 صفحه دارند،مبلغ 59 هزار تومان است.هزینه چک کردن سندها و پایان نامه هایی که بیشتر از 80 صفحه، پس از ارسال سند مشخص می شود.

 سرقت ادبی یا Plagiarism چیست؟

سرقت علمی یا ادبی یا پلاجیاریزم که معادل انگلیسی آن plagiarism است در زبان فارسی به صورت‌های مختلفی ترجمه شده است که از جمله عبارتند از: دزدی علمی، سرقت علمی، دستبرد علمی ، پلاجیاریسم ، پلاژیاریسم، پلاجریسم و سوء استفاده علمی.

پلاجیاریزم یعنی Copy و Paste کردن اثر، ایده و نوشته های شخص دیگری که در حقیقت زیر پا گذاشتن قانون Copyright است و به این ترتیب شخص کپی بردار مرتکب عمل سرقت ادبی شده است.

متداولترین نوع سرقت ادبی، کپی برداری پژوهشی از منابع چاپ شده قبلی است یعنی اینکه مقاله ای که در سایتهای ساینس دایرکت ، اشپرینگر ، الزویر و دیگر مقالات پایگاههای علمی را که در یک ژورنال چاپ شده ، عینا و بدون تغییری در متن مقاله خود کپی کنیم که این امر به راحتی توسط نرم افزارهای چک کننده پلاجیاریزم (Plagiarism Checker) قابل تشخیص است موجب می شود که  مقاله ریجکت سریع یا fast reject  شود.

سرقت ادبی حتی باعث می شود که ژورنال، مقاله های بعدی نویسنده را بدون بررسی ریجکت کند. این مشکل، یک مساله اخلاقی یا ethical issue محسوب می گردد چون مطلبی بدون ذکر صاحب اثر یا منبع (رفرنس گذاری) به سرقت رفته است.

چرا نیاز به پلاجیاریسم چکر Plagiarism Checker داریم؟

برای اینکه کار پژوهشی دیده شود، باید در یک ژورنال چاپ شود. سردبیران ژورنال هم مقالات دریافتی را در گام اول با نرم افزارهای تشخیص سرقت علمی که عموما iThenticate است، چک می کنند. در صورتی که نرم افزارهای پلاجیاریسم درصد بالای تشابه را اعلام کند، مقاله ریجکت می شود و به مرحله بررسی محتوای علمی نمی رسد.

بنابراین بهتر است تا خود نویسنده قبل از ارسال مقاله به ژورنال به بررسی و تشخیص سرقت علمی مقاله خود بپردازد تا با بازنویسی قسمت هایی از متن که کپی شده از سرقت ادبی پیشگیری شود.  برای بررسی سرقت ادبی مقاله خود می توانید از خدمات و سرویس های گیگاپیپر استفاده کنید.  گیگاپیپر با ارائه خدمات ضد سرقت ادبی و تعیین درصد سرقت ادبی در مقالات ISI به شما کمک می کند. همچنین پلاژیاریسم پایان نامه هم انجام می شود.

کراس رفرنس (Cross Reference) چیست؟

گیگاپیپر

کراس رفرنس اسکلت ارتباطات ارجاعی مقالات است که محقق را قادر می سازد با چند کلیک ساده از یک مقاله به مقاله دیگری برود.

کراس چک سرویسی است که توسط iThenticate ارایه شده است و توسط این سرویس سایت ithenticate.com می تواند میزان اصیل بودن مقاله را چک کند. در واقع نوعی پلاژیاریسم چکر انجام می شود.

چرا نیاز به یررسی مقاله از نظر پلاجیاریزم Plagiarism با ithenticate داریم؟ بررسی مقاله خود از نظر پلاجیاریزم Plagiarism نحوه تشخیص پلاجیاریزم بررسی پلاجیاریزم با ithenticate چک کردن رایگان Plagiarism آنلاین مقاله سرقت ادبی مقاله با iThenticate | چک کردن سرقت ادبی با iThenticate
چرا نیاز به یررسی مقاله از نظر پلاجیاریزم Plagiarism با ithenticate داریم؟ چک کردن سرقت ادبی با iThenticate
چرا اهمیت بررسی پلاژیاریسم مقاله بیشتر شده است؟

با توجه به لایحه‌ مبارزه با “تقلب علمی” در اردیبهشت ماه 1394، برخورد موسسات آموزش عالی فعال در وزارت های علوم و بهداشت با محققین مرتکب سرقت ادبی علمی (پلاجیاریزم) جدی تر شده است. امید است با تصویب این لایحه، بسته به میزان و شدت سرقت ادبی صورت گرفته، مجازاتهایی مانند عدم اجازه ترفیع اعضای هییت علمی صورت پذیرد.

چرا نرم‌ افزار iThenticate ؟

مهمترین سوالی که مولفان مقاله پیش می اید این است که چرا ببرسی سرقت ادبی مقاله را با نرم افزار iThenticate انجام دهیم؟ چرا با وجود اینکه نرم افزار های مشابه یاب مقاله زیادی وجود دارد چرا بایستی درصد تشابه مقاله را با iThenticate بررسی کنیم؟

معروف ترین و کاملترین ترین سایت تشخیص سرقت علمی مقاله جامع ترین نرم افزار تقلب یاب مقاله در جهان می باشد. سایت ithenticate.com دسترسی به بيش از 45 ملیون صفحه وب و 122 ملیون محتواي اطلاعاتي دارد، همچنین بیشتر از 39 هزار مقاله منتشر شده از بيش از ۳۰۰ ناشر علمي كه عضو Cross Check هستند. آثار پژوهشگران را قبل از ارسال برای داوری و چاپ در ژورنال های معتبر بین المللی بررسی مینماید. Cross Check یا Crossref نیز توسط این سایت مشخص می گردد. iThenticate ابزاری مطمئن برای پیشگیری از سرقت ادبی در مقالات است. نرم افزار iThenticate به دلایل زیر قدرتمندترین نرم افزار برای چک کردن موارد سرقت ادبی (پلاژیاریسم) در مقالات علمی است.

موتور جستجوگر قدرتمند و پیشرفته تشخیص سرقت ادبی، تـشـابـه مـتنی را در تـمام صـفحات اینترنتی با دقت بالا و حساسیت به حـداقل چـهار کــلمه تـشابـه انجام میدهد و تمامی موارد احتمالی سرقت ادبی‌ را به‌ دقت مشخص میکند.
گزارش بسیار دقیق تشابه متنی مقاله خود را با ذکر درصد تـشابه، مـوارد تـشابـه متنـی و لـینک منـابع کپـی شـده بصورت هـایـلایت شـده در قالب فایل PDF در سریـع تـرین زمان ممکن دریافت کنید.
پشتیبانی از بررسی متن نه تنها به زبان انگلیسـی، بلکه به چـندیـن زبان مختلف از جـمله فرانسوی، آلمانـی، روسی، اسپانیایی، ترکی و سایر زبانهای لاتین انجام میپذیرد. توجه شود زبان فارسی مورد پشتیبانی ایدنتیکیت نیست.
متن خود را در قـیاس با اینترنت یـا مقاله خود بررسی کنید. جـستجـوی میـلیـاردها صـفحه ایـنترنتی بصورت آنلاین و لحظـه‌ ای انجام میشود. حتی صفحاتی که بصورت روزانه به اینترنت افزوده میشوند نیز مورد بررسی قرار میگیرند.
فایل های اسکن شده به هیـچ عـنوان در جـستجوگر ذخیـره نمیشوند و بعد از یک ساعت از سیستم حـذف میشوند و اگر در آینده توسط سرویس‌‌ های تشابه متنی دیـگر بررسی شوند بعنوان سرقت‌ ادبی شناخته نخواهند شد.
پشتیبانی از فرمت‌های مـختلف فایـل مانند پی دی اف و ورد. تشخیص خودکار شیوه ارجاع منابع درون متـن مانند هاروارد، ای پی ای، شیکاگو، ام‌ال‌ای
بر خلاف اکثر نرم‌ افزارهای تشخیص سرقت ادبی که تنها به بررسی صفحات اینترنتی محدود میشوند، سرویس‌ آیتنتیکیت علاوه‌ بر صفحات اینترنتی به دیتابیس آفلاین مجلات معتبر نیز دسترسی دارد.
بررسی مقاله خود از نظر پلاجیاریزم Plagiarism نحوه تشخیص پلاجیاریزم بررسی پلاجیاریزم با ithenticate چک کردن رایگان Plagiarism آنلاین مقاله سرقت ادبی مقاله با iThenticate | چک کردن سرقت ادبی با iThenticate گیگاپیپر
بررسی مقاله و تشخیص پلاجیاریزم Plagiarism با نرم افزار iThenticate چک کردن سرقت ادبی با iThenticate

روش شناسایی پلاجیاریزم

برای شناسایی پلاجیاریزم، نرم افزارهای زیادی وجود دارد. از طریق لینک نرم افزارهای سرقت ادبی می توانید دهها نرم افزار بیابید که برخی رایگان و برخی پولی هستند. متاسفانه نرم افزارهای رایگان، خیلی کلی در مورد متن شما نظر می دهند و گزارش دقیقی از پلاجیاریزم متنی ارایه نمی دهند و اصلا رضایت بخش نیست چون نمی دانیم چه بخشهایی از مقاله پلاجیاریزم داشته که باید رفع شود.

بهترین نرم افزار برای شناسایی پلاجیاریزم iThenticate میباشد. iThenticate یک سرویس پیشرو حرفه ای جهت تشخیص سرقت ادبی در سراسر جهان است که مورد استفاده بیشتر سردبیران و محققان قرار می گیرد. با نرم افزار iThenticate می توانید گزارش همانندیاب انگلیسی مقاله را دریافت کنید.

مشکلات پژوهشگران ایرانی در استفاده از آیتنتیکیت

متاسفانه استفاده از سرویس iThenticate: Plagiarism Detection Software به دلایل زیر با محدودیت جدی مواجه است.

  • تحریم های علمی
  • هزینه بالای سرویس iThenticate
  • شرایط سخت پرداخت انلاین با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی
سرویس بررسی سرقت ادبی یا plagiarism checker با استفاده از هر دو نرم افزار iThenticate و Turnitinبرقرار است. یعنی وابسته به تمایل شما می توانیم مقاله را با iThenticate و همچنین با Turnitin چک کنیم.

فیلم آموزشی کار با نرم افزار iThenticate

مقاله ارسالی با چه منابعی مقایسه خواهد شد؟

علاوه بر تمامی متون بارگزاری شده قابل جستجو در اینترنت، تمامی متون ارسالی از نظر تشابه نگارشی با بیش از 40 میلیون مقالۀ پژوهشی منتشر شده توسط بیش از 590 ناشر علمی، فنی و پزشکی بین المللی مقایسه خواهد شد. همچنین پایگاه داده مقایسه ای iThenticate شامل بیش از یک میلیون چکیده موجود در پایگاه PubMed، و بیش از 20000 عنوان پژوهشی از EBSCOhost و the Gale InfoTrac OneFile می باشد.

iThenticate همچنین دارای جستجوگر وب اختصاصی با نمایه سازی بیش از 10 میلیون صفحه وب به صورت روزانه و در مجموع بیش از 50 میلیارد صفحه وب است. همچنین می توان بیش از 100000 نشریه با آرشیوبندی بیش از 40 میلیون از مقالات علمی، کتب و مجموعه مقالات کنفرانس ها به iThenticate را که از طریق Cross Check طراحی شده، توسط خدمات iThenticate مورد جستجو قرار داد.

انواع فایل های مورد قبول در نرم افزار iThenticate کدامند؟

مقالات خود را می توانید در پسوندهای زیر MS Word، Word XML ، WordPerfect ، PostScript ، PDF ، HTML ، RTF ، HWP ، OpenOffice (ODT) و متن ساده، برای ما ارسال کنید تا از نظر سرقت ادبی چک شوند.

هزینه بررسی مقاله از نظر پلاجیاریزم

هزینه بررسی پلاجیاریزم هر فایل مقاله تا حداکثر 24 صفحه ،39 هزار تومان است.

در صورتی که متن ارسالی شما از نوع مقاله نیست، و به عنوان مثال قصد چک کردن متون یک کتاب، پایان نامه، پروپوزال یا هر متن دیگری را دارید در هنگام ثبت سفارش این موضوع را اعلام فرمایید تا همکاران ما در گیگاپیپر، در کوتاه ترین زمان هزینه چک کردن Plagiarism را بسته به شرایط شما اعلام نمایند.

تشخیص سرقت ادبی بصورت انلاین توسط سایت www.ithenticate.com انجام می شود .

مراحل بررسی سرقت ادبی مقاله با iThenticate

برای سفارش بررسی Plagiarism با iThenticate مراحل زیر را طی کنید:
1- فیش واریز + فایل مقاله (در یکی از فرمتهای مجاز) را به ایمیل سایت و یا تلگرام و یا واتس اپ ارسال کنید.
2- گزارش آیتنتیکیت در قالب PDF ارسال می شود.

 واریز هزینه

شماره کارت بانک ملی 6037998227824579 بنام زهرا تورجی زاده

نکات چک کردن پلاجیاریزم مقاله

1- قسمت قدردانی، و اطلاعات نویسنده را حتما قبل از ارسال فایل پاک کنید.

2- با توجه به اینکه تصاویر نقشی در پلاژیریسم ندارند، لطفا برای کاهش حجم فایل، تصاویر موجود را در سند را حذف کنید و سپس برای چک پلاجیاریسم ارسال کنید.

3- اگر می خواهید که منابع یا همان رفرنسهای مقاله شما در چک درصد تشابه لحاظ نشود، فایل مقاله را با حذف رفرنسها ارسال بفرمایید. توجه شود بررسی دوباره مشمول هزینه کامل چک سرقت ادبی است.

4- ملاک هزینه ،  تعداد کل صفحات مقاله به همراه شکلها ، جداول ، مراجع و… می باشد. اگر میخواهید که تعداد صفحات مقاله کمتر از 24 صفحه شود، میتوانید این بخشها را حذف کنید.

5-برای تفسیر گزارش iThenticate به ادرس https://www.ithenticate.com/products/faqs#reports مراجعه کنید.

6- برای پاسخ به سوالاتی شبیه

  • چه میزان سیمیلاریتی مجاز است؟
  • چه قسمتهایی از متن باید ریوایز شود؟
  • ………
  • به ادرس https://www.aje.com/arc/guide-how-to-read-ithenticate-report مراجعه کنید.

تنظیمات iThenticate برای چک کردن پلاجیاریسم مقاله

مطابق تنطیمات زیر می توان پلاجیاریسم را چک کرد. پیشفرض ما فقط دو مورد اول یعنی Exclude quotes و Exclude bibliography را تیک می زنیم. بنابراین در صورتی که شما تنظیم دیگری را مد نظر دارید، حتما همراه با فایل ارسال مقاله اعلام بفرمایید که کدام موارد باید انتخاب و کدام موارد نباید انتخاب شود. توجه کنید در صورتی که پس از ارسال فایل Report اعلام بفرمایید که با تنظیم دیگری می خواهید گزارش ایدنتیکیت ارسال شود، بایستی هزینه دوباره پرداخت شود.

Check to exclude quoted text from comparison of documents submitted in this folder
Exclude quotes

Check to exclude bibliography from comparison of documents submitted in this folder
Exclude bibliography

Check to exclude phrases associated with this folder (or with your account) from comparison of documents submitted in this folder
Exclude Phrases

Check to exclude match instances from reports that are below the set word count.
Exclude Small Matches

Check to exclude sources below the set thresholds from reports.
Exclude Small Sources

Exclude Sections:

Check to exclude the Abstract from comparison of documents submitted to this folder.
Abstract

Check to exclude the Methods and Materials section from comparison of documents submitted to this folder. Includes variations: Method, Methods, Materials and Methods

Methods and Materials

"<yoastmark

"<yoastmark

بررسی Similarity پایان نامه از نظر سرقت ادبی

هزینه بررسی و چک کردن سرقت ادبی تز و چک پلاجریسم با استفاده از ithenticate که کمتر از 80 صفحه دارند مبلغ 59 هزار تومان می باشد.برای پایان نامه ها متون بیشتر از 80 صفحه، بایستی تعداد صفحات اعلام، تا هزینه مشخص شود.

تخفیفات ویژه در بررسی سرقت ادبی مقاله

درصورتی که در یکسال نیاز به بررسی تشابه حداقل 5 مقاله دارید، می توانید با خرید یکی از بسته های پلاجیاریسم، علاوه بر سهولت دریافت ریپورت درصد تشابه، از هدایایی همچون بررسی رایگان سرقت ادبی مقاله بهره مند شوید. با خرید این بسته ها می توانید، هزینه بررسی سرقت ادبی با ithenticate را تا 19 هزار تومان به ازای هر مقاله کاهش دهید.

خرید پسورد iThenticate

برخی از پژوهشگران بخاطر مسایلی مانند 1- سرعت ارسال گزارش درصد تشابه مقاله و 2- امنیت سندشان خواستار خرید پسورد مستقیم iThenticate هستند.

1- همانطور که اشاره شد گزارش اکثرا در کمتر از یک ساعت و حداکثر 8 ساعت بعد ارسال می شود.

2- کلیه سندها، پس از ارسال گزارش پلاجیاریسم حذف می شود.

با این وجود در صورتی که می خواهید پسورد iThenticate را خرید کنید می توانید با ما مکاتبه کنید. هزینه اکانتهای ایدنتیکیت از 3 میلیون تومان به بالا می باشد (وابسته به اعتبار تعداد مقاله ای که قابل چک کردن است.

خرید پسورد Turnitin

با توجه به اینکه قیمت اکانت iThenticate برای استفاده شخصی مناسب نیست، پژوهشگران می توانند از اکانت Turnitin استفاده کنند. در هفته تقریبا 3 تا 5 مقاله را می توانید با ترنیتین چک کنید. برای خرید پسورد ترنیتین به لینک مربوطه مراجعه کنید.

سوالات متداول در تشخیص سرقت ادبی مقاله با iThenticate

زمان تحویل فایل PDF گزارش نرم افزار iThenticate ؟

بررسی سرقت ادبی+ تعیین درصد مشابهت با نرم افزار IThenticate در قالب فایل PDF ارسال می شود. تمام نتایج در کمتر از 8 ساعت و معمولا طی 15 دقیقه اول ارسال می شود.

آیا امکان چک کردن متن فارسی هم وجود دارد؟

بله. با این حال به منابع فارسی محدود شده دسترسی ندارد. برای مقالات انگلیسی، به کل منابع دسترسی دارد.

آیا برای چک کردن مجدد مقاله میبایست اعتبار جدید خریداری شود؟

پس از اینکه گزارش Plagiarism ارسال شد، درصورتی که میزان درصد تشابه مقاله بیشتر از 20 درصد باشد، نیاز است که نویسنده با تغییر بخشهایی از مقاله و پارافریز مقاله دوباره مقاله را جهت بررسی چک کند. بررسی دوباره نیازمند واریز دوباره هزینه است.

تعداد کلمه قابل بررسی در هر نوبت ارسال مقاله چقدر می باشد؟

شما می توانید تا حداکثر 40 صفحه فایل برای ما ارسال کنید منوط بر اینکه حجم فایل مقاله یا کتاب و یا هر نوشته دیگری از 40 مگابایت بیشتر نباشد.

نمونه گزارش ارسالی نرم افزار iThenticate چگونه است؟

نمونه ای از گزارش های تحویلی توسط سامانه مشابهت یاب آیتنتیکیت

در این قسمت، مروری سریع خواهیم داشت بر آنچه که برای شما به عنوان گزارش آیتنتیکیت به صورت PDF توسط گیگاپیپر ارسال می شود.

ما برای شما گزارش ها را در قالب فایل پی دی اف (pdf) ارسال می کنیم. هر گزارش ارسالی شامل 3 قسمت اصلی می باشد.
1.Cover Page (که صفحه اول هر پی دی اف ارسالی را شامل می شود)

در این صفحه عنوان فایل ارسالی شما و نام سفارش دهنده اثر درج می شود.

2.محتوای اصلی (که از صفحه 2 تا صفحه نامحدود بسته به مقدار مطلب شما ادامه خواهد داشت)

در این صفحات، هر قسمت از متن اصلی ارسالی شما، در صورتی که توسط نرم افزار iThenitcate مشکوک به سرقت ادبی/علمی شناخته شود، با یک رنگ به خصوص هایلایت و شماره گزاری خواهد شد. توضیح اینکه،هر رنگ و هر شماره، نماینده یک رفرنس به خصوص است که در قسمت سوم گزارش ارسالی قابل مشاهده است)

سرقت ادبی مقاله | بررسی مقاله و تشخیص پلاجیاریزم Plagiarism با نرم افزار iThenticate بررسی سرقت ادبی مقاله با iThenticate تعیین درصد تشابه مقاله (Plagiarism) با آیتنتیکیت
چک سرقت ادبی مقاله با ایدنتیکیت | بررسی پلاجیاریسم با iThenticate | مشابهت یاب

3.گزارش درصد تشابهات/ اعلام رفرنس ها

در این صفحات که شروع ان با درج یک درصد بزرگ می باشد، شما می توانید به درصد تشابه کلی متن شما با متون جستجو شده توسط iThenticate دست یابید. همچنین، در این صفحه، رفرنس خطوط  Highlight شده بر اساس رنگ یا شماره مشخص شده اعلام شده اند و شما می تواند به تعداد لغت و میزان درصدی که از هر رفرنس استفاده شده است نیز دسترسی داشته باشد.

اگر به منبع یک مطلب استناد (رفرنس دهی) کنیم، آیا ممکن است باز هم متهم به سرقت ادبی شویم؟

در صورت استناد درست و منطبق با قوانین، میتوانیم ایده ها و یا عبارات منابع دیگر را براحتی استفاده کنیم. ولی باید به طور کل مراقب باشیم که از این امکان سوءاستفاده نکنیم، مثلاً اگر فردی عمده­ی اثر خود را مستند به کلمات یا ایده های شخص دیگری بکند باز هم ممکن است به سرقت ادبی متهم شود. همچنین، اگر فردی کلمات یک منبع استناد شده را با تغییرات کم و بدون استفاده از علامت نقل قول (quotation marks) استفاده کند، باز هم ممکن است به سرقت ادبی متهم شود.

نیاز دارم که خودم به سایت iThenticate دسترسی داشته باشم و خودم مقاله ام را از نظر دزدی ادبی چک کنم؟

برای اینکار نیاز به یوزر و پسورد iThenticate دارید. بری خرید اکانت iThenticate به لینک مربوطه رجوع کنید. توجه داشته باشید که اکانتهای موجود امکان بررسی و تشخیص تشابهات ادبی برای حداقل هزار مقاله را دارد و هزینه انها بیشتر از 450 هزار تومان می باشد. برای همین درصورتی که نیاز به چک کردن سرقت ادبی چند مقاله دارید، ارسال مقاله و چک کردن پلاجیاریزم ان توسط ما بصرفه تر است.

 

آیا این هزینه شامل پارافریز (رفـع اثـر سـرقت ادبـی) هم میشود؟

خیر. این اسکن تنها شامل گزارش موارد تشابه متنی و یا سرقت ادبی است. ما هیچگونه تغییری در متن شما ایجاد نمیکنیم. با استفاده از این گزارش، شما میدانید چه قـسمت هایی از متن بعنوان سرقت ادبی شناخته خواهد شد و میتوانید به راحتی نسبت به بازنویسی آن اقدام کنید. برای پارافریز مقاله، می توانید با بخش چاپ مقاله مکاتبه کنید.

بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان چگونه است؟

شما می توانید با دعوت از 6 نفر به استفاده از سرویس پلاجریزم از چک کردن رایگان سیمیلاریتی استفاده کنید. پس از اینکه 6 نفر معرفی شده، از سرویس چک کردن سیمیلاریتی مقاله استفاده کردند، می توانید مقاله خود را ارسال کنید تا به صورت رایگان درصد تشابه مقاله و ریپورت ان ارسال شود. با این فرایند سرقت ادبی مقاله به صورت رایگان انجام می شود.

چرا از رفرنسهای مقاله هم سیمیلاریتی گرفته است؟

در برخی از مقالات مقداری از درصد تشابه مربوط به رفرنسهای ان است.و در برخی از مقالات هیچ سیمیلاریتی از بخش رفرنس اعلام نشده است. اینکه چرا در برخی از مقالات از بخش References هم درصد تشابه می گیرد اطلاعی نداریم. اگر از دوستان شخصی اطلاعاتی دارد در بخش نظرات اعلام کند. اگر نیاز دارید که سند شما دوباره بدون رفرنس با iThenticate چک شود، مستلزم پرداخت دوباره هزینه است.

چرا این درصد تشابه اعلام شده؟ و سوالاتی مشابه که مربوط به نحوه عملکرد آیتنتیکیت است.

ما از اطلاعی از نحوه کار سایت iThenticate.com نداریم. برای توضیحات راجع به نحوه کار ان به ادرس http://www.ithenticate.com/training رجوع کنید.

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا