سرقت ادبی Plagiarism

تعیین درصد تشابه یا سرقت ادبی مقاله با Turnitin

تعیین درصد مشابهت مقاله با ترنیتین، رفع پلجریسم و سرقت ادبی

تعیین درصد تشابه مقاله با Turnitin

خدمات تعیین و درصد مشابهت مقاله با ترنیتین و رفع پلجریسم و سرقت ادبی مقاله توسط موسسه گیگاپیپر ارائه می شود. برای اطلاع از نحوه تعیین درصد تشابه یا سرقت ادبی در مقاله با Turnitin به انتهای صفحه رجوع کنید.

مفهوم Plagiarism

سرقت ادبی (Plagiarism) را می­توان یک «تصاحب غیر منصفانه» و «دزدی و نشر زبان، اندیشه ها، ایده ها و یا عبارت­های نویسنده دیگر»، و «بازتعریف آن به عنوان کار اصلی خود و جا انداختن آن به اسم خود» تعریف کرد؛ یا این‌که اندیشه­ای را به گونه ­ای بیان نمود که آن ایده، به صورت مبهم و غیر شفاف یا غیر قانونی باقی بماند و مشخص نشود که ریشه آن در کجا است. این پدیده، همواره به پژوهش‌های امروزی و در کنار پیدایش فناوری اطلاعات متقارن بوده و در شدت یافتن سرقت ادبی آگاهانه یا نا آگاهانه، تأثیر بسیاری داشته است.

سایت اینترنتی سرقت ادبی Turnitin

شرکت «ترنیتین»، academic plagiarism checker در سنجش و بهبود آموزش دانشجویان، به عنوان یک پیش‌گام جهانی به فعالیت مشغول می­باشد. این شرکت، خدماتش را بر محور بررسی اصالت نوشتار، درجه­بندی برخط و بازبینی هم‌زمان قرار داده است که این امر، موجب بهینه­ سازی وقت استادان و بازخورد غنی آن برای دانش­آموزان می­گردد.

این محصول، یکی از پرکاربردترین محصولات آموزشی در سراسر دنیا است و در بیش از 000/10 مؤسسه (مشتمل بر 135 کشور)، مورد استفاده قرار گرفته است. این مؤسسات به صورت برخط، آثار و مقالات دانشجویان و ارزش‌یابی آن­ها را بررسی می­نمایند.

«ترنیتین»، همچنین پایگاه دیگری را به نام «iThenticate» پیشنهاد می­کند که آن نیز به عنوان یک ابزار در شناساندن سرقت علمی در مقالاتِ ارائه‌شده به نشریات، به عرضه خدمات می­پردازد. این پایگاه که نوشتارها را بررسی می­نماید، یک ابزار شکل‌دهنده مناسب برای نویسنده ها به شمار می­آید. شایان توجه است که پایگاه ترنیتین، به وسیله مؤسسه «Warburg Pincus» پشتیبانی شده، دفتر مرکزی آن در اوکلند آمریکا (در نزدیکی شهر سانفرانسیسکو) بوده و همچنین به کمک یک مؤسسه بین‌المللی در شهر نیوکاسل انگلیس، به فعالیت مشغول است.

تعیین درصد مشابهت مقاله با ترنیتین، رفع پلجریسم و سرقت ادبی

1- کافیست مقاله خود را ( در فرمت PDF و یا Word) از طریق یکی از راههای ارتباطی مشخص شده در صفحه ارتباط با گیگاپیپر ارسال کنید.

2- مشخصات واریزی (واریز هزینه 24 هزار ت به یکی از حسابهای سایت گیگاپیپر)

3- گزارش درصد شباهت (سرقت ادبی) در قالب PDF در کمتر از 8 ساعت برای شما ارسال می شود.

در صورتی که مقاله و یا متن شما از 24 صفحه بیشتر می باشد، هزینه پلاجیاریسم ان متفاوت است. برای اطلاع از قیمت ان، تعداد صفحات ان را به ما اعلام تا قیمت دقیق بررسی درصد تشابه مقاله اعلام شود.

فایل نتیجه بررسی سرقت ادبی حاوی هایلایت های مختلفی می باشد که با ذکر منبع، مقدار و درصد مشابهت مقاله شما را با مقالات و نوشته های چاپ شده قبلی مشخص می کند. برای بررسی سرقت ادبی مقاله خود همین امروز اقدام کنید.

درصد تشابه یا سرقت ادبی در مقاله با Turnitin تعیین درصد مشابهت مقاله با ترنیتین، رفع پلجریسم و سرقت ادبی بررسی پلاجیاریسم مقاله با Turnitin نرم افزار سرقت ادبی گیگاپیپر
درصد تشابه یا سرقت ادبی در مقاله با Turnitin تعیین درصد مشابهت مقاله با ترنیتین، رفع پلجریسم و سرقت ادبی بررسی پلاجیاریسم مقاله با Turnitin نرم افزار سرقت ادبی

 

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا