دانلود گزارش از IDC
دانلود گزارش IDC MarketScape Worldwide Digital Transformation Service
فایل گزارش IDC MarketScape Worldwide Digital Transformation Service در ارشیو گیگاپیپر موجود است. برای دریافت فایل PDF با ما مکاتبه کنید.
This IDC study represents a vendor assessment of the digital transformation consulting and systems integration services ecosystem through the IDC MarketScape model. This assessment discusses both quantitative and qualitative characteristics that explain success in the ecosystem. This IDC MarketScape covers a variety of vendors participating in the digital transformation services space. The evaluation is based on a comprehensive and rigorous framework that assesses vendors relative to the criteria and one another and highlights the factors expected to be the most influential for success in the market during both the short term and the long term.
“With customers expecting to achieve business outcomes, create innovative solutions that produce results, and transform business processes upon implementation of a digital transformation solution, digital implementation services providers must focus on a balanced services portfolio that not only offers digital technology implementation solutions but also cater to customers’ business process transformation needs,” says Ali Zaidi, research director, IT Consulting and Systems Integration Business Strategies at IDC.
خرید گزارش IDC MarketScape Worldwide Digital Transformation Service
جهت اطمینان از کیفیت گزارش، دو صفحه از ان به عنوان نمونه بصورت رایگان قابل مشاهده است.
چکیده خدمات تبدیل دیجیتال IDC MarketScape در سراسر جهان
این مطالعه IDC نشان دهنده ارزیابی فروشنده از اکوسیستم ادغام خدمات مشاوره و تحویل دیجیتال از طریق مدل IDC MarketScape است. این ارزیابی ویژگی های کمی و کیفی را که موفقیت در اکوسیستم را توضیح می دهد، مورد بحث قرار می دهد. این IDC MarketScape انواع مختلف فروشندگان شرکت کننده در فضای سرویس دیجیتال را پوشش می دهد. ارزیابی بر اساس یک چارچوب جامع و دقیق است که فروشنده ها را نسبت به معیارها و یکدیگر ارزیابی می کند و عوامل موثر بر موفقیت در بازار را در کوتاه مدت و بلند مدت برجسته می کند.
“با انتظارات مشتریان برای دستیابی به نتایج کسب و کار، راه حل های نوآورانه ای را که نتایج را تولید می کنند و فرآیندهای کسب و کار را با پیاده سازی یک راه حل تحول دیجیتالی تبدیل می کنند، ارائه دهندگان خدمات پیاده سازی دیجیتال باید بر روی یک پرونده خدمات متعادل قرار گیرند که نه تنها راه حل های پیاده سازی فن آوری دیجیتال، علی زایدی، مدیر تحقیقات، مشاوره فناوری اطلاعات و استراتژی های کسب و کار یکپارچه سازی سیستم در IDC می گوید: نیازهای تبدیل نیاز به فرایندهای تجاری مشتریان.