دانلود مقاله

دانلود مقالات Journal of Perinatology

دانلود مقالات Nature

خرید پسورد ژورنال Journal of Perinatology

برای دسترسی به مقالات نشریه Journal of Perinatology با ما مکاتبه کنید. اکانتی به شما داده می شود که می توانید با ان یوزر و پسورد به مقالات ژرونال  Perinatology به ادرس https://www.nature.com/jp دسترسی داشته باشید. همچنین امکان تهیه مقالات این ژورنالها به صورت ایشو Issue هم قابل تهیه است. فرضا دانلود مقالات ژورنال خون برای سال jan 2020.

دانلود مقاله از نیچر

همچنین در صورتی که نیاز به هر مقاله یا دانلود مجموعه کامل مقالاتی از سایت نیچر داشتید، کافیست ادرس ان را برای ما ارسال کنید. مقاله یا مقالات کامل Nature.com خدمتتتان ارسال می شود.

دسترسی به مقالات نشریه Perinatology

The Journal of Perinatology is a monthly peer-reviewed medical journal covering perinatology. It was established in 1981 as the Journal of the California Perinatal Association, obtaining its current name in 1984. It is published by Nature Publishing Group on behalf of the California Perinatal Association, of which it is the official journal. The editor-in-chief is Edward E. Lawson (Johns Hopkins Hospital). According to the Journal Citation Reports, the journal has a 2014 impact factor of 2.072

دانلود مقاله های Perinatology

ژورنال Perinatology یک مجله پزشکی ماهانه است که مورد بررسی قرار می گیرد. در سال 1981 با عنوان مجله انجمن Perinatal کالیفرنیا تأسیس شد و نام فعلی خود را در سال 1984 بدست آورد. این گروه توسط انتشارات Nature به نمایندگی از انجمن Perinatal کالیفرنیا منتشر شده است ، که این مجله رسمی است. سردبیر ادوارد ای. لوسون (بیمارستان جان هاپکینز) است. طبق ژورنال Citation Reports ، این ژورنال از ضریب تأثیرگذاری در سال 2014 2.072 برخوردار است. شما می توانید با مراجعه به هر یک از این مجلات، لیست مقالاتی که در سال های مختلف در آن نشریه منتشر شده را بررسی نموده و سفارش دانلود  مقالات را به گیگاپیپر بدهید.

همچنین می توانید بصورت ایشو، درخواست تهیه مقالات را بدهید. مثلا دانلود مجله Perinatology در سال 2020 به طور کامل.

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا