سرقت ادبی Plagiarism

دانلود رایگان نرم افزار iThenticate

راهنمای استفاده از iThenticate

تخفیف ویژه تا 15 بهمن 97 : هزینه ارسال Report پلاجیاریسم با سایت آیتنتیکیت با هزینه تنها 11 هزار تومان

کاربرد iThenticate

iThenticate خدمات مربوط به چک کردن سرقت ادبی برای اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و دانشجویان است. iThenticate از همان شرکتی است که Turnitin را ایجاد کرده است.  سایت iThenticate به شما امکان می دهد تا پس از نگارش مقاله ، پیشنهاداتی را برای نقل قول های نادرست و اشتباهات دیگر که می تواند سرقت ادبی بحساب آید، دریافت کنید. بدین ترتیب و با اصلاح ان بخشها از تحصیلات دانشگاهی و شهرت حرفه ای خود محافظت کنید. زیرا دزدی ادبی چه خواسته و چه ناخواسته، اعتبار علمی شما را زیر سوال می برد.

سایت iThenticate در چه منابعی بررسی می کند؟

نرم افزار آیتنتیکیت اسکن اسناد را براساس پایگاه داده های گسترده ای از اسناد و فایل های گرفته شده از اینترنت، و همچنین از بیش از 26،000،000 مقاله های منتشر شده، 80 ناشران علمی، فنی و پزشکی جهانی، بیش از 1 میلیون خلاصه و استناد از PubMed، اسکن می کند. بیش از 20،000 عنوان تحقیق علمی از EBSCOhost و Gale InfoTrac OneFile. iThenticate نیز توسط منابع مالی اصلی مانند وزارت انرژی، بنیاد ملی علوم، موسسه ملی بهداشت و موسسه ملی بهداشت روان استفاده می شود. در نتیجه محققان UF می توانند از همان ابزار استفاده شده توسط این و دیگر سازمان ها برای کمک به ارزیابی کار خود استفاده کنند.

This database includes:

  • 40 million+ works from 590+ global scientific, technical and medical publishers and 90,000+ journals
  • 300,000+ theses and dissertations via ProQuest
  • 92 million+ major newspapers, magazines, encyclopedias, periodicals, and books
  • 50 billion+ web pages indexed by iThenticate’s own web crawlers
توجه کنید که iThenticate دارای نرم افزار نصبی نیست. بلکه شما با داشتن یوزر و پسورد آیتنتیکیت به سایت https://app.ithenticate.com/login رجوع می کنید و پس از لاگین، می توانید مقاله خود را آپلود کنید.پس از چند دقیقه میزان درصد تشابه اعلام می شود. برای دریافت اکانت iThenticate با ما مکاتبه کنید.

Similarity Check چیست؟

خروجی یک تحلیل توسط iThenticate یک گزارش شباهت یا Similarity Check یا سیمیلاریتی مقاله نامیده می شود. شگفت آور است که این گزارش معمولا در عرض چند دقیقه بسته به طول سند آپلود شده تحویل داده می شود.

گزارش های مشابهت (Similarity reports) در یک مقاله دستنویس (manuscript) نشان می دهد که چه درصدی از متن مقاله با اسنادی که در پایگاه داده iThenticate ایندکس شده ، مشابهت دارد. قسمتهای مشابه به عنوان درصد تشابه به منبع گزارش می شوند، و نرم افزار iThenticate مواردی از متن را که شباهت دارد به همراه اسم مقاله ، نویسندگان منابع شناسایی می کند. این کار نویسندگان مقاله را قادر می سازد که مطابق هایلایت های صورت گرفته یا منبع را بصورت رفرنس در مراجع ذکر کند و یا پارافرایز صورت دهد. این اقدام باید قبل از ارسال مقاله به ناشر یا سردبیر ژورنال صورت گیرد.

نحوه محاسبه درصد تشابه مقاله در سایت iThenticate

یکی از اساسی ترین سوالاتی که پرسیده می شود این است که این درصد تشابه چگونه محاسبه شده است. و چگونه می شود درصد تشابه را کاهش داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت ایتنتیکیت رجوع شود.

How is the similarity Index calculated for each of the reports?

The similarity index does not change when viewing different report modes. To calculate the Similarity Index, our system first makes a digital fingerprint of the submitted document’s text and searches it against each of the repositories selected to be searched against within the system. Then once the document is scanned against the selected content repositories our system takes the # of matching words our system found within the document and divides it by the document’s total word count to produce the Similarity Index percentage for the report.

If exclusion options are applied to the document our system would recalculate the similarity index percentage and remove all matches that the exclusion option logic excluded from the report.

برای دریافت خروجی گزارش iThenticate با ما مکاتبه کنید. پس ارسال مقاله به همراه فیش واریزی فایل PDF درصد تشابه مقاله خدمتتتان ارسال می شود. کلیه بخشهایی از متن مقاله که با منابع آیتنتیکیت مشابه داشته است، در PDF خروجی Highlight شده است.
راهنمای استفاده از iThenticate | یوزر و پسورد آیتنتیکیت | اکانت iThenticate | دانلود رایگان نرم افزار iThenticate | ویدیوی آموزش کار با سایت iThenticate | مشابهت مقاله
راهنمای استفاده از iThenticate | یوزر و پسورد آیتنتیکیت | اکانت iThenticate | دانلود رایگان نرم افزار iThenticate | ویدیوی آموزش کار با سایت iThenticate | مشابهت مقاله

پلاجیاریسم چیست؟ روشهای جلوگیری از سرقت ادبی چیست ؟

در این ویدیو اموزش خواهید دید که پلاجیاریسم چیست و چگونه مقاله ای بنویسیم که درصد تشابه ان کم باشد. همچنین روشهایی برای جلوگیری از پلاجیاریسم اموزش داده شده است .

This Video will address how to write a Works Cited page and how to incorporate in-text citations within an essay.

ویدیوی آموزش کار با سایت iThenticate

در این ویدیو اموزش داده می شود که پس از دریافت یوزر و پسورد آیتنتیکیت از سایت گیگاپیپر، چگونه مقاله خود را آپلود کنید. همچنین چگونه گزارش سرقت ادبی را مشاهده و در قالب PDF دانلود کنید. سایت  iThenticate به عنوان اصلی ترین منبع چک کردن سرقت ادبی است. با دریافت اکانت iThenticate امکان تشخیص سرقت علمی مقالات و پایان نامه به صورت آنلاین برایتان فراهم می شود. برای دریافت یوزر و پسورد http://www.ithenticate.com با ما مکاتبه کنید.

آموزش و تحلیل iThenticate Report

پس از بررسي فایل توسط iThenticate ، درصد تشابه مقاله لاتين plagiarism اعلام می شود. این گزارش در ویدیوی زیر تحلیل و iThenticate Report توضیح داده شده است. همچنین کار با بخش Match Overview و انجام تنظیمات پیشرفته در این پنل آموزش داده شده است.

 

دانلود کتاب مقاله استاندارد | پسورد سایت های علمی

برای سفارش موارد زیر، با تلگرام و یا ایمیل ما مکاتبه کنید. دانلود مقاله ، خرید ایبوک ، دانلود استاندارد ، دریافت پایان نامه و خرید پسورد دانشگاهی خرید کتابهای آمازون، خرید اکانت iThenticate

مقاله های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام چگونه درصد سیمیلاریتی مقاله رو پیدا کنم؟ چگونه یوزر و پسورد ایتنتیکیت رو جهت برسی میزان سیمیلاریتی مقاله بخریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا