دانلود استاندارد API 20C خرید Closed Die Forgings for Use in the Petroleum and Natural Gas Industry

خرید استاندارد API 20C

برای دانلود استاندارد API 20C و خرید استاندارد Closed Die Forgings for Use in the Petroleum and Natural Gas Industry بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود. توجه کنید که نسخه استاندارد 2020 می باشد.کد chr

کلیه استانداردهای API استانداردهاي انجمن نفت و پتروشيمي آمريکا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد American Petroleum Institute مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

API STD 20C
Closed Die Forgings for Use in the Petroleum and Natural Gas Industry, Third Edition
STANDARD by American Petroleum Institute, 04/01/2020
خرید استاندارد API 20C دانلود استاندارد API 20C دانلود استاندارد Closed Die Forgings for Use in the Petroleum and Natural Gas Industry
خرید استاندارد API 20C دانلود استاندارد API 20C دانلود استاندارد Closed Die Forgings for Use in the Petroleum and Natural Gas Industry

لینک استاندارد API 20C:

https://www.techstreet.com/standards/api-std-20c?product_id=2112354

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

Price : 15$

دانلود رایگان استاندارد API 20C

برای اطمینان از کیفیت استاندارد API 20C، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

API STD 20C
Closed Die Forgings for Use in the Petroleum and Natural Gas Industry, Third Edition
STANDARD by American Petroleum Institute, 04/01/2020

درباره استاندارد API 20C خرید API 20C

This API specification identifies requirements for the forging manufacturer qualification, production, marking and documentation of closed die forgings for use in the petroleum and natural gas industries when referenced by an applicable equipment standard or otherwise specified as a requirement for conformance.

This specification is applicable to equipment used in the oil and natural gas industries where service conditions warrant the use of closed die forgings. Examples include pressure-containing or load-bearing components.

This specification establishes requirements for four different FSLs. These FSL designations define different levels of forged product technical, quality, and qualification requirements.

دانلود استاندارد جعل فرفورژه برای استفاده در صنعت نفت و گاز طبیعی

این مشخصات API الزامات مربوط به صلاحیت تولیدکننده جعل ، تولید ، علامت گذاری و مستندسازی فرورفتگی های بسته شده را برای استفاده در صنایع نفت و گاز طبیعی در صورت مراجعه به استاندارد تجهیزات قابل استفاده یا در غیر این صورت به عنوان الزام برای انطباق مشخص می کند.

این مشخصات برای تجهیزات مورد استفاده در صنایع نفت و گاز طبیعی که در آن شرایط خدمات استفاده از فرورفتگی های بسته را ضمانت می کند قابل استفاده است. نمونه ها شامل اجزای حاوی فشار یا بار هستند.

این مشخصات الزامات مربوط به چهار FSL مختلف را تعیین می کند. این عناوین FSL سطوح مختلف الزامات فنی ، کیفیت و کیفی محصول جعلی را تعریف می کند.

دکمه بازگشت به بالا