دانلود استاندارد CSA C22.1

خرید استاندارد CSA C22.1

برای دانلود استاندارد CSA C22.1 و خرید استاندارد Canadian Electrical Code Part I Safety Standard for Electrical Installations بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. استاندارد کد های برق کانادا قسمت اول: استاندارد ایمنی برای تاسیسات الکتریکی در فرمت PDF ارسال می شود. توجه کنید که نسخه استاندارد 2018 می باشد.

کلیه استانداردهای CSA استانداردهاي ملي کانادا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد، شماره استاندارد Canadian standard association مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید استاندارد CSA C22.1 دانلود استاندارد CSA C22.1 خرید CSA C22.1
خرید استاندارد CSA C22.1 دانلود استاندارد CSA C22.1 خرید CSA C22.1
لینک استاندارد کد های برق کانادا . قسمت اول: استاندارد ایمنی برای تاسیسات الکتریکی :

https://www.techstreet.com/standards/csa-c22-1-18?product_id=1999075

Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه

دانلود رایگان استاندارد CSA C22.1

برای اطمینان از کیفیت استاندارد CSA C22.1، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

CSA C22.1-18
Canadian Electrical Code Part I Safety Standard for Electrical Installations (24th Edition)
standard 2018

Edition: 24th
Published: 2018
ISBN(s): 9781488311413
Number of Pages: 937

درباره استاندارد CSA C22.1

This Code applies to all electrical work and electrical equipment operating or intended to operate at all voltages in electrical installations for buildings, structures, and premises, including factory-built relocatable and non-relocatable structures, and self-propelled marine vessels stationary for periods exceeding five months and connected to a shore supply of electricity continuously or from time to time, with the following exceptions:
a) installations or equipment employed by an electric, communication, or community antenna distribution system utility in the exercise of its function as a utility, as recognized by the regulatory authority having jurisdiction, and located outdoors or in buildings or sections of buildings used for that purpose;

خرید استاندارد کد های برق کانادا قسمت اول استاندارد ایمنی برای تاسیسات الکتریکی

b) equipment and facilities that are used in the operation of an electric railway and are supplied exclusively from circuits that supply the motive power;
c) installations or equipment used for railway signalling and railway communication purposes, and located outdoors or in buildings or sections of buildings used exclusively for such installations;
d) aircraft; and
e) electrical systems in ships that are regulated under Transport Canada.

دانلود استاندارد CSA C22.1

این آیین نامه در مورد کلیه کارهای الکتریکی و تجهیزات برقی که کار می کنند و یا در نظر گرفته شده برای کار با تمام ولتاژ در تاسیسات برقی ساختمان ها ، سازه ها و محوطه ها ، از جمله سازه های قابل جابجایی و غیر قابل جابجایی ساخته شده توسط کارخانه ، و کشتی های دریایی خودران در حالت ایستاده برای دوره های بیشتر پنج ماه است و به استثنائات زیر به طور مداوم یا هر از گاهی به برق ساحل وصل می شود:
الف) نصب و راه اندازی تجهیزات یا تجهیزات مورد استفاده در سیستم توزیع آنتن برقی ، ارتباطی یا اجتماع در اجرای عملکرد خود به عنوان یک ابزار ، به عنوان تشخیص داده شده توسط نهاد نظارتی که دارای صلاحیت صلاحیت است ، و در خارج از خانه یا در ساختمانها یا بخشهایی از ساختمانهایی که برای آن استفاده می شود ، شناخته شده است. هدف؛
ب) تجهیزات و تأسیساتی که در بهره برداری از راه آهن برقی مورد استفاده قرار می گیرد و منحصراً از مدارهایی که منبع نیروی محرکه را تأمین می کنند تأمین می شود.
ج) تاسیسات یا تجهیزات مورد استفاده در سیگنالینگ راه آهن و اهداف ارتباطی راه آهن ، و در خارج از منزل یا در ساختمانها یا بخشهایی از ساختمانهایی که بطور انحصاری برای چنین تاسیساتی مورد استفاده قرار گرفته اند.
د) هواپیما. و
ه) سیستم های برقی در کشتی هایی که تحت حمل و نقل کانادا تنظیم می شوند.

دکمه بازگشت به بالا