دانلود ایبوک The Psychology of Social Media
خرید ایبوک The Psychology of Social Media
برای دانلود کتاب The Psychology of Social Media و خرید ایبوک The Psychology of Social Media بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب The Psychology of Social Media ایمیل می شود. این ایبوک در فرمت پی دی اف اورجینال و به زبان انگلیسی پس از واریز ارسال می شود.
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.
The Psychology of Social Media (The Psychology of Everything) 1st Edition, Kindle Edition
by Ciarán Mc Mahon (Author)
Series: The Psychology of Everything
Paperback: 116 pages
Publisher: Routledge; 1 edition (April 15, 2019)
Language: English
ISBN-10: 1138047759
ISBN-13: 978-1138047754
Download Please Contact Us :
Price : 15$
لینک کتاب The Psychology of Social Media از سایت Amazon.org :
https://www.taylorfrancis.com/books/9781315170619
https://public.ebookcentral.proquest.com/choice/publicfullrecord.aspx?p=5741692
دانلود رایگان کتاب The Psychology of Social Media
برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.
Taylor & Francis Group
15/04/2019
The Psychology of Everything Ser.
9781351692441
9781138047747
English
117
دانلود کتاب The Psychology of Social Media
Are we really being ourselves on social media? Can we benefit from connecting with people we barely know online? Why do some people overshare on social networking sites?
The Psychology of Social Media explores how so much of our everyday lives is played out online, and how this can impact our identity, wellbeing and relationships. It looks at how our online profiles, connections, status updates and sharing of photographs can be a way to express ourselves and form connections, but also highlights the pitfalls of social media including privacy issues.
From FOMO to fraping, and from subtweeting to selfies, The Psychology of Social Media shows how social media has developed a whole new world of communication, and for better or worse is likely to continue to be an essential part of how we understand our selves.
دانلود ایبوک روانشناسی رسانه های اجتماعی
آیا واقعاً خودمان در رسانه های اجتماعی هستیم؟ آیا می توانیم از ارتباط با افرادی که به سختی آنها آنلاین می شناسیم ، سود ببریم؟ چرا برخی از افراد در سایت های شبکه های اجتماعی نظارت زیادی می کنند؟
روانشناسی رسانه های اجتماعی بررسی می کند که چقدر زندگی روزمره ما به صورت آنلاین پخش می شود و اینکه چگونه این می تواند بر هویت ، رفاه و روابط ما تأثیر بگذارد. این بررسی می کند که چگونه پروفایل های آنلاین ، اتصالات ، به روزرسانی وضعیت و به اشتراک گذاری عکس می تواند راهی برای بیان خودمان و ایجاد ارتباطات باشد ، اما همچنین خطاهای رسانه های اجتماعی از جمله موارد مربوط به حریم خصوصی را برجسته می کند.
روانشناسی رسانه های اجتماعی ، از FOMO گرفته تا سرخوردگی ، و از subtweeting گرفته تا سلفی ، نشان می دهد که چگونه رسانه های اجتماعی دنیای کاملاً جدیدی از ارتباطات را توسعه داده اند ، و بهتر یا بدتر احتمالاً همچنان بخشی اساسی در درک ما از خود است.