دانلود کتاب Brand Valuation

خرید ایبوک Brand Valuation

برای دانلود ایبوک Brand Valuation و خرید کتاب ارزیابی برند بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال  ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Routledge دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت skillport.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Brand Valuation

دانلود کتاب Brand Valuation دانلود ایبوک ارزیابی برند ISBN-13: 978-1138616899 ISBN-10: 1138616893 Publisher : Routledge
دانلود کتاب Brand Valuation دانلود ایبوک ارزیابی برند ISBN-13: 978-1138616899 ISBN-10: 1138616893 Publisher : Routledge

Brand Valuation (Routledge Studies in Accounting) 1st Edition
by Luc Paugam  (Author), Paul André (Author), Henri Philippe  (Author), Roula Harfouche (Author)

ISBN-13: 978-1138616899
ISBN-10: 1138616893
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Brand Valuation

https://www.routledge.com/Brand-Valuation/Paugam-Andre-Philippe-Harfouche/p/book/9781138616899

 

 

دانلود رایگان کتاب Brand Valuation

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Brand Valuation

In the new economy where value drivers are shifting from tangible to intangibles resources, brands are the most familiar asset. They are well known by consumers, perceived as a critical component of enterprise value and often motivate large mergers and acquisitions. Yet, brands are a complex intangible asset, and their valuation is a difficult task requiring a variety of expertise: legal, economic, financial, sector-specific and marketing.

Using rigorous methodologies, an analysis of the world of the new economy and an inquiry into the limits of modern valuation technics, this book offers empirical and theoretical background to the key issue of brand valuation. It provides answers to the many questions that arise when attempting to value a brand: How to understand the origin of brand value? How to assess its value objectively? Why valuations of some brands by consulting firms differ so widely? How to understand that some brands are valued millions of euros when the companies that own them are losing money?

Brand Valuation explains the economics and finance factors explaining the value and volatility of brands and presents the most commonly used methodologies to value brands such as the cost methods, the excess earnings approach, the relief-from-royalty method or the excess revenue approach. The methodologies covered are illustrated with numerous examples allowing the reader to grasp the advantages and limits of each valuation techniques. The book presents the relevant context of brand valuation including the applicable existing accounting and valuation standards and also discusses the models developed by consulting firms.

دانلود ایبوک ارزیابی برند

در اقتصاد جدید که محرک های ارزش از منابع ملموس به منابع غیر مشهود تغییر می کنند ، مارک ها آشنا ترین دارایی هستند. آنها توسط مصرف کنندگان کاملا شناخته شده اند ، به عنوان یک جز critical حیاتی از ارزش شرکت درک می شوند و اغلب باعث ایجاد ادغام و ادغام بزرگ می شوند. با این حال ، مارک ها یک دارایی نامشهود پیچیده هستند و ارزیابی آنها یک کار دشوار است که نیاز به تخصص های مختلف دارد: حقوقی ، اقتصادی ، مالی ، خاص بخش و بازاریابی.

این کتاب با استفاده از روش های دقیق ، تجزیه و تحلیل دنیای اقتصاد جدید و تحقیق در مورد محدودیت های تکنیک های مدرن ارزیابی ، زمینه تجربی و نظری را برای موضوع اصلی ارزیابی برند ارائه می دهد. این پاسخ به بسیاری از س questionsالاتی که هنگام تلاش برای ارزش گذاری یک نام تجاری ایجاد می شود ، ارائه می شود: چگونه می توان منشا value ارزش نام تجاری را درک کرد؟ چگونه ارزش آن را به صورت عینی ارزیابی کنیم؟ چرا ارزیابی برخی از مارک ها توسط شرکت های مشاوره بسیار متفاوت است؟ چگونه می توان فهمید که ارزش برخی از مارک ها میلیون ها یورو است وقتی شرکت هایی که صاحب آنها هستند ضرر می کنند؟

ارزیابی برند ، عوامل اقتصادی و مالی توضیح دهنده ارزش و نوسان مارک ها را توضیح می دهد و متداول ترین روش ها را برای ارزش گذاری مارک ها مانند روش های هزینه ، رویکرد درآمد اضافی ، روش تسویه حساب از حق امتیاز یا رویکرد درآمد اضافی ارائه می دهد. متدولوژی های پوشش داده شده با مثالهای متعددی نشان داده شده است که به خواننده اجازه می دهد مزایا و محدودیت های تکنیک های ارزیابی را درک کند. این کتاب زمینه مربوط به ارزیابی برند از جمله استانداردهای موجود حسابداری و ارزیابی را ارائه می دهد و همچنین در مورد مدل های توسعه یافته توسط شرکت های مشاوره بحث می کند.

دکمه بازگشت به بالا