دانلود کتاب Bridging the Values Gap How Authentic Organizations Bring Values to Life
خرید ایبوک Bridging the Values Gap How Authentic Organizations Bring Values to Life
برای دانلود کتاب Bridging the Values Gap How Authentic Organizations Bring Values to Life و خرید ایبوک توسعه سازمانی طراحی مداخلات اپیزودیک بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایبوک ایمیل می شود. این ایبوک در فرمت پی دی اف اورجینال و به زبان انگلیسی فورا پس از واریز ارسال می شود.
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.
Bridging the Values Gap: How Authentic Organizations Bring Values to Life 1st Edition, Kindle Edition
by R. Edward Freeman (Author), Ellen R. Auster (Author)
ISBN-13: 978-1609949563
ISBN-10: 1609949560
Download Please Contact Us :
Price : 15$
https://books.google.com/books?id=YNg_BgAAQBAJ&dq
دانلود رایگان کتابBridging the Values Gap How Authentic Organizations Bring Values to Life
برای اطمینان از کیفیت ایبوک Organizational Development Designing Episodic Interventions، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.
دانلود کتاب Bridging the Values Gap How Authentic Organizations Bring Values to Life
Business has a values problem. It’s not just spectacular public scandals like Enron (which, incidentally, had a great corporate values statement). Many companies fail to live up to the standards they set for themselves, alienating the public and leaving employees cynical and disengaged—resulting in lower productivity, less innovation, and sometimes outright corruption.
The reason, argue top scholars and consultants Edward Freeman and Ellen Auster, is that all too often values are handed down from on high, with little employee input, discussion, or connection to the challenges and opportunities facing the organization. Although the words may be well-intentioned, they aren’t reflected in the everyday practices, policies, and processes of the organization. This practically invites disconnects between intention and reality.
To bridge this gap between the “talk” and the “walk”, Freeman and Auster provide a process through which organizations can collectively surface deeply held values that truly resonate with everyone, from top to bottom. Their Values Through Conversation (VTC) process focuses on four key types of values conversations: introspective (reflecting on ourselves and how we do things in the organization), historical (exploring our understanding of our past and how it impacts us), connectedness (creating a strong community where we work well together), and aspirational (sharing our hopes and dreams).
By developing values through discussions—casual or formal, one-on-one or in groups—VTC ensures that values are dynamic and evolving, not static words on a wall or a website. Freeman and Auster offer advice, real-world examples, and sample questions to help you create values that are authentic and embraced because they are rooted in the lived experience of the organization.
دانلود ایبوک از بین بردن شکاف ارزشها چگونه سازمانهای معتبر ارزشها را زنده می کنند
مشاغل دارای یک مشکل ارزش است. این فقط رسوایی های تماشایی عمومی مانند انرون نیست (که اتفاقاً بیانیه ارزش شرکتی بسیار خوبی داشت). بسیاری از شرکت ها نتوانند مطابق با استانداردهایی که برای خود تعیین کرده اند ، بیگانگان جامعه را از خود بیگانه کنند و کارمندان را بدبین و از کار بیندازند – در نتیجه باعث کاهش بهره وری ، نوآوری کمتر و گاهی فساد کامل می شود.
ادوارد فریمن و الن آستر ، مشاوران و مشاوران برجسته استدلال می كنند ، این دلیل است كه اغلب ارزش ها از بالا ، با كم كردن كاركنان ، بحث و گفتگو یا ارتباط با چالش ها و فرصت های پیش روی سازمان ، از بالا منتقل می شوند. اگرچه این کلمات ممکن است حسن نیت داشته باشند ، اما در عملکردهای روزمره ، سیاست ها و فرایندهای سازمان منعکس نمی شوند. این امر عملاً باعث عدم ارتباط بین قصد و واقعیت می شود.
فریمن و آستر برای پر کردن این شکاف بین “بحث” و “راه رفتن” فرایندی را ارائه می دهند که از طریق آن سازمان ها می توانند به طور جمعی ارزش های عمیقاً نگهداری شده ای را که از همه به طرف بالا ، از بالا به پایین طنین انداز است ، نشان دهند. فرآیند ارزشهای آنها از طریق مکالمه (VTC) بر روی چهار نوع اصلی گفتگوهای ارزشی متمرکز است: درون نگر (بازتاب خود ما و نحوه انجام کارها در سازمان) ، تاریخی (کاوش در درک ما از گذشته و چگونگی تأثیر آن بر ما) ، اتصال (ایجاد یک جامعه قوی که در آن ما به خوبی با هم کار می کنیم) و آرزوکننده (مشترک امیدها و آرزوهایمان).
VTC با توسعه ارزش ها از طریق مباحث – گاه به گاه یا رسمی ، شخصی به صورت گروهی یا به صورت گروهی – اطمینان حاصل می کند که ارزش ها پویا و در حال تحول هستند ، نه کلمات ثابت در یک دیوار یا یک وب سایت. فریمن و آستر با ارائه مشاوره ، مثالهای واقعی و نمونه سوالات به شما کمک می کنند ارزشهایی معتبر و پذیرفته شده به دلیل ریشه در تجربه زیسته سازمان ایجاد کنید.