دانلود کتاب Competition Data and Privacy in the Digital Economy
خرید ایبوک Competition Data and Privacy in the Digital Economy
برای دانلود ایبوک Competition Data and Privacy in the Digital Economy و خرید کتاب داده های رقابت و حریم خصوصی در اقتصاد دیجیتال بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تیدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.
ایبوک Competition Data and Privacy in the Digital Economy
Competition, Data and Privacy in the Digital Economy: Towards a Privacy Dimension in Competition Policy? (International Competition Law Book 86) Kindle Edition
by Maria Wasastjerna (Author)
ISBN-10 : 9403522208
ISBN-13 : 978-9403522203
Download Please Contact Us :
Price : 15$
ادرس اینترنتی کتاب Competition Data and Privacy in the Digital Economy
https://public.ebookcentral.proquest.com/choice/PublicFullRecord.aspx?p=6487430
دانلود رایگان کتاب Competition Data and Privacy in the Digital Economy
برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.
دانلود کتاب Competition Data and Privacy in the Digital Economy
Increasingly, we conduct our lives online, and in doing so, we grant access to our personal information. The crucial feedstock of the world economy thus generated – the commercialization and exploitation of personal data and the intrusion of digital privacy it entails – has built an imposing edifice of market power. As we enter the third decade of the 21st century, this detailed exploration of the interlinkage between competition and data privacy takes a critical look at competition policy to evaluate whether the system in its current form and with the existing approach is capable of tackling the challenges raised by the role of personal data in the shift from an offline to an online economy.
دانلود ایبوک داده های رقابت و حریم خصوصی در اقتصاد دیجیتال
ما به طور فزاینده ای زندگی خود را به صورت آنلاین انجام می دهیم و با انجام این کار به اطلاعات شخصی خود دسترسی پیدا می کنیم. مواد اولیه حیاتی اقتصاد جهانی که به این ترتیب تولید میشود – تجاریسازی و بهرهبرداری از دادههای شخصی و نفوذ به حریم خصوصی دیجیتالی که مستلزم آن است – بنای حیرتانگیزی از قدرت بازار ایجاد کرده است. همانطور که وارد دهه سوم قرن بیست و یکم می شویم، این کاوش دقیق در مورد ارتباط متقابل بین رقابت و حریم خصوصی داده ها، نگاهی انتقادی به سیاست رقابت دارد تا ارزیابی کند که آیا سیستم در شکل فعلی و با رویکرد موجود قادر به مقابله با چالش های مطرح شده است یا خیر. با نقش داده های شخصی در تغییر از اقتصاد آفلاین به اقتصاد آنلاین.
فهرست مطالب
Table Of Contents
Intro |
Half-Title Page |
Title Page |
Copyright Page |
About the Author |
Table of Contents |
Forewordby Richard Whish |
Forewordby Damien Geradin |
Preface and Acknowledgements |
List of Abbreviations |
Chapter 1 Introduction |
§1.01 BACKGROUND |
§1.02 SCOPE AND OBJECTIVES |
§1.03 METHODOLOGY AND PERSPECTIVES |
§1.04 THEORETICAL CONSIDERATIONS |
§1.05 CERTAIN LIMITATIONS |
§1.06 RESEARCH MATERIAL AND SOURCES |
§1.07 INTERDISCIPLINARITY, TIMELINESS AND SOCIETAL RELEVANCE |
§1.08 TERMINOLOGY |
§1.09 ETHICS |
Chapter 2 The Importance of Privacy in an Increasingly Data-Driven World |
§2.01 INTRODUCTION |
§2.02 DEFINITIONS |
§2.03 THE EU’S APPROACH TO DATA PRIVACY |
[A] Privacy as a Dignity and Fundamental Right |
[B] The EU Data Protection Regime |
§2.04 THE AMERICAN UNDERSTANDING OF PRIVACY |
[A] Privacy as a Liberty |
[B] Fragmented and Sectoral Codification |
§2.05 SUMMARY |
Chapter 3 Competition Policy in the Digital Economy |
§3.01 INTRODUCTION |
§3.02 COMPETITION THEORY, KEY CONCEPTS AND DEFINITIONS |
§3.03 MULTIDIMENSIONAL EU COMPETITION POLICY |
[A] Multiple Objectives |
[B] Ordoliberalism and Freedom of Choice |
[C] The ‘More Economic Approach’ and Consumer Welfare |
§3.04 PRICE-CENTRIC US ANTITRUST POLICY |
[A] Single Economic Goal |
[B] The Chicago School and Price Theory |
[C] Self-Correcting Markets or Failing Laissez-Faire |
§3.05 SUMMARY |
Chapter 4 Interlinkage Between Competition and Data Privacy |
§4.01 INTRODUCTION |
§4.02 TRADITIONALLY SEPARATE REGIMES |
§4.03 SIMILARITIES AND COMMON OBJECTIVES |
[A] Regulatory Hybrids |
[B] Welfare of the Individual and Power Asymmetries |
[C] Market Integration |
§4.04 INCREASING INTERPLAY AND TESTING OF CONVENTIONAL BOUNDARIES |
[A] Increasing Interplay |
[B] Testing Conventional Boundaries: The German Facebook Case |
[C] Implications Beyond National Law |
[D] Growing International Divergence or Convergence |
§4.05 SUMMARY |
Chapter 5 Rethinking Competition Policy for the Digital Age |
§5.01 INTRODUCTION |
§5.02 CURRENT SHORTCOMINGS |
[A] Static Price-Centric Perspective |
[B] Accounting for the Value of Data |
[C] Fundamental Rights Aspect |
§5.03 BRINGING A PRIVACY DIMENSION TO COMPETITION POLICY |
[A] Treating Privacy as a Quality Component |
[B] Addressing Challenges of Measuring Privacy |
[C] Expanding Horizons Beyond Price |
Chapter 6 Conclusions and Looking Ahead |
§6.01 THE WAY FORWARD |
§6.02 CONJOINED POLICY APPROACH |
§6.03 EMERGING PHILOSOPHICAL SHIFT AND RISE OF NON-PRICE CONSIDERATIONS |
§6.04 IMPLICATIONS FOR BUSINESS PRACTICE |
§6.05 SUGGESTIONS FOR FUTURE RESEARCH |
Bibliography |
Table of Cases |
Table of Legislation |
Index |
INTERNATIONAL COMPETITION LAW SERIES |