دانلود کتاب Consumer Behavior Building Marketing Strategy 15th Edition

خرید ایبوک Consumer Behavior Building Marketing Strategy 15th Edition
برای دانلود ایبوک Consumer Behavior Building Marketing Strategy 15th Edition و خرید کتاب استراتژی بازاریابی رفتار مصرف کننده ویرایش پانزدهم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.
در صورتی که نیاز به پی دی اف هر کتابی از انتشارات vitalsource دارید با گیگاپیپر مکاتبه کنید.
خرید کتاب Consumer Behavior Building Marketing Strategy 15th Edition

Consumer Behavior: Building Marketing Strategy Paperback – January 1, 2023
by David Mothersbaugh (Author), Susan Bardi Kleiser (Author), Delbert Hawkins (Author)
ISBN-10 : 1266114769
ISBN-13 : 978-1266114762
Send email to download :
Price : 25$
دانلود رایگان کتاب Consumer Behavior Building Marketing Strategy 15th Edition
https://www.amazon.com/Loose-Consumer-Behavior-David-Mothersbaugh/dp/1266827382
Consumer Behavior: Building Marketing Strategy builds on theory to provide students with a usable, strategic understanding of consumer behavior that acknowledges recent changes in internet, mobile and social media marketing, ethnic subcultures, internal and external influences, global marketing environments, and other emerging trends. Updated with strategy-based examples from an author team with a deep understanding of each principle’s business applications, the fourteenth edition contains current and classic examples of both text and visual advertisements throughout to engage students and bring the material to life. Topics such as ethics and social issues in marketing as well as consumer insights are integrated throughout the text and cases. The 15th edition of Mothersbaugh/Hawkins is tech-forward in both format and content, featuring the Connect with SmartBook 2.0.
دانلود ایبوک استراتژی بازاریابی رفتار مصرف کننده ویرایش پانزدهم
رفتار مصرف کننده: ساخت استراتژی بازاریابی مبتنی بر نظریه است تا درک قابل استفاده و استراتژیکی از رفتار مصرف کننده را به دانش آموزان ارائه دهد که تغییرات اخیر در اینترنت، بازاریابی تلفن همراه و رسانه های اجتماعی، خرده فرهنگ های قومی، تأثیرات داخلی و خارجی، محیط های بازاریابی جهانی و سایر گرایش های نوظهور را تصدیق می کند. . نسخه چهاردهم که با نمونههای مبتنی بر استراتژی از یک تیم نویسنده با درک عمیق از کاربردهای تجاری هر اصل بهروزرسانی شده است، شامل نمونههای رایج و کلاسیک از تبلیغات متنی و تصویری در سراسر است تا دانشجویان را درگیر کند و مطالب را زنده کند. موضوعاتی مانند اخلاق و مسائل اجتماعی در بازاریابی و همچنین بینش مصرف کننده در سراسر متن و موارد ادغام شده است. نسخه پانزدهم Mothersbaugh/Hawkins هم از نظر فرمت و هم محتوا، دارای فناوری Connect with SmartBook 2.0 است.