دانلود کتاب Consumer Behavior Buying Having Being
خرید ایبوک Consumer Behavior Buying Having Being 14th
برای دانلود ایبوک Consumer Behavior Buying Having Being 14th Edition و خرید کتاب رفتار مصرف کننده خرید با داشتن ویرایش چهاردهم روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت pdf اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.
ایبوک Consumer Behavior Buying Having Being
Consumer Behavior: Buying, Having, Being [Print Replica] Kindle Edition
by Michael R. Solomon (Author), Cristel Antonia Russell (Author)
Download Please Contact Us :
Price : 25$
ادرس اینترنتی کتاب Fundamentals of Steam Generation Chemistry
دانلود رایگان کتاب Consumer Behavior Buying Having Being 14th Edition
برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.
دانلود کتاب Consumer Behavior Buying Having Being نسخه چهار دهم
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being covers all of the processes involved when we select, purchase, use or dispose of products, services, ideas or experiences. It investigates the many factors that affect our consumption choices (and non-choices), especially in the era of social media and the digital age. Since we’re all consumers, many of the topics have both professional and personal relevance, making it easy to apply the theories outside of class.
دانلود ایبوک رفتار مصرف کننده خرید با داشتن ویرایش چهاردهم
رفتار مصرف کننده: خرید، داشتن و بودن همه فرآیندهای مربوط به انتخاب، خرید، استفاده یا دور ریختن محصولات، خدمات، ایده ها یا تجربیات را پوشش می دهد. این به بررسی عوامل متعددی میپردازد که بر انتخابهای مصرفی (و غیرانتخابهای ما) تأثیر میگذارند، به ویژه در عصر رسانههای اجتماعی و عصر دیجیتال. از آنجایی که همه ما مصرفکننده هستیم، بسیاری از موضوعات مرتبط حرفهای و شخصی هستند و به کارگیری تئوریها در خارج از کلاس را آسان میکنند.