دانلود کتاب Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers
خرید ایبوک Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers
برای دانلود کتاب Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers و خرید ایبوک طراحی درس های برندهای B2B از Deloitte و 195،000 مدیر برند بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایبوک ایمیل می شود. این ایبوک در فرمت پی دی اف اورجینال و به زبان انگلیسی پس از واریز فورا ارسال می شود.
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.
Designing B2B Brands: Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers 1st Edition, Kindle Edition
by Carlos Martinez Onaindia (Author), Brian Resnick (Author)
Hardcover: 224 pages
Publisher: Wiley; 1 edition (April 1, 2013)
Language: English
ISBN-10: 1118457471
ISBN-13: 978-1118457474
Download Please Contact Us :
Price : 15$
لینک کتاب Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers از سایت امازون:
دانلود رایگان کتاب Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers
برای اطمینان از کیفیت چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.
Designing B2B Brands: Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers by Carlos Martinez Onaindia, Brian Resnick
2013 | ISBN: 1118457471 | English | 224 pages | PDF | 118 MB
دانلود کتاب Designing B2B Brands Lessons from Deloitte and 195,000 Brand Managers
“As an in-depth explanation of one organisation’s brand strategy, this guide is both fascinating and full of useful insights.” ― The CA magazine (UK)
Get tactical insight from the top business-to-business branding experts―and gain a global presence
This comprehensive manual lays out the steps necessary for creating an iconic global identity. It uses the lessons and inside knowledge of Deloitte, the world’s largest professional services organization, to help other business-to-business operations deliver a high-impact, value-added brand experience.
This book will illustrate all the components of an integrated brand identity system, and how they can be crafted and implemented for optimal effect. Here, the speculative is replaced by the proven: a seamless framework for global brand success, created and followed by an organization renowned for its consulting and advisory services.
Features essential up-to-date strategies for keeping your brand fresh and enduring
Addresses the role of designers; the marketing and communication function; human resources and talent teams; agencies and vendors; and more
Considers the impact of digital and social media, two massive forces requiring new thinking for B2B brands
Incorporates best practices for emerging markets
With guidance that takes you on a clear, linear path toward achieving your brand objectives, this impressive single-source volume is the one book no business marketing professional should be without.
دانلود ایبوک طراحی درس های برندهای B2B از Deloitte و 195،000 مدیر برند
به عنوان توضیحی جامع درباره استراتژی برند یک سازمان ، این راهنما جذاب و پر از بینش مفید است.” – مجله CA (انگلیس)
از کارشناسان برتر برندهای تجاری در کسب و کار بینش تاکتیکی کسب کنید و حضور جهانی پیدا کنید
این دفترچه راهنما مراحل لازم برای ایجاد یک هویت جهانی نمادین را بیان می کند. این برنامه از درس ها و دانش درونی Deloitte ، بزرگترین سازمان خدمات حرفه ای جهان ، برای کمک به سایر فعالیت های تجاری به کسب و کار در ارائه یک تجربه با برند تأثیرگذار و ارزش افزوده بالا استفاده می کند.
این کتاب کلیه مؤلفه های یک سیستم هویت یکپارچه برند را نشان می دهد ، و چگونه می توان آنها را برای اثر بهینه طراحی و اجرا کرد. در اینجا ، سفته بازان با اثبات شده جایگزین می شود: یک چارچوب یکپارچه برای موفقیت در برند جهانی ، ایجاد شده توسط سازمانی که به دلیل خدمات مشاوره و مشاوره مشهور باشد.
از استراتژی های به روز و اساسی برای تازه و ماندگاری برند شما بهره می برد
به نقش طراحان می پردازد. عملکرد بازاریابی و ارتباطات؛ منابع انسانی و تیم های استعدادیابی؛ آژانس ها و فروشندگان؛ و بیشتر
تأثیر رسانه های دیجیتال و اجتماعی را دو نیروی عظیم که نیاز به تفکر جدید برای مارک های B2B دارند ، می داند
بهترین اقدامات را برای بازارهای نوظهور درج می کند
با راهنمایی که شما را در مسیری واضح و مشخص برای رسیدن به اهداف برند شما طی می کند ، این جلد چشمگیر تک منبع ، کتابی است که هیچ حرفه ای در بازاریابی کسب و کار نباید بدون آن باشد.