دانلود کتاب From Brand Vision to Brand Evaluation
خرید ایبوک From Brand Vision to Brand Evaluation
برای دانلود ایبوک From Brand Vision to Brand Evaluation و خرید کتاب از چشم انداز برند تا ارزیابی برند بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.
در صورتی که نیاز به پی دی اف هر کتابی از انتشارات taylor & francis دارید با گیگاپیپر مکاتبه کنید.
خرید کتاب From Brand Vision to Brand Evaluation
From Brand Vision to Brand Evaluation 3rd Edition
by Leslie de Chernatony (Author)
ISBN-10 : 1856177734
ISBN-13 : 978-1856177733
Send email to download :
Price : 25$
https://www.routledge.com/From-Brand-Vision-to-Brand-Evaluation/Chernatony/p/book/9781856177733
https://www.sciencedirect.com/book/9781856177733/from-brand-vision-to-brand-evaluation
دانلود رایگان کتابFrom Brand Vision to Brand Evaluation
Seeing the world’s biggest brands gain ground over the world’s markets, you can’t deny that the 25,000 students in the UK studying marketing will never understand their subject without knowing how branding works.
This is THE key scholarly text in this crucial topic, an already hugely respected title and big seller in the field. It follows on from the introductory textbook Creating Powerful Brands, and comes highly illustrated with real examples of influential marketing campaigns. This is the book that will take students to the next level with the skills to develop and implement their own branding strategy.
دانلود ایبوک از چشم انداز برند تا ارزیابی برند
با دیدن جایگاه بزرگترین برندهای جهان در بازارهای جهان، نمیتوانید انکار کنید که 25000 دانشجوی بریتانیایی که در حال تحصیل در زمینه بازاریابی هستند، هرگز موضوع خود را بدون اطلاع از نحوه عملکرد برندسازی درک نخواهند کرد. این متن علمی کلیدی در این موضوع مهم است، عنوانی که قبلاً بسیار مورد احترام و فروشنده بزرگ در این زمینه است. این از کتاب درسی مقدماتی ایجاد برندهای قدرتمند پیروی میکند و با نمونههای واقعی کمپینهای بازاریابی تاثیرگذار به خوبی نشان داده میشود. این کتابی است که دانشآموزان را با مهارتهای توسعه و اجرای استراتژی برندسازی خود به سطح بعدی میبرد.