دانلود کتاب Hello My Name Is Awesome How to Create Brand Names That Stick
خرید ایبوک Hello My Name Is Awesome How to Create Brand Names That Stick
برای دانلود ایبوک Hello My Name Is Awesome How to Create Brand Names That Stick و خرید کتاب سلام نام من عالی است نحوه ایجاد نام های تجاری که چسبیده باشند بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF تیدیلی به همراه Epub و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.
ایبوک Hello My Name Is Awesome How to Create Brand Names That Stick
Hello, My Name Is Awesome: How to Create Brand Names That Stick Paperback – October 1, 2019
by Alexandra Watkins (Author)
ISBN-10 : 1523099984
ISBN-13 : 978-1523099986
Download Please Contact Us :
Price : 15$
ادرس اینترنتی کتاب Hello My Name Is Awesome How to Create Brand Names That Stick
دانلود رایگان کتاب Hello My Name Is Awesome How to Create Brand Names That Stick
برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.
دانلود کتاب Hello My Name Is Awesome How to Create Brand Names That Stick
Named a “Top 10 Branding Book by Branding Journal,” and a “Top 10 Marketing Book” by Inc. Magazine, this is the ultimate guide to naming your product or business. The completely revised second edition has been updated throughout with twice as many resources as before, new stories (of both hits and flops), and an entirely new chapter on the power of names in the workplace.
دانلود ایبوک سلام نام من عالی است نحوه ایجاد نام های تجاری که چسبیده باشند
این کتاب با نام “10 کتاب برتر برندینگ توسط مجله برند” و “10 کتاب برتر بازاریابی” توسط مجله Inc.، راهنمای نهایی برای نام گذاری محصول یا کسب و کار شما است. نسخه دوم کاملاً اصلاحشده با دو برابر منابع قبلی، داستانهای جدید (هم از موفقیتها و هم شکستها) و فصلی کاملاً جدید در مورد قدرت نامها در محل کار بهروزرسانی شده است.