دانلود کتاب Key Concepts in Tourism Research SAGE

خرید ایبوک Key Concepts in Tourism Research SAGE
برای دانلود کتاب Key Concepts in Tourism Research SAGE و خرید ایبوک Key Concepts in Tourism Research SAGE بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. کتاب در قالب PDF کلیه فصول بلافاصله ارسال می شود. ایبوک امکان جستجو و کپي متن و همچنين ذخيره تصاوير دارد.
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

Key Concepts in Tourism Research (SAGE Key Concepts series) 1st Edition
by David Botterill (Author)
Series: SAGE Key Concepts series
Paperback: 200 pages
Publisher: SAGE Publications Ltd; 1 edition (April 30, 2012)
Language: English
ISBN-10: 1848601751
ISBN-13: 978-1848601758
لینک کتاب Concepts in Tourism از امازون :
https://sk.sagepub.com/books/key-concepts-in-tourism-research
For Download Please Contact Us :
Price : 25$
دانلود رایگان ایبوک Key Concepts in Tourism Research SAGE
برای اطمینان از کیفیت کتاب Key Concepts in Tourism Research SAGE ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.
درباره کتاب Key Concepts in Tourism Research SAGE
This book walks students through the selection and application of research methods within tourism. The authors introduce the relevant language and theory of key methodologies and then develop them using strategic literature review and the inclusion of international examples which relate directly to tourism. The historical and philosophical context of each method is then carefully laid out alongside the practical application of the technique. Each concept sets the historical and philosophical context of a method alongside the practical application of the technique.
دانلود کتاب مفاهیم کلیدی در تحقیق گردشگری SAGE
این کتاب دانشجویان را از طریق انتخاب و استفاده از روشهای تحقیق در گردشگری دنبال می کند. نویسندگان زبان و تئوری مربوط به متدولوژی های کلیدی را معرفی کرده و سپس آنها را با استفاده از بررسی ادبیات استراتژیک و درج مثال های بین المللی که به طور مستقیم به گردشگری مربوط می شوند ، توسعه می دهند. زمینه تاریخی و فلسفی هر روش پس از آن با دقت در کنار کاربرد عملی این تکنیک ارائه می شود. هر مفهوم زمینه تاریخی و فلسفی یک روش را در کنار کاربرد عملی تکنیک قرار می دهد.