دانلود کتاب Loving Pedagogy in Second and Foreign Language Education
خرید ایبوک Paratopia Literature as Discourse
برای دانلود ایبوک Loving Pedagogy in Second and Foreign Language Education: Underlying Components, Measurement, and Ecological Systems (Second Language Learning and Teaching) و خرید کتاب آموزش و پرورش عاشقانه در آموزش زبان دوم و خارجی: مؤلفههای اساسی، اندازهگیری و سیستمهای اکولوژیکی (یادگیری و آموزش زبان دوم) اسپرینگر بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.
در صورتی که نیاز به پی دی اف هر کتابی از انتشارات Springer دارید با گیگاپیپر مکاتبه کنید.
خرید کتاب Loving Pedagogy in Second and Foreign Language Education

Loving Pedagogy in Second and Foreign Language Education: Underlying Components, Measurement, and Ecological Systems (Second Language Learning and Teaching)
Book Subtitle
Underlying Components, Measurement, and Ecological Systems
Authors
Ali Derakhshan
Series Title
Second Language Learning and Teaching
DOI
https://doi.org/10.1007/978-3-031-98385-6
Publisher
Springer Cham
eBook Packages
Education, Education (R0)
Copyright Information
The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerland AG 2025
Hardcover ISBN
978-3-031-98384-9
Published: 31 July 2025
Softcover ISBN
978-3-031-98387-0
Due: 14 August 2026
eBook ISBN
978-3-031-98385-6
Published: 30 July 2025
Series ISSN
2193-7648
Series E-ISSN
2193-7656
Edition Number
1
Number of Pages
XXIII, 93
Send email to download :![]()
Price : 15$
https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-031-98385-6 دانلود رایگان کتاب Loving Pedagogy in Second and Foreign Language Education
This book provides a vivid and comprehensive picture of loving pedagogy in second language (L2) education. It focuses on the theoretical and empirical foundations of loving pedagogy to set the ground for researching its ecological systems and measurement. Foreword, written by Elisabeth Vanderheiden, introduces pedagogical love as a transformative approach in education during times of global crises and neoliberal shifts. It frames pedagogical love not merely as relational warmth but as an ethical stance and political project that challenges technocratic educational paradigms. The first chapter outlines the background, significance, purpose, and critical rationale for an empirical study to which the whole book is dedicated. The second chapter deals with the theoretical underpinnings of this study, especially affective pedagogy, positive psychology, existential positive psychology, rhetorical/relational goal theory, broaden-and-build theory, PERMA model, and attachment theory, followed by a comprehensive review of related empirical studies. The third chapter presents the design and methodology of the study, while chapter four presents and discusses quantitative and qualitative outcomes. Chapter five explains the conclusions drawn from the results and presents pedagogical implications and directions for future research in the field of SLA. Afterword, written by Satu Uusiautti, considers loving pedagogy the foundation of positive education in the future. This book is intended for scholars and researchers in the field of second language acquisition and pedagogy, and more generally, those in applied linguistics and positive psychology.
دانلود ایبوک آموزش و پرورش عاشقانه در آموزش زبان دوم و خارجی: مؤلفههای اساسی، اندازهگیری و سیستمهای اکولوژیکی
این کتاب تصویری واضح و جامع از آموزش محبتآمیز در آموزش زبان دوم (L2) ارائه میدهد. این کتاب بر مبانی نظری و تجربی آموزش محبتآمیز تمرکز دارد تا زمینه را برای تحقیق در مورد سیستمها و اندازهگیریهای اکولوژیکی آن فراهم کند. پیشگفتار، نوشته الیزابت وندرهیدن، عشق تربیتی را به عنوان یک رویکرد تحولآفرین در آموزش در دوران بحرانهای جهانی و تغییرات نئولیبرال معرفی میکند. این کتاب عشق تربیتی را نه صرفاً به عنوان گرمی رابطهای، بلکه به عنوان یک موضع اخلاقی و پروژه سیاسی که الگوهای آموزشی تکنوکراتیک را به چالش میکشد، مطرح میکند. فصل اول پیشینه، اهمیت، هدف و منطق انتقادی برای یک مطالعه تجربی را که کل کتاب به آن اختصاص داده شده است، تشریح میکند. فصل دوم به مبانی نظری این مطالعه، به ویژه آموزش عاطفی، روانشناسی مثبت، روانشناسی مثبت وجودی، نظریه هدف بلاغی/رابطهای، نظریه گسترش و ساخت، مدل PERMA و نظریه دلبستگی میپردازد و پس از آن مروری جامع بر مطالعات تجربی مرتبط ارائه میدهد. فصل سوم طرح و روششناسی مطالعه را ارائه میدهد، در حالی که فصل چهارم نتایج کمی و کیفی را ارائه و مورد بحث قرار میدهد. فصل پنجم، نتیجهگیریهای بهدستآمده از نتایج را توضیح میدهد و مفاهیم آموزشی و جهتگیریهایی را برای تحقیقات آینده در حوزه SLA ارائه میدهد. پسگفتار، نوشتهی ساتو اوسیاتی، آموزش و پرورش توأم با عشق را پایه و اساس آموزش مثبت در آینده میداند. این کتاب برای محققان و پژوهشگران در حوزهی فراگیری زبان دوم و آموزش و پرورش، و بهطورکلی، برای متخصصان زبانشناسی کاربردی و روانشناسی مثبتنگر در نظر گرفته شده است.