دانلود کتاب No Rules Rules Netflix and the Culture of Reinvention
خرید ایبوک No Rules Rules Netflix and the Culture of Reinvention
برای دانلود ایبوک No Rules Rules Netflix and the Culture of Reinvention و خرید کتاب هیچ قانونی قانون Netflix و فرهنگ تجدید اختراع را ندارد بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت epub به همراه PDF تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.
ایبوک No Rules Rules Netflix and the Culture of Reinvention
No Rules Rules: Netflix and the Culture of Reinvention Kindle Edition
by Reed Hastings (Author), Erin Meyer (Author)
ISBN-10:0593152387
Download Please Contact Us :
Price : 10$
ادرس اینترنتی کتاب No Rules Rules Netflix and the Culture of Reinvention
دانلود رایگان کتاب No Rules Rules Netflix and the Culture of Reinvention
برای اطمینان از کیفیت ایبوک No Rules Rules Netflix ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.
دانلود کتاب No Rules Rules Netflix and the Culture of Reinvention
- There has never before been a company like Netflix. It has led nothing short of a revolution in the entertainment industries, generating billions of dollars in annual revenue while capturing the imaginations of hundreds of millions of people in over 190 countries. But to reach these great heights, Netflix, which launched in 1998 as an online DVD rental service, has had to reinvent itself over and over again. This type of unprecedented flexibility would have been impossible without the counterintuitive and radical management principles that cofounder Reed Hastings established from the very beginning. Hastings rejected the conventional wisdom under which other companies operate and defied tradition to instead build a culture focused on freedom and responsibility, one that has allowed Netflix to adapt and innovate as the needs of its members and the world have simultaneously transformed.Hastings set new standards, valuing people over process, emphasizing innovation over efficiency, and giving employees context, not controls. At Netflix, there are no vacation or expense policies. At Netflix, adequate performance gets a generous severance, and hard work is irrelevant. At Netflix, you don’t try to please your boss, you give candid feedback instead. At Netflix, employees don’t need approval, and the company pays top of market. When Hastings and his team first devised these unorthodox principles, the implications were unknown and untested. But in just a short period, their methods led to unparalleled speed and boldness, as Netflix quickly became one of the most loved brands in the world.Here for the first time, Hastings and Erin Meyer, bestselling author of The Culture Map and one of the world’s most influential business thinkers, dive deep into the controversial ideologies at the heart of the Netflix psyche, which have generated results that are the envy of the business world. Drawing on hundreds of interviews with current and past Netflix employees from around the globe and never-before-told stories of trial and error from Hastings’s own career, No Rules Rules is the fascinating and untold account of the philosophy behind one of the world’s most innovative, imaginative, and successful companies.
دانلود ایبوک هیچ قانونی قانون Netflix و فرهنگ تجدید اختراع را ندارد
پیش از این هیچ شرکتی مانند Netflix وجود نداشته است. این چیزی نیست که انقلابی در صنعت سرگرمی داشته باشد و سالانه میلیاردها دلار درآمد کسب کند و تصورات صدها میلیون انسان را در بیش از 190 کشور جهان به تصویر بکشد. اما برای رسیدن به این ارتفاعات بزرگ ، Netflix ، که در سال 1998 به عنوان سرویس اجاره DVD بصورت آنلاین راه اندازی شد ، مجبور شد بارها و بارها خود را دوباره اختراع کند. این نوع انعطاف پذیری بی سابقه بدون اصول مدیریت ضدخود و رادیکالی که بنیانگذار رید هاستینگز از همان ابتدا تاسیس کرده است غیرممکن است. هاستینگز خرد متعارف را كه تحت آن شركتهای دیگر فعالیت می كنند رد كرد و از سنت سرپیچی كرد تا به جای آن فرهنگ متمرکز بر آزادی و مسئولیت را ایجاد كند ، فرهنگی كه به نتفلیكس اجازه داده تا همزمان با تغییر نیازهای اعضای خود و جهان ، سازگار شود و نوآوری كند.
هاستینگ ها استانداردهای جدیدی را تعیین می کنند ، افراد را بیش از فرایند ارزیابی می کنند ، بر نوآوری بیش از کارآیی تأکید می کنند و به کارکنان ، نه کنترل می دهند. در Netflix هیچ سیاست تعطیلات و هزینه ای وجود ندارد. در Netflix ، عملکرد کافی یک جدایی سخاوتمندانه پیدا می کند ، و کار سخت بی ربط است. در Netflix ، شما سعی نمی کنید رئیس خود را راضی کنید ، در عوض بازخورد صریح می دهید. در Netflix ، کارمندان نیازی به تأیید ندارند و شرکت هزینه بازار را پرداخت می کند. هنگامی که هاستینگز و تیمش برای اولین بار این اصول نامتعارف را ابداع کردند ، نتایج آن ناشناخته و آزمایش نشده بود. اما فقط در مدت کوتاهی ، روش های آنها به سرعت و جسارت بی نظیری منجر شد ، زیرا Netflix به سرعت به یکی از محبوب ترین مارک های جهان تبدیل شد.
برای اولین بار در اینجا ، هاستینگز و ارین میر ، نویسنده پرفروش کتاب فرهنگ و یکی از با نفوذترین متفکران تجاری جهان ، به عمق ایدئولوژی های بحث برانگیز در قلب روان نتفلیکس فرو می روند که نتایجی بدست آورده که مورد حسادت است دنیای تجارت با استفاده از صدها مصاحبه با کارمندان فعلی و گذشته Netflix از سراسر جهان و داستان های آزمایشی و آزمایشی از زندگی حرفه ای هاستینگز که پیش از این هرگز گفته نشده است ، No Rules Rules حکایت جذاب و ناگفته از فلسفه یکی از ابتکاری ترین در جهان است ، شرکتهای تخیلی و موفق.