دانلود کتاب Pricing Strategies A Marketing Approach
خرید ایبوک Pricing Strategies A Marketing Approach
برای دانلود ایبوک Pricing Strategies A Marketing Approach و خرید کتاب استراتژی های قیمت گذاری یک رویکرد بازاریابی بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت epub و azw به همراه pdf تبدیلی و به زبان انگلیسی ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد.
در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از Jaypee یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.
ایبوک Pricing Strategies A Marketing Approach
Pricing Strategies: A Marketing Approach 1st edition, Kindle edition
English edition by Robert M. Schindler (Author)
ISBN-10: 1412964741
ISBN-13: 978-1412964746
Download Please Contact Us :
Price : 25$
ادرس اینترنتی کتاب Pricing Strategies A Marketing Approach
https://www.worldcat.org/title/pricing-strategies-a-marketing-approach/oclc/1240719930
http://www.vlebooks.com/vleweb/product/openreader?id=none&isbn=9781412998482&uid=none
دانلود رایگان کتاب Pricing Strategies A Marketing Approach
برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.
دانلود کتاب Pricing Strategies A Marketing Approach
Written by a leading pricing researcher, Pricing Strategies makes this essential aspect of business accessible through a simple unified system for the setting and management of prices. Robert M. Schindler demystifies the math necessary for making effective pricing decisions. His intuitive approach to understanding basic pricing concepts presents mathematical techniques as simply more detailed specifications of these concepts.
دانلود ایبوک استراتژی های قیمت گذاری یک رویکرد بازاریابی
استراتژی های قیمت گذاری که توسط یک محقق برجسته قیمت گذاری نوشته شده است ، این جنبه اساسی تجارت را از طریق یک سیستم واحد و یکپارچه برای تعیین و مدیریت قیمت ها در دسترس قرار می دهد. رابرت ام. شیندلر از ریاضیات لازم برای اتخاذ تصمیمات موثر در قیمت گذاری استفاده می کند رویکرد شهودی وی برای درک مفاهیم اساسی قیمت گذاری ، تکنیک های ریاضی را به عنوان مشخصات دقیق تر این مفاهیم ارائه می دهد.