دانلود کتاب Teaching by Principles An Interactive Approach to Language Pedagogy 4th

خرید ایبوک Teaching by Principles An Interactive Approach to Language Pedagogy 4th

برای دانلود کتاب Teaching by Principles An Interactive Approach to Language Pedagogy نسخه چهارم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایبوک داگلاس براون ایمیل می شود. ایبوک نسخه چهارم در قالب PDF اورجینال بلافاصله ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy 4th دانلود آموزش توسط اصول: رویکرد تعاملی به آموزش زبان 4th
خرید ایبوک Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy 4th دانلود آموزش توسط اصول: رویکرد تعاملی به آموزش زبان 4th

Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy (4th Edition) 4th Edition
by H. Douglas Brown (Author), Heekyeong Lee (Author)

Paperback: 688 pages
Publisher: Pearson Education ESL; 4 edition (March 21, 2015)
Language: English
ISBN-10: 0133925854
ISBN-13: 978-0133925852

لینک کتاب Language Pedagogy از امازون :

https://www.amazon.com/gp/product/0133925854/

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy 4th

کتاب Teaching By Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy به آموزش انواع روشهای آموزش زبان به طراحی روش های نوین برای معلمان پرداخته است. در ویرایش چهارم در برخی از مسائل تجدید نظر شده است.

برای اطمینان از کیفیت کتاب H. Douglas Brown ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

Title : Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy
Authors : H. Douglas Brown, Heekyeong Lee
Edition : 4, illustrated
Publisher : Pearson Education, 2015
ISBN : 0133925854, 9780133925852
Length : 668 pages

درباره کتاب Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy 4th

Teaching by Principles is a widely acclaimed methodology test used in language teacher education programs around the world. In this fourth edition, Dr. H. Douglas Brown and Dr. Heekyeong Lee offer a comprehensive survey of practical language teaching options firmly anchored in current research on second language acquisition and pedagogy.

Features of the Fourth Edition

A comprehensive update on current issues, new research findings, and innovative classroom teaching techniques, with additional and reworked chapters to reflect this information
A description and analysis of new foundational principles, including: agency, identity, languaculture, communities of practice, embodied cognition, and self-regulation
Pre-reading organizers at the beginning of each chapter
Frquent statistics and pedagogical “tips” in each chapter
Numerous “classroom connections” to stimulate practical applications of concepts and principles
End-of-chapter group activities, disc

دانلود کتاب آموزش توسط اصول: رویکرد تعاملی به آموزش زبان نسخه چهارم

کتاب لنگویج تیچینگ ریسرچ اند لنگویج پداگوگی نسخه چهارم ، بینش روشنایی در مورد رابطه مهم بین تحقیق و تدریس و پیچیدگیهای ذاتی آموزش و یادگیری زبانهای خارجی در محیط های کلاس ارائه می دهد.

تدریس با اصول، یک روش متداول تحسین آمیز است که در برنامه های آموزش معلمان زبان در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. در این نسخه چهارم، دکتر داگلاس براون و دکتر هیکوئونگ لی، یک نظرسنجی جامع از گزینه های عملی آموزش زبان را ارائه می دهند که به طور جدی در تحقیقات فعلی در مورد یادگیری زبان دوم و تعلیم و تربیت به کار رفته است.

ویژگی های نسخه چهارم

به روز رسانی جامع در مورد مسائل جاری، یافته های تحقیقاتی جدید و تکنیک های تدریس نوآورانه کلاس درس، با فصل های اضافی و تجدید نظر شده برای منعکس کردن این اطلاعات
توصیف و تحلیلی از اصول پایه ای جدید، از جمله: آژانس، هویت، زبان شناسی، جوامع عمل، شناخت شناختی، و خودگردانی
پیش از خواندن برگزارکنندگان در ابتدای هر فصل
آمار و ارقام و راهنمایی های آموزشی در هر فصل
تعداد زیادی “کلاس های ارتباطی” برای تحریک برنامه های عملی مفاهیم و اصول
فعالیت های گروهی پایان فصل، دیسک

فهرست مطالب کتاب داگلاس Language Pedagogy نسخه 4

Table of Contents
PART I. FOUNDATIONS FOR CLASSROOM PRACTICE
Chapter 1 Getting Started
Chapter 2 A Century of Language Teaching
Chapter 3 Contextualizing Communicative Approaches
Chapter 4 Teaching by Principles
Chapter 5 Agency in Language Learning
PART II. CONTEXTS OF LEARNING AND TEACHING
Chapter 6 Teaching Across Age Levels
Chapter 7 Teaching Across Proficiency Levels
Chapter 8 Cultural and Sociopolitical Contexts
PART III. PRACTICAL CLASSROOM CONSIDERATIONS
Chapter 9 Curriculum and Course Design
Chapter 10 Lesson Planning
Chapter 11 Techniques, Textbooks, and Materials
Chapter 12 Technology in Language Learning and Teaching
Chapter 13 Creating an Interactive Classroom
Chapter 14 Classroom Management
PART IV. TEACHING LANGUAGE SKILLS
Chapter 15 Teaching Listening
Chapter 16 Teaching Speaking
Chapter 17 Teaching Reading
Chapter 18 Teaching Writing
Chapter 19 Teaching Grammar and Vocabulary
PART V. ASSESSING LANGUAGE SKILLS
Chapter 20 Language Assessment: Principles and Issues
Chapter 21 Classroom-Based Assessment
PART VI. LIFELONG LEARNING
Chapter 22 Teacher Development
Chapter 23 Teachers for Social Responsibility
Bibliography
Glossary
Back Cover
Teaching by Principles is a widely acclaimed methodology test used in language teacher education programs around the world. In this fourth edition, Dr. H. Douglas Brown and Dr. Heekyeong Lee offer a comprehensive survey of practical language teaching options firmly anchored in current research on second language acquisition and pedagogy.

ویژگی های نسخه چهارم TEACHING BY PRINCIPLES: AN INTERACTIVE APPROACH TO LANGUAGE PEDAGOGY 4TH EDITION

Features of the Fourth Edition

A comprehensive update on current issues, new research findings, and innovative classroom teaching techniques, with additional and reworked chapters to reflect this information
A description and analysis of new foundational principles, including: agency, identity, languaculture, communities of practice, embodied cognition, and self-regulation
Pre-reading organizers at the beginning of each chapter
Frquent statistics and pedagogical “tips” in each chapter
Numerous “classroom connections” to stimulate practical applications of concepts and principles
End-of-chapter group activities, discussion topics, and suggested additional readings
A glossary of technical terminology

250,000 ریال – خرید
دکمه بازگشت به بالا