دانلود کتاب Wastewater Characteristics Treatment and Disposal

خرید ایبوک Wastewater Characteristics Treatment and Disposal

برای دانلود ایبوک Wastewater Characteristics Treatment and Disposal نسخه دوم و خرید کتاب تصفیه و دفع خصوصیات فاضلاب نسخه دوم بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید.پس از اتصال به درگاه پرداخت هزینه و تکمیل مراحل خرید ، لینک دانلود کتاب ایمیل می شود.این ایبوک در فرمت PDF اورجینال ارسال می شود.نسخه الکترونیکی کتاب قابلیت کپی برداری copy و Paste دارد. 

در صورتی که نیاز به نسخه PDF هر کتابی از انتشارات Routledge دارید با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

ایبوک Wastewater Characteristics Treatment and Disposal

دانلود کتاب Wastewater Characteristics Treatment and Disposal دانلود ایبوک تصفیه و دفع خصوصیات فاضلاب ISBN-10: 1138738255
دانلود کتاب Wastewater Characteristics Treatment and Disposal دانلود ایبوک تصفیه و دفع خصوصیات فاضلاب ISBN-10: 1138738255

Innovation in Pricing: Contemporary Theories and Best Practices 2nd Edition, Kindle Edition
by Andreas Hinterhuber  (Editor), Stephan M. Liozu (Editor)

ISBN-13: 978-1138738256
ISBN-10: 1138738255
Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 10$

ادرس اینترنتی کتاب Wastewater Characteristics Treatment and Disposal

 

https://www.google.co.uk/books/edition/Wastewater_Characteristics_Treatment_and/wHSKO7Gz7ykC?hl=en

دانلود رایگان کتاب Wastewater Characteristics Treatment and Disposal

برای اطمینان از کیفیت ایبوک ، چند صفحه ابتدایی ان به صورت رایگان قرار داده شده است.

دانلود کتاب Wastewater Characteristics Treatment and Disposal

Pricing has a substantial and immediate impact on profitability. Most companies, however, still use costs or competition as their main basis for setting prices. Product or business model innovation has a high priority for many companies, yet innovation in pricing received scant attention until the first edition of this groundbreaking book.

This new edition of Innovation in Pricing builds on the success of the first, examining the ways in which pricing innovation can drive profits through cutting-edge academic research and best practice case studies from leading academics, business practitioners and consultants in pricing.

The second edition has been fully revised and updated according to the latest developments in pricing, with:

revisions to all chapters

new chapters, including a chapter on business model and pricing model innovation

a new introduction that makes explicit just what strategic pricing can do for your organization.

This book is the only book dedicated to innovation in pricing and is an essential read for business executives, innovation managers and pricing managers wishing to treat innovation in pricing as seriously as they treat product, service or business model innovation. It is also valuable supplementary reading for advanced students of marketing and sales.

دانلود ایبوک تصفیه و دفع خصوصیات فاضلاب

قیمت گذاری تأثیر قابل توجه و فوری بر سودآوری دارد. با این حال ، بیشتر شرکت ها هنوز از هزینه ها یا رقابت به عنوان مبنای اصلی خود برای تعیین قیمت استفاده می کنند. نوآوری در محصول یا مدل تجاری از نظر بسیاری از شرکت ها از اولویت بالایی برخوردار است ، با این وجود نوآوری در قیمت گذاری تا چاپ اول این کتاب پیشگام بسیار کم توجه بوده است.

این نسخه جدید از نوآوری در قیمت گذاری بر اساس موفقیت اولین نسخه ، بررسی راه هایی است که از طریق آن نوآوری در قیمت گذاری می تواند سود حاصل از تحقیقات پیشرفته دانشگاهی و مطالعات موردی بهترین عمل را از دانشگاهیان برجسته ، مشاغل تجاری و مشاوران در قیمت گذاری بدست آورد.

نسخه دوم با توجه به آخرین تحولات قیمت گذاری به طور کامل تجدید نظر و به روز شده است:

بازبینی در همه فصل ها

فصل های جدید ، از جمله یک فصل در مورد مدل کسب و کار و نوآوری در مدل قیمت گذاری

مقدمه ای جدید که مشخص کند دقیقاً آنچه قیمت گذاری استراتژیک می تواند برای سازمان شما انجام دهد.

این کتاب تنها کتابی است که به نوآوری در قیمت گذاری اختصاص داده شده و یک قرائت اساسی برای مدیران بازرگانی ، مدیران نوآوری و مدیران قیمت گذاری است که مایلند با نوآوری در قیمت گذاری به همان اندازه جدی برخورد کنند که با نوآوری در محصول ، خدمات یا مدل تجاری برخورد می کنند. این همچنین یک مطالعه تکمیلی ارزشمند برای دانشجویان پیشرفته بازاریابی و فروش است.

دکمه بازگشت به بالا