دانلود کیندل Visual Merchandising Third edition Windows and in-store displays for retail

خرید ایبوک Visual Merchandising, Third edition : Windows and in-store displays for retail

برای دانلود کتاب Visual Merchandising, Third edition : Windows and in-store displays for retail بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این کتاب در فرمت کیندل است که به همراه ان PDF تبدیل شده ان هم ارسال می شود.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Visual Merchandising Third edition Windows and in-store displays for retail دانلود کتاب تبلیغات تجارتی ویژوال نسخه سوم ویندوز و نمایش در فروشگاه برای خرده فروشی Tony Morgan گیگاپیپر
خرید ایبوک Visual Merchandising Third edition Windows and in-store displays for retail دانلود کتاب تبلیغات تجارتی ویژوال نسخه سوم ویندوز و نمایش در فروشگاه برای خرده فروشی Tony Morgan

Visual Merchandising, Third edition: Windows and in-store displays for retail 3rd Edition
by Tony Morgan

Paperback: 224 pages
Publisher: Laurence King Publishing; 3 edition (February 16, 2016)
Language: English
ISBN-10: 1780676875
ISBN-13: 978-1780676876

لینک: https://www.worldcat.org/title/visual-merchandising-third-edition-windows-and-in-store-displays-for-retail/oclc/951594018&referer=brief_results

 

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Visual Merchandising Third edition Windows and in-store displays for retail

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

درباره کتاب Visual Merchandising Third edition Windows and in-store displays for retail

A great introduction for retail students, this book offers a user-friendly reference guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of shops, from fashion emporia to small outlets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers.

It reveals the secrets of their toolkit and information on the use of mannequins, the latest technology, and how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behavior. This new edition contains two new case studies, updated images, and new material on digital and interactive visual merchandising.

Presented through color photographs, diagrams of floor layouts, and store case studies, and including invaluable information such as a glossary of terms used in the industry, Visual Merchandising is an essential handbook for anyone working in and learning about this exciting a

دانلود کتاب Visual Merchandising Third edition Windows and in-store displays for retail

Publisher: Laurence King Publishing Publication Date: 16/02/2016 Edition: N/A Series Name: N/A Volume: N/A eISBN: 9781780679235 ISBN: 9781780676876 Language: English Pages: 224
Dewey: 659.157 LCCN: HD9980.5 — .M674 2015eb LCSH: Service industries–Vocational guidance.

دانلود کتاب تبلیغات تجارتی ویژوال نسخه سوم ویندوز و نمایش در فروشگاه برای خرده فروشی

 

این کتاب راهنمای راهنمایی کاربر پسند را برای تمام جنبه های تجارتی بصری ارائه می دهد و هر دو پوشش پنجره و فروشگاه ها را پوشش می دهد. با استفاده از نمونه هایی از طیف وسیعی از مغازه ها، از دنیای مد، کتاب ارائه می دهد توصیه های عملی در مورد این موضوع، با نکات و راهنمایی هایی که از فروشگاه های تجاری ایجاد شده پشتیبانی می کند.

این نشان می دهد اسرار ابزار و اطلاعات خود را در مورد استفاده از مدل ها، آخرین فن آوری، و چگونه به ساخت و فروش پروکسی، و توضیح می دهد که روانشناسی پشت رفتار خرید و خرید. این نسخه جدید شامل دو مورد مطالعات جدید، تصاویر به روز شده و مواد جدید در زمینه خرید و فروش عکاسی دیجیتال و تعاملی است.

ارائه شده از طریق عکس های رنگی، نمودار طرح های کف و مطالعات موردی فروشگاه و استفاده از این محصول.

200,000 ریال – خرید
دکمه بازگشت به بالا