دانلود PDF اورجینال کتاب Experiential Marketing Consumer Behavior Customer Experience and The 7Es

خرید ایبوک Experiential Marketing Consumer Behavior Customer Experience and The 7Es

برای دانلود کتاب Experiential Marketing Consumer Behavior Customer Experience and The 7Es بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

خرید ایبوک Experiential Marketing Consumer Behavior Customer Experience and The 7Es دانلود مشتری تجارب بازاریابی رفتار مشتری مشتری و 7Es گیگاپیپر
خرید ایبوک Experiential Marketing Consumer Behavior Customer Experience and The 7Es دانلود مشتری تجارب بازاریابی رفتار مشتری مشتری و 7Es

Paperback: 302 pages
Publisher: Routledge; 1 edition (January 23, 2019)
Language: English
ISBN-10: 1138293164
ISBN-13: 978-1138293168

لینک:  https://www.routledge.com/Experiential-Marketing-Consumer-Behavior-Customer-Experience-and-The/Batat/p/book/9781138293168

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 25$

دانلود رایگان ایبوک Experiential Marketing Consumer Behavior Customer Experience and The 7Es

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی دانلود کتاب Experiential Marketing Consumer Behavior Customer Experience بصورت رایگان قرار داده شده است.

https://www.routledge.com/Experiential-Marketing-Consumer-Behavior-Customer-Experience-and-The/Batat/p/book/9781138293168

درباره کتاب Experiential Marketing Consumer Behavior Customer Experience and The 7Es

Why do some brands make us feel good, while others frustrate us? What makes us engage with certain brands, rebuy the same products, return to the same store or revisit the same destination over and over again? Is there a framework underlying how past and lived shopping experiences can affect our future experiences, our buying decisions, and our brand loyalty?

In this exciting new book, Wided Batat introduces readers to the new customer experience framework and the era of the “Experiential Marketing Mix.” She introduces the concept of the 7Es (Experience, Exchange, Extension, Emphasis, Empathy, Emotional touchpoints, Emic/Etic process); a tool that focuses on the consumer as a starting point in marketing strategies. By using these, companies can design suitable, emotional, and profitable customer experiences in a phygital context (physical place and digital space) including both offline and online digital experiences. Batat argues that a traditional product-centric should be replaced by the appropriate mix of 7Es, based upon a more consumer/experience-centric logic.

Experiential Marketing is a guide to building experiences consumers cannot forget. It will be of interest for CEOs, brand managers, marketing and communication professionals, students, and anyone eager to learn more about how to design the ultimate customer experience in a new phygital. In this book, Professor Batat combines theory and practice and gives readers an overview of: the origins and the rise of the customer experience logic, the 7Es of the new experiential marketing mix, and the challenges for the future.

دانلود کتاب مشتری تجارب بازاریابی رفتار مشتری مشتری و 7Es

چرا برخی مارک ها باعث می شوند ما احساس خوبی داشته باشیم، در حالی که دیگران ما را ناراحت می کنند؟ چه چیزی باعث می شود که ما با مارک های خاصی مشغول به کار باشیم، محصولات مشابه را بازپس گیریم، به همان فروشگاه باز گردیم یا دوباره و دوباره از همان مقصد دوباره بازدید کنیم؟ آیا چارچوبی وجود دارد که چگونه تجارب خرید گذشته و زندگی می تواند بر تجربیات آینده ما، تصمیم گیری های خرید و وفاداری برند ما تأثیر بگذارد؟ در این کتاب جدید هیجان انگیز، Wide Batat خوانندگان را به چارچوب تجربه مشتری جدید و دوران «بازاریابی تجربی» مخلوط کردن.” او مفهوم 7E را معرفی می کند (تجربه، تبادل، فرمت، تاکید، همدلی، نقطه تماس احساسی، فرایند Emic / Etic)؛ یک ابزار که بر مصرف کننده به عنوان نقطه شروع در استراتژی های بازاریابی تمرکز می کند. با استفاده از این، شرکت ها می توانند تجارب مناسب، احساسی و سودآور مشتری را در یک زمینه فیزیولوژیکی (جایگاه فیزیکی و فضای دیجیتال) از جمله تجربه های آنلاین و دیجیتال آنلاین طراحی کنند. بت استدلال می کند که یک محصول سنتی محور باید با ترکیبی مناسب از 7E ها جایگزین شود، بر اساس یک منطق مصرف کننده / تجربه محور. بازاریابی تجربی یک راهنمای ایجاد تجربه است که مصرف کنندگان نمی توانند فراموش کنند. این امر برای مدیران اجرایی، مدیران برند، حرفه ای های بازاریابی و ارتباطات، دانش آموزان و هر کسی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه طراحی تجربه نهایی مشتری در یک رشته جدید می باشد، علاقه مند است. در این کتاب، پروفسور بات متشکل از نظریه و عمل است و به خوانندگان ارائه می دهد: ریشه و ظهور منطق تجربه مشتری، 7Es از ترکیب جدید تجربی تجربی و چالش های آینده است.

درباره نویسنده کتاب Experiential Marketing Consumer Behavior Customer Experience and The 7Es

Wided Batat is a marketing professor and an internationally renowned expert and speaker on experiential and digital marketing specialized in the fields of retail, luxury, food, well-being, youth cultures, generation Z&Y, Millennials and post-Millennials, and tourism. She has published dozens of books in English and French, and articles in top-tier academic journals that have received several awards. Professor Batat introduced an innovative and disruptive approach to global and digital customer experience by providing a strategic framework of the customer experience offline and online and the new experiential marketing mix (7Es). Entrepreneur, Professor Batat is also a bilingual (French and English) international professional trainer and the founder of B&C Consulting Group, an innovative market research and consumer insights company specialized in global and digital customer experience design, buying behavior, and consumer trends.

دکمه بازگشت به بالا