خرید ایبوک فارماکوپه ایالات متحده USP 43 NF 38

خرید ایبوک فارماکوپه ایالات متحده USP 43 NF 38

برای دانلود PDF کتاب فارماکوپه ایالات متحده USP 43 NF 38 بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. کتاب USP 43 NF38 درفولدرهای مختلف

Dietary Supplements A to Z

Global Health

NF 38 A to Z

USP 43 A to Z

است. حجم کل چهار فولدر در فرمت زیپ شده  664 مگابایت است. فایلها بر روی سرور اماده است و پس از خرید می توانید با سرعت بالا دانلود کنید. ایبوک فارماکوپه آمریکا USP 43-NF 38 2020 بصورت pdf می باشد.

اکانت برای دسترسی به نسخه 2022 British pharmacopoeia بصورت انلاین موجود است. توجه کنید که دسترسی از طریق اکانت می باشد و بصورت مستقیم از سایت اصلی pharmacopoeia.com است. توجه شود که نسخه 2022 بصورت PDF قابل دانلود نیست.
اکانت برای دسترسی به USP-NF United States Pharmacopoeia موجود است. با این اکانت می توانید جدیدترین نسخه فارماکوپه آمریکا را بصورت انلاین مشاهده کنید. برای اطلاع از هزینه دسترسی به www.USP.org با ما مکاتبه کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر کتابی از آمازون یا گوگل بوک دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی کتاب را از سایت www.amazon.com و یا books.google.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

دانلود کتاب فارماکوپه امریکا

خرید ایبوک United States Pharmacopeia سال 2020 دانلود کتاب فارماکوپه امریکا 2020 USP 43 NF 38 The United States Pharmacopeia and National Formulary 2020
خرید ایبوک United States Pharmacopeia سال 2020 دانلود کتاب فارماکوپه امریکا 2020 USP 43 NF 38 The United States Pharmacopeia and National Formulary 2020

U.S. PHARMACOPEIA NATIONAL FORMULARY 2020 : usp 43 nf 38
Author:UNITED STATES PHARMACOPEIAL CONVENTION
Print Book, English, uuuuPublisher:UNITED STATES PHARMACOPEI, [S.l.], uuuu

 

لینک ایبوک فارماکوپه ایالات متحده USP 43 NF 38 :

https://www.worldcat.org/title/1227890588

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 45$

دانلود رایگان ایبوک فارماکوپه ایالات متحده USP 43 NF 38

برای اطمینان از کیفیت کتاب ، چند صفحه ابتدایی فارماکوپه امریکا آخرین ورژن مربوط به سال 2020  – فارماکوپه ایالات متحده USP 43 NF 38 بصورت رایگان قرار داده شده است.

 

درباره کتاب فارماکوپه ایالات متحده USP 43 NF 38

U.S. PHARMACOPEIA NATIONAL FORMULARY 2020 : usp 43 nf 38
Author:UNITED STATES PHARMACOPEIAL CONVENTION
Print Book, English, uuuuPublisher:UNITED STATES PHARMACOPEI, [S.l.], uuuu

ویژگیهای ایبوک فارماکوپه ایالات متحده USP 43 NF 38

Features

  • More than 4,900 monographs with specifications for identity, strength, quality, purity, packaging, and labeling for substances and dosage forms.
  • More than 350 general chapters providing clear, step-by-step guidance for assays, tests, and procedures
  • Focus-specific charts and a combined index help you find the information you need
  • Helpful sections on reagents, indicators, and solutions, plus reference tables
  • Includes new General Chapter <800> Hazardous Drugs—Handling in Healthcare Settings

Benefits & ApplicationsThe USP–NF offers convenient, comprehensive information for all phases of producing quality prescription, nonprescription, and compounded medicines; excipients; biologics; medical devices; and dietary supplements. It is essential for quality control, quality assurance, regulatory/compendial affairs, research and development, method development/analytical services, and corporate management. USP–NF monographs and methods can help to

  • Ensure compliance with required U.S. quality standards
  • Work to world-recognized standards of precision and accuracy
  • Validate test results against proven benchmarks
  • Establish and validate in-house standard operating procedures, and specifications
  • Expedite new product development and approvals

A Valuable Reference for Scientists, professionals, and students working in or with

  • Pharmaceuticals—prescription and nonprescription drugs
  • Biological and biotechnology products
  • Blood and blood products
  • Compounded preparations
  • Cosmetics
  • Dietary supplements
  • Excipients/other drug ingredients
  • Medical devices
  • Medical gases
  • Medical libraries
  • Pharmacies
  • Schools of medicine and pharmacy
  • Veterinary drugs

اکانت فارماکوپه ایالات متحده USP 43 NF 38

با خرید یوزر و پسورد www.USP.org می توانید مطابق تصویر به اخرین نسخه فارماکوپه آمریکا بصورت انلاین دسترسی داشته باشید. برای اطلاع از قیمت اکانت USP-NF با ما مکاتبه کنبد.

یوزر و پسورد اخرین نسخه فارماکوپه USP-NF
پسورد uspnf یوزر و پسورد اخرین نسخه فارماکوپه USP-NF

 

دانلود کتاب فارماکوپه امریکا آخرین ورژن مربوط به سال 2020  –  USP43 – NF38

U.S Pharmacopeia (USP) یک سازمان مستقل، غیرانتفاعی و علمی است که استانداردهای کیفیت داروها، مکمل های غذایی و مواد غذایی را در سراسر جهان تعیین می کند. استانداردهای کیفیت USP در ایالات متحده توسط سازمان غذا و دارو قابل اجرا است و در بیش از 40 کشور در قانون ادغام شده است. این استانداردها که به طور مداوم توسط بیش از 800 کارشناس داوطلب در علم، صنعت، مراقبت های بهداشتی و دانشگاهی توسعه و بازنگری می شوند، در بیش از 150 کشور نیز مورد استفاده قرار می گیرند. USP از زمان تأسیس خود در سال 1820 به تضمین کیفیت عرضه دارو در آمریکا کمک کرده است. USP با تکیه بر میراث 200 ساله خود، امروزه با دانشمندان، پزشکان و تنظیم کنندگان بسیاری از کشورها برای محافظت و بهبود سلامت جهانی کار می کند. از استانداردهایی که USP ایجاد می کند تا مشارکت هایی که ایجاد می کند، USP به طور مستمر برای ساختن جهانی تلاش می کند که در آن همه بتوانند به کیفیت دارو و مراقبت های بهداشتی اعتماد کنند. USP دارای دفاتری در ایالات متحده، آسیا، آفریقا، آمریکای لاتین و اروپا، شامل پنج آزمایشگاه پیشرفته، امکانات آموزشی در مقیاس کامل در غنا و هند، دوره های آموزشی آنلاین و حضوری و مشارکت با کیفیت ملی است. آزمایشگاه های کنترل در سراسر جهان فرمولاسیون ملی داروسازی ایالات متحده (USP-NF) شامل بیش از 5000 مونوگراف برای محصولات دارویی نهایی (هم شیمیایی و هم بیولوژیک)، و همچنین مواد فعال دارویی (API) و مواد کمکی است. به طور خاص، USP-NF شامل بیش از 1500 مونوگراف API است که 50 کلاس درمانی از جمله داروهای سرطان شناسی، قلب و عروق، غدد درون ریز، بیماری های عفونی و سلامت روان را پوشش می دهد. اولین چاپ داروسازی ایالات متحده در سال 1820 بود. از آن زمان تاکنون 43 نسخه منتشر شده است. USP آخرین نسخه چاپی USP-NF را در نوامبر 2019 منتشر کرد. USP-NF اکنون به صورت آنلاین و از طریق یک برنامه تلفن همراه در دسترس مشترکین است.

فارماکوپه‌های موجود :

فارماکوپه‌های موجود در دنیا که در حال حاضر به عنوان مرجع دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرند به ردیف و ترتیب اهمیت علمی و عملی عبارتند از :
1 –  فارماکوپه آمریکا :
The united state pharmacopoeia (USP)
2 –  فارماکوپه اروپا :
European pharmacopoeia (ph. Eur or EP)
3 –  فارماکوپه آلمان :
Deutsches arzneibuch (DAB)
4 –  فارماکوپه بریتانیا :
British pharmacopoeia (BP)
5 –  فارماکوپه فرانسه :
Pharmacopoeia franciaise (PF or PH.france)
6 –  فارماکوپه بین المللی :
International pharmacopoeia (I.P)
7 –  فارماکوپه اتریش :
Osterreisch arzenibuch (OAB)
8 –  فارماکوپه هلند :
Netherland pharmacopoeia (ph. Ned or np)
9 –  فارماکوپه ژاپن :
Japan pharmacopoeia (j.p)

کلمات کلیدی :

فارماکوپه USP,دانلود فارماکوپه امریکا USP38 NF33 2020,فارماکوپه ,دانلود فارماکوپه آمریکا USP,فارماکوپه آمریکا,دانلود فارماکوپه USP,دانلود رایگان فارماکوپه امریکا,کتاب فارماکوپه امریکا,دانلود کتاب فارماکوپه امریکا,فارماکوپه دارویی امریکا,فارماکوپه گیاهی امریکا,دانلود نرم افزار فارماکوپه آمریکا بصورت کامل

 

دکمه بازگشت به بالا