دانلود استاندارد ANSI/ASABE S619.1 خرید Safety for Tractor-Mounted, Boom-Type Post Hole Diggers

خرید استاندارد ANSI/ASABE S619.1

برای دانلود استاندارد ANSI/ASABE S619.1 و خرید آیین نامه Safety for Tractor-Mounted, Boom-Type Post Hole Diggers بر روی کلید خرید در انتهای صفحه کلیک کنید. پس از اتصال به درگاه پرداخت و تکمیل مراحل خرید، لینک دانلود ایمیل می شود. این استاندارد در فرمت PDF ارسال می شود.

کلیه استانداردهای ASABE از استاندارد های انجمن مهندسین کشاورزی و بیولوژیکی آمریکا موجود است. برای دریافت PDF استاندارد American Society of Agricultural and Biological Engineers، شماره استاندارد IESNA مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

در صورتی که نیاز به دانلود هر استانداردی از IHS و یا techstreet دارید، فقط کافیست ادرس اینترنتی استاندارد را از سایت http://techstreet.com  و یا https://global.ihs.com برای ما ارسال کنید (راههای ارتباطی در صفحه تماس با گیگاپیپر ). پس از بررسی، هزینه ان اعلام می شود. پس از واریز نسخه الکترونیکی ارسال می شود.

استاندارد American Society of Agricultural and Biological Engineers استاندارد انجمن مهندسین کشاورزی و بیولوژیکی آمریکا دانلود استاندارد ASABE خرید استاندارد ASABE
استاندارد American Society of Agricultural and Biological Engineers استاندارد انجمن مهندسین کشاورزی و بیولوژیکی آمریکا دانلود استاندارد ASABE خرید استاندارد ASABE

ASAE/ASABE S619.1
Safety for Tractor-Mounted, Boom-Type Post Hole Diggers
STANDARD by The American Society of Agricultural and Biological Engineers, 08/01/2019

لینک استاندارد ANSI/ASABE S619.1 :

 

For Download Please Contact Us :ایمیل گیگاپیپر دانلود کتاب مقاله پایان نامه
Price : 15$

https://www.techstreet.com/hei/standards/asae-asabe-s619-1?product_id=2081360

دانلود رایگان استاندارد ANSI/ASABE S619.1

برای اطمینان از کیفیت فایل استاندارد ANSI/ASABE S619.1، چند صفحه ابتدایی ان بصورت رایگان قرار داده شده است.

درباره استاندارد ANSI/ASABE S619.1

This Standard applies to boom-type post hole diggers designed and intended for digging vertical, cylindrical holes.

This Standard applies to boom-type post hole diggers designed for attachment to the three-point hitch of agricultural tractors as specified in ANSI/ASAE S390, equipped with Category I or Category II three-point linkage as specified in ANSI/ASABE AD730:2009, and powered by a 540-rpm power take-off or by the agricultural tractor’s hydraulic power.

دانلود آیین نامه ANSI/ASABE S619.1  دانلود Safety for Tractor-Mounted, Boom-Type Post Hole Diggers

Published:08/01/2019
ANSI Approved
Number of Pages:7
File Size:1 file , 490 KB
Redline File Size:2 files , 4.8 MB

 

دانلود استاندارد بارهای انجام شده توسط دانه آزاد در سطل آشغال

این استاندارد برای حفارهای سوراخ دار از نوع رونق استفاده می شود که برای حفر سوراخ های عمودی ، استوانه ای طراحی و در نظر گرفته شده است.

این استاندارد برای حفارهای سوراخ دار از نوع بوم طراحی شده برای اتصال به مشكلات سه نقطه ای از تراکتورهای کشاورزی مطابق با ANSI / ASAE S390 ، مجهز به اتصال سه طبقه ای طبقه I یا دسته II ، مطابق با ANSI / ASABE AD730: 2009 مشخص شده است و از طریق نیروگاه 540 دور در دقیقه یا از قدرت هیدرولیک تراکتور کشاورزی استفاده می شود.

دکمه بازگشت به بالا